Met een club vriendinnen hebben we tandems gehuurd voor de vrijgezelle dag van een van ons. We werden echt heel vriendelijk geholpen. Zelfs bij het versieren van de tandems werden we geassisteerd. Echt super! Bedankt!

• Reden bezoek Andere reden

Gisteren zijn mijn broer en ik weer thuis gekomen van een fietsvakantie van drie dagen. Elk jaar trekken we er een paar dagen op de fiets op uit en dit jaar reden we in drie dagen het Markermeer rond. We zijn onder andere door Het Gooi, Amsterdam, Volendam, Bergen aan Zee en Enkhuizen gekomen. Na drie dagen stond er 397 km op de teller (bij thuiskomst). Voor we vertrekken worden de fietsen altijd nog even deskundig nagelopen door Bram. Dit jaar was het zelfs erg bijzonder: Ik heb de avond voor vertrek om 21.30 uur nog mijn fiets ingeruild, terwijl de winkel eigenlijk al om 18.00 uur was gesloten! Bram wilde zelfs nog wel even een kilometerteller installeren voor me, terwijl ik dit eigenlijk niet nodig vond zo kort voor vertrek, maar Bram wilde het toch per se doen. Wat een service zo op de late avond! Maar het resultaat van Brams inspanningen op de late avond mag er zijn: Ik was erg blij met mijn nieuwe fiets en heb er verder geen problemen mee gehad. Hij reed echt als een nieuwe fiets! We kijken terug op een geslaagde fietsvakantie, die volgend jaar zeker weer zal plaatsvinden met een andere bestemming! Bedankt Bram en Jeannette voor de topservice iedere keer weer!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

Bram gaf ons zeer goede service, ik kreeg er een fietstas bij. Ook kregen we een gratis route uitgeprint en wel...Verder hielp meneer ons zeer goed. Hij hoefde ook geen gegevens van ons en vertrouwde ons helemaal. Bedankt Bram voor de fijne dag. Onze slagzin geldt vanaf nu: Bram en ik hebben altijd schik..... groeten van de Golden Girls...

• Reden bezoek Andere reden

Dit was de eerste keer dat ik een fiets heb gekocht bij Bram Hop en heb dit als zeer positief ervaren. Bram Hop presenteert zichzelf als een echte vakman die daarnaast enorm veel plezier heeft in zijn vak. dit uit zich in de goede service, in voor een praatje, loopt niet weg voor vragen, helpt je graag bij de keuze voor de fiets die echt bij je past. Helaas was mijn splinternieuwe fiets na een week gestolen, gelukkig ben ik deze niet lang kwijt geweest. Een oplettende man zag al een tijdje mijn fiets staan. hij zag het naamkaartje van Bram Hop met zijn gegevens en besloot te bellen,Bram keek in zijn systeem en door middel van de nummers zag hij dat ik de eigenaar was en daardoor heb ik mijn fiets weer terug. Dit laat maar weer zien dat een fysieke fietsenwinkel grote voordelen heeft ten opzichte van een aankoop via internet, je betaald misschien iets meer, maar de kans op zo\'n service en de situatie omtrent mijn gestolen fiets zal je via internet nooit mee maken. Bram Hop bedankt en tot de volgende keer.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Fiets ik op zondagochtend op mijn 30 jarig oude koga racefietsje zie ik Bram en Jeanette heel gezellig aan een picknicktafel zitten. Even een praatje over oude auto \'s, oude motoren en natuurlijk oude fietsen. Ik vraag of Bram even kijkt naar de stand/ hoogte van het zadel.....moet een beetje hoger, hij bedenkt zich niet, springt op en pakt een inbussleutel om het te verstellen.Super, wat een ongekende service! Vrolijk fiets ik verder.

• Reden bezoek Andere reden

Dag Bram en Jeannette, Nogmaals dank voor de fijne fietsen die we van jullie hebben gehuurd gisteren en vooral ook voor de geweldige service. De route was ontzettend mooi; we hebben er nog een flinke lus aangeplakt en hebben totaal zo’n 87 km gefietst. Ook de tip van de ‘Vlierefluiter’ was een schot in de roos, we hebben daar ook nog wat ‘streekproducten’ gekocht en toen de boer een kijkje kwam nemen hebben we hem verteld dat u de stop had aanbevolen. Bijna aan het einde van onze tocht hebben we ons EHBO-trommeltje nodig gehad voor het remkabeltje van een van de fietsen. Een kabeltje was op een gegeven moment los en we kregen het niet op zijn plaats terug. We hebben het kabeltje met een hansaplast pleistertje vastgezet zodat er geen ongelukken konden gebeuren. (hebben jullie waarschijnlijk al wel gezien) Nogmaals hartelijk dank, succes met jullie bedrijf en wellicht tot een volgende keer. We zullen jullie verhuur aanbevelen!

erg hulpvaardig geweldig

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

een gebruikte elektrische fiets gekocht. we mochten een proefrit maken en mijn vrouw kreeg ook een elektrische fiets mee(een gazelle orange plus )erg leuk.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

Wij kochten 2 nieuwe electrische fietsen, werden uitgebreid voorgelicht, prima service, 2 fietstassen cadeau. Bram is een vakman met hart voor z\'n vak!En Jeanette is ook heel aardig en buitengewoon behulpzaam. Wij zijn zeer tevreden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Een erg prettig bedrijf met deskundig advies en erg vriendelijke mensen,een echte aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

voor het derde jaar huren wij hier elek.fietsen, dit adres is zo fijn niets is te veel ,stuur hoger/lager zadel hoger/lager, banden oppompen altijd een vriendelijk woord en kennis van zaken wij hopen hier nog velen malen een fiets te huren.

• Reden bezoek Andere reden

ik kom hier voor onderhoud van de mtb en voor accessoires. altijd wordt ik goed geholpen en is alles snel klaar.

• Reden bezoek Onderhoud

In het voorjaar kochten wij vier fietsen bij Bram en Jeanette. Er werd door hen ruim de tijd genomen. In Hierden ben je nog klant! We zijn in het keuze traject perfect en heel vriendelijk begeleid. Ook tav de speciale wensen zoals hoog frame binnen levertijd, accessoires zoals slot+ketting (combinatiesysteem AXA) en fietstassen. Wij zijn uitgekomen op een RIH Omega met hoog frame 62 cm, RIH Delta en voor de kinderen BSP met mand kado voor dochter en krat voor zoon. De fietsen zijn door Bram met zijn fietsenbus afgeleverd bij ons in Ermelo. Top! Wij kunnen jaren vooruit met deze kwaliteitsfietsen, maar kunnen wel terecht voor een eerste 500 km beurt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Wij kochten 2 gebruikte Dahon vouwfietsen bij Bram en Jeanette. Een buitenkans, precies wat we zochten, niet van nieuw te onderscheiden en voor een vriendenprijs. En wat een ontvangst! Alsof we twee E-bikes hadden gekocht. Een aanrader!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

Via mijn werkgever kan ik gebruikmaken van een fietsenplan. Normaal gesproken duurt het minimaal een week voordat je je nieuwe fiets kunt ophalen. Bij Bram duurde dit 1 dag! Bedankt voor de fantastische oranje fiets met dito fietstassen, voor de supersnelle service en de gezelligheid in de winkel.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Hebben bij jullie fietsen gehuurd,van donderdag 27 september t/m zaterdag 29 september. De klantvriendelijkheid en het vertrouwen in ons als klant hebben wij als een warme douche ervaren.

• Reden bezoek Andere reden

Wij hebben een moede fiets gekocht via internet. Er waren wat dingen niet goed aan de fiets. Deze heeft hij keurig verholpen. Tevens hebben wij daar fiets zitjes gekocht waar ze je zeer goed en vakkundig mee helpen. Kortom een fantastische winkel met geweldige service. Tip koop geen fiets op internet maar vertrouwd bij Bram Hop!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

afgelopen zaterdag ging ik langs de winkel van bram hop in hierden waar ik twee jaar geleden toen ik op de camping stond twee tweedehans gazelle fietsen kocht voor mijn vrouw en mezelf,mijn achterlicht was defect en hij zette er een nieuwe op,op de vraag wat kost het zij hij dat is servise naar mijn idee doet deze man zijn werk nog met liefde dat zie je niet veel meer. groetjes de wever.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

wederom op de veluwe gaan fietsen online 2 fietsen besteld ,geen enkel probleem hele aardige mensen nog even snel nieuwe snelbinders erop gezet en wederom een hele dag geweldig gefietst misschien toch nog dit jaar ?? maar anders zeer zeker tot volgend jaar

• Reden bezoek Andere reden

We hebben met een RIH Omega 10.000 km gefiets in 17 maanden. Zonder problemen slechts de ketting vervangen en dat bijna gratis! Bram: bedankt

• Reden bezoek Onderhoud

Het is echt een aanrader om bij Bram Hop een fiets te kopen. Uit ervaring weet ik dat hij ongekende goede services verleend. Dus koop een e- fiets bij Bram en je bent verzekerd van goede service en begeleiding. Hij is ook iemand die aandacht voor je heeft. Ik ben een zeer tevreden over zijn inzet.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik huurde een fiets voor een vakantieweek. Prima fiets, vriendelijke en deskundige hulp. Van harte aanbevolen!

• Reden bezoek Andere reden

Vorige week fietsen gehuurd bij dit bedrijf. Voor 7 euro per dag hebben wij twee gloednieuwe fietsen meegekregen. Geholpen door erg aardige mensen. Zeker een aanrader om fietsen te huren, wanneer je in de buurt bent.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vandaag twee fietsen gehuurd. Via internet gereserveerd, zeer snel antwoord. Uitstekende service bij afhalen. zeer vriendelijk. Goed advies voor leuke route; gratis. Twee prima Gazelle fietsen, die in prima conditie waren. kortom; prima adres om een fiets te huren!

Molenweg 10

3849 RM Hierden