Let me charge my ebike for 2 hours for free

I walked in off the street with the battery running out on my rented (elsewhere) ebike. They kindly let me leave for 2 hours for free recharging. Thank you very much. (We had cycled from Utrecht and to go back on an empty battery would have been a real slog.)

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zo teleurgesteld. We belden of we een buggy mochten huren voor de hond, dat was goed zeiden jullie. We kwamen vanuit Alphen met de fiets en kregen te horen dat we de buggy toch niet meekregen. De baas vond het niet goed Daar stonden we met een verlamde hond en geen vervoer. Wij waren zeer teleurgesteld en boos

• Deskundigheid N.v.t.

Geachte mevrouw De Jonge, jammer dat u teleurgesteld bent in ons bedrijf. U heeft inderdaad gebeld of wij buggy's verhuren, echter heeft u niet vooraf gevraagd aan ons dat u uw hond erin wilde vervoeren. Onze buggy's zijn prima voor kinderen maar niet geschikt voor vervoer van honden.

Goede communicatie, open en eerlijk zaken doen. Goede service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Fijn contact met de heren. Eerlijk advies, snelle service.

Goed en vriendelijk geholpen

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Twee jaar klant piaggio liberty 50 i-get nieuw gekocht geheel tevreden. Staan altijd direct klaar. Onderhouds beurt 13-11-2018 geheel naar wens uitgevoerd ook de opmerkingen opgelost top.

• Reden bezoek Onderhoud

Bedankt voor u mooie beoordeling, fijn dat u tevreden bent.

Na eerst op de site gekeken te hebben en daar één mooie Kymco Dink gezien te hebben . Ben ik wezen kijken en werd vriendelijk en netjes geholpen en goede advies ,uitleg over de scooter . Na nagedacht te hebben heb ik gisterenmiddag de scooter gekocht samen met me vrouw . En wat één service aanbod ,me oude scooter wordt netjes ( ik woon in Rotterdam ! ) opgehaald en me gekochte scooter thuis gebracht . Wat één service en met één kalmte wordt je geholpen ( en lekker bakje koffie ) . Nu ik ben zeer tevreden en heeft Rep.26 er weer één zeer tevreden klant bij . Met vriendelijke groet, Dirk Bovekerk ( Rotterdam)

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Bedankt voor uw goede beoordeling en fijn dat u tevreden bent.

Fietsen gehuurd voor een \"Happen en Trappen\" tocht.

Daar sta je dan met een lekke achterhand, de bakfiets kan voor mijn Mini BSO echt niet gemist worden. Gebeld met Rep 26 en kon dezelfde dag nog terecht en de volgend ochtend eerder dan afgesproken klaar! Had niet geweten wat ik anders had moeten doen, echt geweldig!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas mindere ervaring. I.c.m. een dagarrangement van Happen Trappen dachten we hier fietsen te gaan huren. Bij telefonische navraag kreeg mijn vrouw al sterk de indruk dat ze dat nog wel prima vonden, maar de fietsen bezorgen bij ons startpunt in Boskoop moest dan € 70,00 extra gaan kosten. Terwijl ze zelf op de site verkondigen de fietsen bij uw hotel te bezorgen voor € 25,00. Daarnaast zouden ze de fietsen dan om 17:30 weer komen ophalen als wij nog ergens zouden zitten te eten. We voelen ons enerzijds belazert en anderzijds niet bepaald welkom als klant. Een typisch gevalletje van jammer.

• Deskundigheid N.v.t.

Geachte heer Nuiten, Waarschijnlijk is er ergens iets niet goed gegaan in de communicatie? Bezorgen op locatie in Boskoop van fietsen kost 20,- (enkele reis) Bij huren van grotere aantallen dan 20 stuks zal het bezorgen iets duurder worden omdat we dan extra vervoer moeten regelen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Heel goed geholpen door Guy mijn fiets rijd weer als een zonnetje.Mijn wiel zat los en er hing iets bij mijn wiel los.Werd gelijk zeer vakkundig en snel ter plekke gemaakt. Echt iemand die zijn vak verstaat en ontzettend vriendelijk!

3 maanden geleden wilde mijn scooter niet meer lekker optrekken en goed op snelheid komen alles prima opgelost geheel tevreden. Vandaag voor de eerste jaar onderhoudsbeurt geweest alles keurig netjes uitgevoerd. Had nog een paar vragen prima uitleg gekregen.

• Reden bezoek Onderhoud

Bedankt, dat u mijn gewaardeerde scooter zo snel hebt opgehaald en gerepareerd. Super. Ben blij, dat ik ooit heb gekozen voor Rep.26 als leverancier.

Rep.26 levert prima service, deskundigheid en klantvriendelijkheid. Een fijne Tweewieler Specialist.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Goed en fijn geholpen. Weten waar ze over praten en eerlijkheid.

2 sterren: slechter dan verwacht

Prima SIM scooter gekocht echter met een krom brandstof wijzertje. Men geeft de scherm in combinatie met de zon de schuld. Echter Scooter staat zowel thuis als op de werk locatie overdekt. Men weigert er iets aan te doen, service tot aan de deur dus, geen normaal gesprek mogelijk. Twijfel niet aan de deskundigheid maar communiceren is hopeloos.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Geachte heer Huisman, Wij willen u heel graag helpen en hebben op uw verzoek dan ook een garantie claim ingediend bij leverancier Sym Nederland. Zoals u doorgegeven is de claim door Sym helaas afgewezen en wordt deze schade dus niet vergoed binnen de garantie van deze scooter. Wij zullen u nogmaals contacten om een coulance voorstel te bespreken. mvg Rep.26

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

VEEL TE DUUR! Grote beurt laten doen + ventiel voorband en uitlaat vervangen voor Tomos Youngster. Arbeidskosten € 145,- Elders b.v. bij Tomossnor in Maarsen Grote beurt Kosten: € 55,– exclusief de eventueel benodigde onderdelen. Bij mijn vraag waarom de onderdelen zo duur zijn, werd mij verteld dat ze de adviesprijzen berekenen. Er zij weinig zaken ook in andere sectoren waar adviesprijzen worden berekend. Bij Rep 26: Uitlaat € 48,50 Elders € 31,95 Bougie L86C €6,95 Elders € 2,45 Met de prijsopgaaf die telefonisch werd gedaan, ben ik akkoord gegaan. Maar deze heb ik pas kunnen vergelijken toen de werkzaamheden waren uitgevoerd in ik de gespecificeerde rekening kreeg. Ze leveren wel goed werk, maar dit staat niet in verhouding met de prijs.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud

Geachte heer Boon, Uw reactie verbaast ons, bij grote reparaties en onderhoud nemen wij altijd dmv een duidelijke prijsopgaaf de kosten vooraf door. Met onze prijsopgaaf bent u akkoord gegaan en heeft u opdracht tot uitvoeren van de reparatie gegeven. Voor de door u genoemde "webshop" prijzen kunnen wij het helaas niet doen. Het arbeidsloon van een gediplomeerde monteur ligt momenteel op 65,- (incl. BTW) per uur. Bij navraag blijkt er ruim 3 uur aan deze reparatie gewerkt te zijn, de prijs lijkt ons dan ook redelijk. Op al onze reparaties krijgt u ook nog eens 3 maanden Bovag garantie. mvg Rep.26

2 sterren: slechter dan verwacht

Fiets heeft vanaf nieuw nooit goed geremd. Ben nadat de fiets ongeveer 25km had gereden terug gegaan. moest eerst maar wat meer op rijden. gevraagd of ze de remmen nakomden kijken. Dit viel niet meer onder de garantie. Bij het ophalen bleek dat de fiets een kleine beurt had gehad . Wat niet nodig was. Was ongeveer 50km op gereden. Remmen nog steeds niet goed.

• Reden bezoek Onderhoud

Geachte heer Van Der Wal, Vervelend dat uw fiets nog niet in orde is. Op uw verzoek hebben wij een kleine beurt uitgevoerd en de remmen gerepareerd. U heeft altijd 3 maanden Bovag garantie op al onze reparaties. Mocht de fiets dus nog niet in orde zijn dan zien we u graag terug zodat wij dit kosteloos in orde kunnen maken. mvg Rep.26

2 Keer een scooter gekocht. Super fijne mensen deskundig en klantvriendelijk.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Goed, we zijn bij het uitzoeken van een nieuwe brommer heel vriendelijk te woord gestaan en alles werd goed uitgelegd toen we de brommer op gingen halen.

Heel erg goed

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Verleden week gekeken voor een scooter, was al een maand op zoek. Na veel googlen bij Rep26 utgekomen. De scooter die ik wilde was na 3 dagen al beschikbaar. Hele aardige en vakkundige medewerkers, de scooter rijdt heerlijk! Na net een negatieve recensie te hebben gelezen heb ik het antwoord van Rep26 ook gezien. Top dat jullie mensen met een lichte beperking een kans gunnen!