1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zo teleurgesteld.\r\nWe belden of we een buggy mochten huren voor de hond, dat was goed zeiden jullie.\r\nWe kwamen vanuit Alphen met de fiets en kregen te horen dat we de buggy toch niet meekregen. De baas vond het niet goed\r\nDaar stonden we met een verlamde hond en geen vervoer.\r\nWij waren zeer teleurgesteld en boos
  • Reden bezoek Andere reden

Reactie van het bedrijf

Geachte mevrouw De Jonge, jammer dat u teleurgesteld bent in ons bedrijf. U heeft inderdaad gebeld of wij buggy's verhuren, echter heeft u niet vooraf gevraagd aan ons dat u uw hond erin wilde vervoeren. Onze buggy's zijn prima voor kinderen maar niet geschikt voor vervoer van honden.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede communicatie, open en eerlijk zaken doen.\r\nGoede service.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn contact met de heren. Eerlijk advies, snelle service.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en vriendelijk geholpen
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee jaar klant piaggio liberty 50 i-get nieuw gekocht geheel tevreden. Staan altijd direct klaar. Onderhouds beurt 13-11-2018 geheel naar wens uitgevoerd ook de opmerkingen opgelost top.
  • Reden bezoek Onderhoud

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor u mooie beoordeling, fijn dat u tevreden bent.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na eerst op de site gekeken te hebben en daar één mooie Kymco Dink gezien te hebben . Ben ik wezen kijken en werd vriendelijk en netjes geholpen en goede advies ,uitleg over de scooter . Na nagedacht te hebben heb ik gisterenmiddag de scooter gekocht samen met me vrouw . En wat één service aanbod ,me oude scooter wordt netjes ( ik woon in Rotterdam ! ) opgehaald en me gekochte scooter thuis gebracht . Wat één service en met één kalmte wordt je geholpen ( en lekker bakje koffie ) . Nu ik ben zeer tevreden en heeft Rep.26 er weer één zeer tevreden klant bij . \r\n\r\nMet vriendelijke groet, \r\n\r\nDirk Bovekerk ( Rotterdam)
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw goede beoordeling en fijn dat u tevreden bent.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fietsen gehuurd voor een \"Happen en Trappen\" tocht.
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Daar sta je dan met een lekke achterhand, de bakfiets kan voor mijn Mini BSO echt niet gemist worden. \r\nGebeld met Rep 26 en kon dezelfde dag nog terecht en de volgend ochtend eerder dan afgesproken klaar! \r\nHad niet geweten wat ik anders had moeten doen, echt geweldig!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas mindere ervaring. I.c.m. een dagarrangement van Happen Trappen dachten we hier fietsen te gaan huren. Bij telefonische navraag kreeg mijn vrouw al sterk de indruk dat ze dat nog wel prima vonden, maar de fietsen bezorgen bij ons startpunt in Boskoop moest dan € 70,00 extra gaan kosten. Terwijl ze zelf op de site verkondigen de fietsen bij uw hotel te bezorgen voor € 25,00. Daarnaast zouden ze de fietsen dan om 17:30 weer komen ophalen als wij nog ergens zouden zitten te eten. We voelen ons enerzijds belazert en anderzijds niet bepaald welkom als klant. Een typisch gevalletje van jammer.
  • Reden bezoek Andere reden

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Nuiten, Waarschijnlijk is er ergens iets niet goed gegaan in de communicatie? Bezorgen op locatie in Boskoop van fietsen kost 20,- (enkele reis) Bij huren van grotere aantallen dan 20 stuks zal het bezorgen iets duurder worden omdat we dan extra vervoer moeten regelen.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed geholpen door Guy mijn fiets rijd weer als een zonnetje.Mijn wiel zat los en er hing iets bij mijn wiel los.Werd gelijk zeer vakkundig en snel ter plekke gemaakt. Echt iemand die zijn vak verstaat en ontzettend vriendelijk!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 3 maanden geleden wilde mijn scooter niet meer lekker optrekken en goed op snelheid komen alles prima opgelost geheel tevreden. Vandaag voor de eerste jaar onderhoudsbeurt geweest alles keurig netjes uitgevoerd. Had nog een paar vragen prima uitleg gekregen.
  • Reden bezoek Onderhoud
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt, dat u mijn gewaardeerde scooter zo snel hebt opgehaald en gerepareerd. Super.\r\n\r\nBen blij, dat ik ooit heb gekozen voor Rep.26 als leverancier.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rep.26 levert prima service, deskundigheid en klantvriendelijkheid. Een fijne Tweewieler Specialist.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en fijn geholpen. Weten waar ze over praten en eerlijkheid.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler
5

2 sterren: slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima SIM scooter gekocht echter met een krom brandstof wijzertje. Men geeft de scherm in combinatie met de zon de schuld. Echter Scooter staat zowel thuis als op de werk locatie overdekt. Men weigert er iets aan te doen, service tot aan de deur dus, geen normaal gesprek mogelijk. Twijfel niet aan de deskundigheid maar communiceren is hopeloos.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Huisman, Wij willen u heel graag helpen en hebben op uw verzoek dan ook een garantie claim ingediend bij leverancier Sym Nederland. Zoals u doorgegeven is de claim door Sym helaas afgewezen en wordt deze schade dus niet vergoed binnen de garantie van deze scooter. Wij zullen u nogmaals contacten om een coulance voorstel te bespreken. mvg Rep.26

1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf VEEL TE DUUR!\r\nGrote beurt laten doen + ventiel voorband en uitlaat vervangen voor Tomos Youngster.\r\nArbeidskosten € 145,-\r\nElders b.v. bij Tomossnor in Maarsen\r\nGrote beurt\r\nKosten: € 55,– exclusief de eventueel benodigde onderdelen.\r\n\r\nBij mijn vraag waarom de onderdelen zo duur zijn, werd mij verteld dat ze de adviesprijzen berekenen.\r\nEr zij weinig zaken ook in andere sectoren waar adviesprijzen worden berekend.\r\n\r\nBij Rep 26:\r\nUitlaat € 48,50\r\nElders € 31,95\r\n\r\nBougie L86C €6,95\r\nElders € 2,45\r\n\r\n\r\nMet de prijsopgaaf die telefonisch werd gedaan, ben ik akkoord gegaan.\r\nMaar deze heb ik pas kunnen vergelijken toen de werkzaamheden waren uitgevoerd in ik de gespecificeerde rekening kreeg.\r\nZe leveren wel goed werk, maar dit staat niet in verhouding met de prijs.
  • Reden bezoek Onderhoud

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Boon, Uw reactie verbaast ons, bij grote reparaties en onderhoud nemen wij altijd dmv een duidelijke prijsopgaaf de kosten vooraf door. Met onze prijsopgaaf bent u akkoord gegaan en heeft u opdracht tot uitvoeren van de reparatie gegeven. Voor de door u genoemde "webshop" prijzen kunnen wij het helaas niet doen. Het arbeidsloon van een gediplomeerde monteur ligt momenteel op 65,- (incl. BTW) per uur. Bij navraag blijkt er ruim 3 uur aan deze reparatie gewerkt te zijn, de prijs lijkt ons dan ook redelijk. Op al onze reparaties krijgt u ook nog eens 3 maanden Bovag garantie. mvg Rep.26

4

2 sterren: slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fiets heeft vanaf nieuw nooit goed geremd. Ben nadat de fiets ongeveer 25km had gereden terug gegaan. moest eerst maar wat meer op rijden. gevraagd of ze de remmen nakomden kijken. Dit viel niet meer onder de garantie. Bij het ophalen bleek dat de fiets een kleine beurt had gehad . Wat niet nodig was. Was ongeveer 50km op gereden. Remmen nog steeds niet goed.
  • Reden bezoek Onderhoud

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Van Der Wal, Vervelend dat uw fiets nog niet in orde is. Op uw verzoek hebben wij een kleine beurt uitgevoerd en de remmen gerepareerd. U heeft altijd 3 maanden Bovag garantie op al onze reparaties. Mocht de fiets dus nog niet in orde zijn dan zien we u graag terug zodat wij dit kosteloos in orde kunnen maken. mvg Rep.26

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 Keer een scooter gekocht. Super fijne mensen deskundig en klantvriendelijk.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, we zijn bij het uitzoeken van een nieuwe brommer heel vriendelijk te woord gestaan en alles werd goed uitgelegd toen we de brommer op gingen halen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 8
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg goed
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verleden week gekeken voor een scooter, was al een maand op zoek. Na veel googlen bij Rep26 utgekomen. De scooter die ik wilde was na 3 dagen al beschikbaar. Hele aardige en vakkundige medewerkers, de scooter rijdt heerlijk! Na net een negatieve recensie te hebben gelezen heb ik het antwoord van Rep26 ook gezien. Top dat jullie mensen met een lichte beperking een kans gunnen!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 4 maanden geleden heb ik een 2e hands scooter gekocht. Helaas bleek er wel het één en ander niet in orde te zijn maar de mensen van rep26 hebben alles kostenloos gerepareerd zodat ik nu volop van m\'n scooter kan genieten.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Over Rep.26 Tweewieler Specialisten

Filter op taal