Vriendelijk en begripvol

Probleem met de uitlaat, dezelfde dag een nieuwe aangebracht! Top ....bedankt !!

Zoals gewoonlijk: Top!

Alles volgens afspraak uitgevoerd, goed meegedacht. Ik ben tevreden!

Zoals gewoonlijk, TOP!

Vriendelijke bediening, goede service.

Wederom prima service

Na een lekke band word je scooter opgehaald en na een paar uur weer klaar. Wat een service!

Super goed geholpen en lekkere koffie

Goed gemaakt

Uitstekend service

Snelle en uitstekende service, heel tevreden met mijn scooter

Prima service, snel klaar, goed overleg

Voor onderhoud en lekke band van de scooter wamen we bij Sunder. Ik vind de heren zelf wel eens wat stug bij ontvangst in de winkel. Maar ze hebben een goede service, proberen de scooter vlot te maken en gaan pas echt aan de slag na goed overleg / akkoord over de uit te voeren werkzaamheden en de te maken kosten. Dus netjes.

Vriendelijk, vlot, vakumdig geholpen

Wat wij maar niet snappen is dat wij splinternieuwe voertuigen kopen, waaraan binnen korte tijd een duidelijke onverwachte productiefout ontstaat, die gerepareerd wordt doch waarvan de garantie niet of maar deels onder de garantie valt. Met nieuwe electrische voertuigen behoort bv een stuuriogellager van een bromfiets die gewoon gebruikt is niet zo snel te sneuvelen. En een eoectrostep met na enkele maanden gewoon gebruik al een kromgetrokken remschijf heeft is eveneens een garantie kwestie. Op remschijven (bij autos en motoren) zit stabdaard een kromtrek garantie omdat de praktijk leert dat een percehrate geproduceerde remschijven altijd kromtrekt . Overigens fijn sunder nabij ennuberhaupt te kennen en hebben

Tot nog toe ben ik heel tevreden. Ga zo door!!!!

goed duidelijk klantgericht

ben al 30 jaar klant zeg genoeg.

Altijd goed en snel geholpen!

Snelle service

Band liep langzaam leeg, kon meteen komen nadat ik even gebeld had, band moest vervangen worden konden ze niet direct maar kon mijn scooter achter laten kreeg vervangend vervoer en de volgende dag was mijn scooter klaar, dat is nu snelle service

Fijn geholpen aardig personeel

Prima zaak.

Uitstekende serviceverlening !!

Onderhoud van mijn Super soco cpx is goed uitgevoerd.Leenscooter mee gekregen,factuur was door onderdelen wat hoger maar niet schrikbarend.

top bedrijf

Prima, niet verder zoeken!

Uitstekend services, duidelijke uitleg. Zeker een aanrader!!!!

zeer goed

snel

Super service, al jaren het beste adres!

Deskundig, hulpvaardig en. Vriendelijk

Deskundig personeel dat graag en goed helpt

Prima service, fijn en duidelijk contact.

Ik had schade aan mijn scooter, eerst een taxatie laten doen, en daarna de reparatie uit laten voeren. Keurig en netjes geregeld allemaal.

Snelle kwaliteit service voor jouw scooter/bromfiets

Snelle ervaring meegemaakt voor onderhoud. Bel voor een afspraak. Geef aan wat er loos is. Regel gelijk vervangend vervoer. Dagelijks leven kan verder gaan. Ondertussen staat je scooter/bromfiets dezelfde dag weer volledig klaar voor gebruik. Zeer aan te raden!

zeer snel geholpen

er was een probleem met mn scooter, dit was na 8000 km nog garantie

Vriendelijke behulpzame en deskundige medewerkers. Denken met je mee en geven goed advies.