perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 4 maanden geleden heb ik een 2e hands scooter gekocht. Helaas bleek er wel het één en ander niet in orde te zijn maar de mensen van rep26 hebben alles kostenloos gerepareerd zodat ik nu volop van m\'n scooter kan genieten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend bedrijf prima service en medewerkers met verstand van zaken.\r\nEen zeer betrouwbaar en goed georganiseerd bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel,goed en duidelijk geholpen met de aanschaf van een nieuee vespa.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe scooter gekocht alle vragen en wensen beantwoord en toe gelicht er werd ruim de tijd genomen. Dit is de vijfde scooter in onze familie bij Rep26 dus dit spreekt voor zich !!!!!!!!!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Accurate service.\r\nFiets is keurig gerepareerd. Rijdt weer prima.\r\nBen op de hoogte gehouden van wat er aan mankeert en wat het gaat kosten.\r\nHeel vriendelijk personeel.\r\nExtra: banden opgepompt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs heb ik een scooter -ZIP aangeschaft. Zij hebben deze keurig bij mij thuis gebracht. Hij liep echter niet helemaal lekker dus terug gegaan. De hoofdmonteur heeft het euvel toen snel verholpen. Mijn scooter rijdt nu uitstekend. Bedankt voor de snelle service en nog heel veel goede zaken gewenst! Groet, Alwin

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn scooter een onderhoudsbeurt en nieuwe banden erop laten zetten.\r\nHij rijd weer super ben er blij mee vakmensen!\r\nOok de medewerkers in de stalling wil ik bedanken voor hun service als ik eens wat met mijn fiets heb vakmensen.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Afgelopen maandag, 5 december, is de aankomst van Sinterklaas en zijn Pieten bij basisschool de Goudakker, een groot succes geworden mede door REP26. Geheel kostenloos hebben ze 2 tandems en 1 kaas fiets ter beschikking gesteld. Zonder aarzelen hebben ze positief gereageerd op onze vraag. TOP!!!!! Namens de Sint, Pieten, oudervereniging de Goudakker en vooral de kinderen van de Goudakker, bedankt!!!!!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Heb bij de fietsestalling van Rep26 mijn fiets laten maken. Hier wordt ik altijd zeer netjes geholpen. Vrijdag was ik nog geweest voor een reparatie. De montuer vertelde me dat het druk was maar toch kon die nog even snel tijd maken om mijn fiets te maken. Dus kon weer gewoon naar huis!! Prima service bij de fietsenstalling van Rep26! Ga zo door mensen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beoordeling voor Fietsenstalling Rep.26 bij de Nieuwe Marktpassage. Na tot tweemaal toe te horen gekregen te hebben dat het repareren van mijn fietslamp en strakker zetten van mijn ketting meer dan twee uur in beslag zouden nemen, heb ik mijn fiets \'s ochtends achtergelaten om hem \'s avonds weer op te halen. Vanwege vertraagd openbaar vervoer een paar minuten te laat aangekomen en de twee werknemers gooien demonstratief de deur dicht, aangezien ze net alles afgesloten hebben. De vraag of mijn fiets op een andere manier voor de volgende ochtend terug te krijgen is, krijgt negatief antwoord; ik moet wachten tot de volgende ochtend. Na aangegeven te hebben dat ik dit niet klantvriendelijk vind en weg te lopen, wordt mij nageroepen \'Hé, wat zei je? Homo!\' De volgende ochtend is alleen de andere werknemer aanwezig bij het openen van de fietsenstalling, en hij zegt dat als ik \'niet meteen weggelopen was\', ze mijn fiets \'echt nog wel gehaald hadden\'. Ik ben onder de indruk van deze opmerkingen, aangezien ze mij geen enkele indicatie in deze richting gaven. De deskundigheid, prijs en kwaliteit waren goed, maar de service was abominabel. Nadat de werknemers mij uitgescholden hebben en vervolgens gelogen hebben over het eerdere gesprek, weet ik zeker dat ik hier niet meer terug kom, en ik zou graag andere mensen voor deze ervaring behoeden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geachte heer Van Den Berg, Bedankt voor uw reactie, hierdoor weten we beter wat er gebeurd op onze andere locatie fietsenstalling. Erg vervelend dat u zo slecht geholpen bent. Wat misschien goed is om te weten is dat deze medewerkers in de stalling een lichte beperking hebben. Goede communicatie blijft voor hun erg lastig. Ondanks dat ik denk dat ze deze vervelende situatie gemakkelijk hadden kunnen voorkomen, hoop ik toch dat u begrip heeft dat dit niet hun intentie is u slecht te helpen. Wij zullen dit met hun bespreken. Nogmaals bedankt voor uw feedback zodat wij hier met deze medewerkers mee aan de slag kunnen gaan. Ik hoop toch dat u klant bij ons blijft en mocht u hier geen zin in hebben dan helpen wij u ook graag onze hoofdvestiging aan de Nieuwehaven in Gouda. mvg Rep.26

In April van dit jaar een scooter gekocht voor onze bijna zestienjarige zoon,binnen 1 week had hij al schade gereden,bij Rep26 aangekomen en verteld wat er was gebeurt,hebben ze de schade die er zat netjes voor hem bijgewerkt *kosteloos* De scooter had een beurt nodig na de 500 kilometer,alleen was dat niet door ons gedaan en hebben we hem op 08-10 een beurt laten geven. Vanmiddag konden we de scooter ophalen en gingen er vanuit dat we gewoon de beurt moesten betalen *we waren immers zelf veel te laat gegaan* maar wat een service we kregen de scooter kosteloos mee. Hier worden wij blij van,zulke goede service...

• Reden bezoek Onderhoud

• Reden bezoek Onderhoud

Zeer vriendelijke mensen. Top service. Mail word snel en vriendelijk beantwoord.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Dansevent.nl had op korte termijn 19 fietsen nodig voor het Zomerfestival 2016 in Zevenhuizen. Rep.26 heeft ze geleverd. Uitstekende en degelijke fietsen.

• Reden bezoek Andere reden

Via het internet ben ik in contact gekomen,Met dit bedrijf met met Patrick kan je afspraken maken goede service een solide bedrijf, Kan je zaken mee doen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Ik heb 2x een snorbrommer gekocht de 1ste een Thomos de 2de een Vespa. Ik ben zeer tevreden. Anders had ik niet terug gegaan. Geweldig.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Een super bedrijf. Werden niet gek van mijn vele mails😊Scooter thuisbezorgd met prima begleiding. En uitleg. Rep 26 raad ik iedereen aan

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

De ervaring met dit bedrijf is uitstekend en correct verlopen. Alles op tijd en zonder problemen verloppen

2 sterren: slechter dan verwacht

Maandag 13 Juli 2015 een scooter besteld 2de hands. In overleg met spoed kunnen leveren op dinsdag 14 Juli. Dit bedrijf vraagt 75 euro aan afleverkosten voor een 2de handse scooter. Bij aflevering was de 2de handse scooter 1 grote zandbak + een bijna lege tank. Afijn als de scooter technisch maar in orde is. 1 dag later bleek de scooter niet meer te starten, na telefonisch overleg en enkele handelingen bleek de bougiekabel lost te zijn geschoten. Een simpele fix alhoewel het gesprek in het begin moeizaam ging, ook vanaf mijn kant gezien ik zelf ook onredelijke boos werd. Uiteindelijk ben ik goed geholpen door een zekere Rolf. Hierna 1 keer weer op gereden op de vrijdag, het viel mij op dat de scooter een beetje hobbelde. Geen scooter ervaring hier dus ik dacht bij mezelf geen gelijke ondergrond. Hierna op de zondagavond nog even snel een ijsje halen met mijn vriendin. Tijdens het rijden begon de scooter zich erg nerveus te bewegen aan de achterzijde. Tot het punt dat we bijna een ongeluk kregen. Wat bleek, de achterband was lek. Duidelijk te zien dat er op 3 punten van de band geprobeerd was de band op te vullen. Door de warmte / wrijving is het losgekomen en stonden we 8km van huis. Uiteindelijk heeft een plaatselijk kart bedrijf geprobeerd om de band te repareren. Zonder succes jammer genoeg, wel zag de kartmonteur iets vreemds. Het achterwiel had speling, dit zal het hobbelige gevoel van de andere keer kunnen verklaren want dit hoorde niet volgens de monteur. Uiteindelijk 8 km naar huis gelopen met een scooter van 100 kilo naast me. Na een belletje op de maandag met rep26 werd ik dinsdag wederom teruggebeld. Ik werd te woord gestaan door Rolf. Uiteindelijk ben ik met een oplossing gekomen om een bedrag neer te leggen voor een nieuwe scooter. Rolf is een fijne man om mee te spreken, echter werd er dinsdag wel te makkelijk aan de telefoon gezegd. Een lekke band kan natuurlijk, dat zien wij ook niet als deze gerepareerd is. Dat we bijna een ongeluk hebben gehad werd ook niet erg serieus op gereageerd. Ook de speling in het achterwiel werd wederom niet serieus op gereageerd. Ik verwacht als klant van een bedrijf toch wel dat bij 75€ aan afleverkosten de scooter technisch rijklaar bevonden word. De achterband vind ik al kwalijk, vooral omdat dit goed te zien is. De speling in het achterwiel is nog erger. Dit voel je ook duidelijk. Er is geen korting geboden, geen extra snelle levering voor een andere scooter. Alhoewel ik wel het gevoel heb dat Rolf er zijn best voor doet. Service is ver onder de maat, deskundigheid gezien de aflevering van deze scooter ook. Wat betreft prijs betaal ik graag iets extra\'s, maar daar verwacht ik ook een bepaalde service voor. Ik hoop dat dit bedrijf deze kwestie goed onder de loep neemt, vooral het wegwuiven van problemen en het niet serieus nemen van duidelijk klachten schrikken mij erg af en ik hoop ook dat het bedrijf hiervan leert. Als ik zo op mijn zaak om zou gaan met klanten zou ik ze namelijk niet meer weer zien. (Ik moet nu trouwens anderhalf week wachten op een nieuwe scooter, uiteindelijk heb ik jammer genoeg niks aan de spoedlevering gehad. Wel word het bedrag verrekend met de nieuwe scooter. Dat is nog enigszins netjes.)

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Geachte heer Ten Brinke, Wij vinden het erg vervelend dat u problemen ondervind met een door ons geleverde scooter. Klachten en/of storingen nemen wij wel degelijk serieus en wij zijn in goed overleg met u tot een oplossing gekomen om een nieuwe scooter te mogen leveren. De gewenste scooter heeft op dit moment een levertijd bij de leverancier maar wij hebben na wat zoekwerk toch dit model gevonden wat wij wel kunnen spoedig kunnen leveren. Zoals met u overlegt nemen wij bij bezorgen van de nieuwe scooter , de defecte scooter gelijk mee zodat we kunnen onderzoeken wat hiermee aan de hand is. Wij hopen dat u met de nieuwe scooter snel veel rijplezier zult gaan beleven en kijken uit naar uw reactie hierop. Met vriendelijke groet Rep.26 Tweewielerspecialisten

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires