De Sensa Umbria gekocht. Gewoon goed en eerlijk advies en de meeste kennis in de regio van race, mountainbike en fietsen. Gezellig en ongedwongen, absoluut een aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Je wordt er warm en professioneel geholpen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pas ben ik bij Bram Hop om uitleg van de eletr fiets

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Goede service en gezellige sfeer.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

Tijdens de Ermelose ATB tocht breekt het stuk tussen zitbuis en achterbrug. Voorzichtig naar Hierden gereden waar ik hartelijk door Bram werd ontvangen. Zijn technisch inzicht en oplossingsgerichtheid brachten mij binnen 10 min (!) weer in het zadel. Top top top! Bram bood me ook nog aan om even een andere fiets te pakken, maar dat was niet nodig. Solide en vakkundig gerepareerd waardoor ik de resterende 35km. fluitend heb uit kunnen rijden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

zondag 28 sept.prachtig fietsweer .dus het veluwemeer rondje gefietst.maar vlakbij Elburg kreeg Aaf een platte achterband,dus Aaf achterop en de fiets aan de hand zo naar ons hotel in Hierden gegaan.we wisten dat er dichtbij het hotel een fietsenwinkel was dus s,avonds(zondag) even lopend gaan kijken naar de openingstijden. en jawel maandags gesloten.balen zeg !!!we wilden weer weg gaan toen een man op klompen ons vroeg of hij ons ergens mee kon helpen.we deden ons verhaal en bood ons aan om op z,n vrije dag de band te vervangen dit vonden wij zo uniek ,dat dit nog kan tegenwoordig,geweldig !!!!!! zo gezegd zo gedaan maandagmorgen en onder het genot van een heel gezellig praatje van Bram Hop was de fiets na 20 min. weer helemaal top en konden we de resterende dagen weer genieten van de prachtige omgeving van HIERDEN Bram, alsnog onze GROTE !dank. deze zaak verdient een dikke 10 Hartelijke groeten van Hans en Aaf Groot uit Andijk

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik mocht van Bram en Jeanette een hele (!) dag op de prachtige Sensa Livigno sfb pro 650 rondscheuren op en over de Posbank, geweldige service natuurlijk, want bij welke fietsenhandel mag dat nou?! De fiets is een echte klasbak, afmontage uitermate fraai, frame moet je denk ik van houden(...), en hij is heerlijk te handelen! Echter wel echte racegeometrie, en derhalve geen rustig ritje voor de berijder...gaan,gaan,gaan...! Bram en Jeanette zijn hele aardige mensen, helaas was de fiets te groot voor mijn korte beentjes...maar wel een enorme belevenis; daarvoor een \"support your local bikeshop\" T-shirt voor Hop rijwielen! (En ja natuurlijk heb ik de fiets na zijn hoogtestage weer helemaal in de was en lube, ongeremd en afgesteld ingeleverd)

• Reden bezoek Andere reden

Deze ondernemers zijn heel klantgericht: zij communiceren goed en vriendelijk, denken mee en zijn bijzonder flexibel. Ik heb dat al vaker meegemaakt. Zij hebben mij uitstekend geadviseerd bij de aankoop van een fietstas,laten alle mogelijkheden zien en nemen daar de tijd voor. Ondertussen is het nog gezellig ook! Ik ben bij dat er nog zulke mensen zijn.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zelf op z\'n vrije dag neemt Bram alle tijd om ons, als gestande wielrenners, weer op de been te helpen. Als de service voor zijn klanten net zo goed is, als die wij van hem (en zijn vrouw) gekregen hebben, vind ik een totaalbeoordeling van een 9,2 zelfs nog aan de karige kant. Chapeau!

• Reden bezoek Andere reden

mijn man kreeg een lekke band net voor De Zwaluwhoeve, wij hadden niet in de gaten dat er zo dicht bij een fietsenmaker was........ANWB gebeld, 75 min. gewacht en toen vertelde iemand dat 3oo mtr verder een fietsenmaker was....meteen geplakt en nog een prachtige route tot Elburg meegekregen, TOP!!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vorige maand heb ik bij Bram Hop een Sensa trekking fiets gekocht. Ik ben erg tevreden over de informatie die me over deze fiets werd verstrekt en over het meedenken bij het maken van een keuze. Ook was het heel prettig om diverse keren de gelegenheid te krijgen om wat proefritjes te maken. Op mijn verzoek heeft Bram Hop de fiets op sommige punten aangepast. Zo heb ik een marathonstuur gekregen. Dat werk is vakkundig gedaan. Binnenkort mag ik mijn fiets weer langs brengen voor een gratis service-beurt. Ook dat vind ik plezierige service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Ik mocht een dagje met de 27,5 inch mountainbike op pad en dit is mij erg bevallen. Goeie service, pedalen werden overgezet

• Reden bezoek Andere reden

Dit weekend heerlijke mountainbikes gehuurd. Heel goed onderhouden, goede vering en zelfs kilometer teller. In de omgeving kon je prachtig fietsen door de bossen. Eigenaren heel vriendelijk en behulpzaam, we kregen na afloop zelfs vuilniszakken voor onze modderkleren.

• Reden bezoek Andere reden

Hallo, wij schamen ons diep , zoveel lof over deze fietsenmaker en vergeet te schrijven !!! Wij komen uit Haarlem maar gingen een dagje fietsen, in de buurt van hierden wij met de auto fietsen achterop. we willen gaan fietsen nee dus accu deed het niet, zagen we gelukkig een fietsenwinkel om er even naar te kijken, bleek de accu van onze gazelle stuk te zijn , wij zijn toen zo ontzettend goed geholpen , gazelle gebeld en nieuwe accu gekregen , we hoefden geen naam op te geven of niets het kwam wel goed , een fantastische service , als wij hier in de buurt woonden zouden we wel weten waar we heen zouden gaan! Hartelijk bedankt en fijne dagen

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

van harderwijk naar hierden voor mijn werk gefietst na afloop van het werk mijn band lek: dat leek me niets stel dat ik zal moeten lopen een hierdenaar zei me: de fietsenmaker is wel open deze hielp mij direct uit de brand zo ben ik met mijn eigen fiets weer in harderwijk belandt bedankt voor de service

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

Aangezien mijn mountainbike afgelopen zaterdag in onderhoud was bij Bram Hop tweewielers, heb ik zijn splinternieuwe Sensa leenfiets, met het allernieuwste snufje op de markt, de 27,5\" wielen, mogen lenen om zaterdag een toertocht te kunnen rijden. Ik ben gewend aan mijn eigen mountainbike met 26\" wielen, en ik merkte gelijk het verschil. Met dezelfde kracht kun je een stuk sneller fietsen en qua comfort ook geen verschil. Als je nog op zoek bent naar een goede mountainbike, is deze sensa zeker een aanrader.

• Reden bezoek Onderhoud

Dit was de eerste keer dat ik bij Bram kwam. Ik jeb daar een RIH E Bike gekocht en hij bevalt prima. Bram is zeer kundig en verleend fantastische service. Hij is zelfs al mijn fiets komen halen. Fantastisch bedrijf.

• Reden bezoek Andere reden

5 september hebben we 2 electrische fietsen gehuurd.. We hadden niets gereserveerd. Bram had nog 2 fietsen staan en heeft deze gelijk voor ons in orde gemaakt. We hebben nog een prachtige route meegekregen, inclusief en knooppuntenkaartje en een kopie van de normale kaart, echt perfect! Bram heeft ons ook nog een fietstas meegegeven, zodat we daar lekker onze spullen in konden doen. De fietsen waren ook prima en makkelijk te bedienen, na een korte uitleg. Wij komen hier zeker weer terug!!!

• Reden bezoek Andere reden

voor sommige bedrijven is het cijfer 10 nog te laag, maar Bram Hop in Hierden is zo,n bedrijf . we huren door heel Nederland E bike,s ,maar niemand kan aan dit bedrijf tippen. eigenlijk voor Bram Hop een 10 plus.

Molenweg 10 3849 RM Hierden