altijd zeer betrouwbaar en correct

ben al heel lang klant bij Ruud Bakker garage, altijd zonder zorg rijden moet je bij Ruud wezen. kort geleden nog auto bij Ruud gekocht een top auto natuurlijk !

Goed en eerlijk bedrijf

Ben heel veel jaren klant geweest van dit autobedrijf en altijd blij en tevreden de garage uitgereden. Vriendelijk, deskundig en goud eerlijk.! Margriet.

rustig luisteren en zegt precies waar het op staat

Goede ervaring. Goede afspraken.

Netjes en vriendelijk

Over de vakmanschap van de monteurs kan ik als leek niet oordelen, maar ik heb geen klagen over de gang van zaken bij garage Bakker.

Eerlijk en betrouwbaar

We zijn nu al een paar jaar klant en zijn zeer tevreden over de service en dienstverlening. Bij grote reparaties wordt je vooraf geïnformeerd over de kosten.

Naar alle tevredenheid geholpen

Van a tot z keurig geholpen. Tijdens de aankoop was de eigenaar op vakantie en werden wij geholpen door de tijdelijke verkoper. Deze meneer kwam erg vertrouwd over en het bedrijf heeft vervolgens de verkoop zoals beloofd netjes afgerond.

Vakkundig, vriendelijk en behulpzaam.

Zie hierboven.

Supertop bedrijf . Kan ik iedereen aanbevelen !

Zeer prettig en professioneel. Je voelt je er meteen thuis !

Erg betrouwbaar

Wordt altijd vriendelijk geholpen neemt gewoon de tijd voor je maak niet uit hoevaak je komt en altijd goede service en advies

Netjes en eerlijk bedrijf die met u mee denkt

Ik had een auto gekocht die helaas achteraf een probleem had. (dit probleem kon het bedrijf niet weten of voorkomen). na contact gehad met de eigenaar Ruud hebben we een kort maar krachtig gesprek gehad. Het bedrijf is mij tegemoet gekomen en waardeer ik zeer. Dit bedrijf is zeer zeker aan te raden

Topgarage!

Ik kan alleen maar zeer positief zijn over Autobedrijf R. Bakker. Ruud Bakker levert service zoals dat in vroeger tijden gewoon was. Dat kom je niet vaak meer tegen.

In Mei 2019 had ik een nieuwe tweedehands auto gekocht met bovag garantie. Helaas ging er in Augustus een onderdeel stuk. Garage Bakker heeft netjes zich aan de bovag garantie gehouden en heeft samen met ons naar een gepaste oplossing gezocht. Vervolgens is het onderdeel gerepareerd. Wij zijn vanaf het begin zeer klantvriendelijk geholpen en dat waarderen wij te zeerste. Je kan altijd even langskomen en wordt vriendelijk te woord gestaan. Wat ons betreft een goede garage waar je gerust een aankoop kan doen.

Vakmanschap en betrouwbaar

Voor het eerst een Occasion gekocht bij garage Bakker. Werden prima geinformeerd en hebben alsmede daardoor een prima auto gekocht.

Vriendelijk,kwaliteit.transparant, snel

Top ervaring, vriendelijke personeel, erg behulpzaam. kwaliteit is uitstekend.

eerlijke garage

auto hier gekocht geen problemen mee gehad

Snelle en goede service door kundige en vriendelijke vakmensen.

X

Een warme garage en dan bedoel ik niet alleen de verwarming. Een prima service met een goede garantie periode

Supper bedrijf

Half jaar geleden n BMW 520 gekocht omdat het voor ons nog al ver rijden is had ik foto’s van m’n in te ruilen auto gestuurd via de mail prijs afgesproken waar wij wel mee konden leven wij naar Schagen wonen zelf in Oosterhout werden zeer goed ontvangen heerlijk bakje koffie en n proefrit gemaakt bij terugkeer nog even rond de auto gelopen en zagen lichte schade aan de voorkant zou opgelost worden na n week de auto opgehaald stond netjes gepoetst en schade opgeknapt is nu n half jaar geleden en zijn nog steeds super tevreden jammer dat het zo ver weg is anders zeker voor onderhoud naar jullie gegaan wij zeggen super autobedrijf zeker aan te raden vriendelijke groet Adriaan Smits

Nette en betrouwbare garage! Eerlijk advies en denken mee. Zeer tevreden

Goede service, vriendelijke benaderen. Ik heb een prachtige en goed onderhouden auto gekocht en rijd hier zonder problemen mee.

Een heel goed en vriendelijk bedrijf. Ik heb mijn auto in Juni gekocht, en ben nog steeds erg te vreden. Word altijd erg goed geholpen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer goede service, zijn goed bereikbaar en enthousiast. Via lease alles super snel geregeld. Ruud is een erg sympathieke man.

Eerste ervaring met deze garage. Werd vriendelijk en professioneel ontvangen. Fijne proefrit gemaakt. Na een goed gesprek met een kop koffie erbij de deal kunnen sluiten. Eigenaar en medewerkers bedankt

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Superleuke auto bij ze gekocht. Prima geholpen met alles. Attent, deskundig. Reageren meteen op telefoontjes. Eén minpuntje: de tank was bijna leeg toen ik met mijn net gekochte auto bij ze wegreed. Wel kreeg ik een lekkere fles wijn mee maar een iets vollere tank was ook leuk geweest.