Na vele omzwervingen in fietsland, en de daarbij behorende testritten, zijn wij geland bij Bram en Jeanet. Wat een hartelijke ontvangst in Hierden Na zo,n beetje de hele showroom aan fietsen buiten uitgestald te hebben, zijn mijn vrouw en ik onder deskundige begeleiding van Bram uitgekomen op de RIH X- omega......wat een fijne fietsen zeg! We zijn nu bijna een half jaar en 1000 km verder, en we zijn nog steeds heel blij met de fietsen. Bram, en natuurlijk Jeanet, nogmaals hartelijk dank voor jullie tips, advies en gezelligheid, het was echt een feestje om bij jullie een fiets te kopen! Hartelijk groeten, Bert en Monique

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Super service!! Nieuwe fiets binnen een dag klaar met kinderzitje en al gemonteerd.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Na een eerste week fietsen op mijn nieuwe E-Bike Sparta R5e kan ik niet anders zeggen dan dat dit een topmodel is Bram en Jeannette. Heerlijk weer op’t fietsje naar mijn werk. Super bedankt voor deze goede keuze en natuurlijk de goede service !

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Dit is een dealer die je van harte kunt aanbevelen. Vanmorgen op de camping ontdekte ik een defecte versnellingskabel. Dus even zoeken naar een RIH dealer in de buurt. We vonden op internet deze tweewieler winkel in Hierden, direct welkom en vakkundig geholpen voor een fatsoenlijke prijs. Je wordt op een persoonlijke wijze te woord gestaan, er is tijd en aandacht voor de klant. Je krijgt nuttige en bruikbare adviezen mee. Bedankt voor de snelle en uitstekende service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Altijd al een betrouwbare vakman, dichtbij en gastvrij, maar vandaag ook de redder in de acute nood van 12-jarige. Pal voor vertrek naar het hoogtepunt van 8 jaar school, kamp, plotseling een lekke band. Binnen 5 minuten nieuwe band en situatie gered, helemaal TOP!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fiets was opgegeven door een andere fietsenmaker. Bram Hop heeft zich er in vastgebeten, en het is hem gelukt om de trapas te vervangen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Voor mijn deelname aan de Alpe d\'Huzes zocht een wielrenfiets. Bram heeft mij hier erg goed, deskundig en royaal mee geholpen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Hoewel de zaak gesloten was op maandag heeft Bram me opgehaald met zijn bus en in de winkel een nieuwe achter binnen en buiten band gemonteerd. De oude was geklapt en kon onderweg niet geplakt worden. Super service. Daarna hebben mijn vrouw en ik nog een fijne tocht gemaakt. Bram nogmaals bedankt.

• Reden bezoek Andere reden

zeer vriendelijk en deskundig geholpen ,Bram is een proffessional op zijn gebied

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Op mijn racefiets vanuit Zoetermeer naar De sauna in Hierden, na afloop merkte ik dat mijn body kapot is gegaan, dus kon niet verder, ik naar de fietsenmaker in de buurt bij Bram Hop in Hierden vlak voor sluitingstijd, hij was toch bereid mij te helpen, en daar bleek dat dat niet mogelijk was, deze onderdelen moeten altijd besteld worden, maarja daar stond ik, moest met de trein terug naar Harderwijk, toen bood zijn vrouw aan mij om 18.00 nog even naar Harderwijk te brengen, WAT EEN GEWELDIGE SERVICE ZEG. EEN PLUIM

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ons eerste contact met Bram Hop was een verfrissende ervaring! Hij heeft me een mooie Sensa Livigno MTB geleverd waar ik top tevreden over ben. Kon mijn racefiets met gescheurd frame inruilen dus ik ben helemaal tevreden. Daarna een Cube MTB voor mijn zoon gekocht voor een prijs waar de fietswinkel.nl niet tegenop kon. Aardige mensen, prima service en een uitermate klantgericht benadering. Zo wil je als klant in je eigen dorp bediend worden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Gebruikte fiets op marktplaats gezien, aangezien ik in Zeeland woon heeft men eerst duidelijke foto\'s gemaild. Fiets laten reserveren en 2 uur gereden naar Hierden. Gezellige kleine fietsenwinkel met ouderwetse service (kop koffie, erg vriendelijk). Bram is iemand met een passie voor fietsen, dat kun je aan alles merken. Fiets zag er perfect uit, Bram heeft er nog een nieuwe standaard op gemonteerd. Voorlicht deed een beetje moeilijk, na thuis gekomen te zijn bleek hij niet te werken. Bram een mail gestuurd en hij heeft kosteloos een nieuwe koplamp opgestuurd. Wat een service !!! Als ik in de buurt zou wonen dan wist ik het wel, ik zou dan vaste klant van Bram Hop zijn.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

Wat een service en een vriendelijkheid. Hebben in eigen woonplaats in het voorjaar een RIH omega gekocht. Nu waren we een weekendje in Harderwijk en ik kon mijn fiets niet meer opladen. Na de plaatselijke fietswinkel te hebben bezocht , bleek dat de oplader stuk was, deze winkel heeft Bram Hop gebeld en ons een routebeschrijving meegegeven. Na een tijdje kwamen we bij Bram Hop aan en daar lag al een nieuwe oplader voor ons klaar. Deze mochten we zo meenemen !!!! Tot slot kregen we ook nog een knooppunten route mee voor de terugweg. ( zeer mooie route) . wij willen fa hop hartstikke bedanken voor de geweldige service en hun vriendelijkheid. Het is te ver weg anders werd dit onze vaste fietswinkel !!

• Reden bezoek Andere reden

Mijn vriendin en ik fietsten deze zomer rondje Zuiderzee en 1 uur lopen vóór Nunspeet krijgt mijn vriendin een lekke band. Een voorbijganger vertelde waar de dichst bijzijnde fietsenmaker woont waar ik snel naar toe fietste. Bram Hop gevonden en probleem uitgelegd. Bram razendsnel met zijn busje opweg naar vrouw grijze haren en geel t-shirt en voor ik het in de gaten had stond er een kop koffie en de koekjes trommel voor mijn neus. Deze voor Bram en zijn vrouw zo vanzelfsprekende hartelijkheid vond ik enorm byzonder en met een warm en dankbaar gevoel vervolgenden wij in het bezit van een nieuwe binnenband onze weg met de klok mee! Nogmaals onze hartelijke dank!! Nell uit Ierland en Marianne uit Groningen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

We hebben een week fietsen gehuurd. Prima fietsen, ze werden helemaal rijklaar gemaakt en reden heerlijk. Er waren soepele afspraken m.b.t. het terugbrengen van de fietsen. Zeer prettig en vriendelijk contact.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

eindelijk een bedrijf dat waar maakt wat op de site staat! Als nieuwe inwoner van Hierden bracht ik mijn Gazelle Orange naar Bram Hop, omdat ik vond dat de fiets niet lekker liep. Eind resulaat was een volledige servicebeurt,incl, reinigen, waardoor mijn fiets weer als nieuw is. En de rekening? Buitengewoon sympathiek. Ik ben dik tevreden en fijn dat ik een goede rijwielzaak in Hierden heb gevonden. Voor alle fietsers en aanrader.

• Reden bezoek Onderhoud

Afgelopen zaterdag heb ik mijn Merida mtb, die het uitrusten in de schuur zat was, opgehaald na een flinke onderhoudsbeurt bij Bram Hop Tweewielers. De fiets stond er zeer uitnodigend bij... \'s middags gelijk het bos in geweest. Mijn mtb is weer in top conditie en ik heb genoten, 1 x gevallen en 1 wild zwijn voor me langs zien gaan..... Bram: dank je wel !!!

• Reden bezoek Onderhoud

Vanmorgen weer geweldige service bij Bram gehad. Reparatie gelijk gedaan. Top! Jeanette en Bram staan altijd voor je klaar. Ook voor een gezellig praatje tijdens reparatie. Ik kan iedereen aanbevelen een nieuwe fiets bij deze 2 kanjers te kopen.

• Reden bezoek Onderhoud

Bram Hop is qua service en dienstverlening de top! Geen enkele vraag is hem teveel. Of ik nou mijn racefiets morgen klaar wil hebben of ik heb lek gereden met mijn mountainbike op de hei bij Apeldoorn. Hij staat voor me klaar! Daarbij is hij een vakman. Mijn materiaal is altijd tip/top in orde, waardoor ik veel plezier aan mijn hobby beleef.. Echt klasse!! Bram je bent een topper, bedankt!

• Reden bezoek Onderhoud

Bedankt voor het deskundig advies. We hebben de nieuwe banden mee teruggenomen naar huis (in China!). Dankzij je goede uitleg heb ik ze er zelf heel vlot om kunnen leggen. De slag is nu inderdaad uit het achterwiel en onze Gazelle kan weer even mee!

• Reden bezoek Andere reden

Vandaag de 27,5 inch sensa Livigno sfb mountainbike van Bram Hop tweewielers mogen uitproberen, wat een prachtfiets! Ik heb de mountainbike eens grondig aan de tand gevoeld. En hij voldoet echt aan alles! Hij is niet alleen super mooi, hij fietst ook nog eens geweldig! Schijfremmen rockshock vering alles erop en eraan. De fiets is super licht en hij stuurt echt geweldig. Echt een aanrader! De service bij bramhop is ook nog eens super! Kortom, pracht van een fiets en een goeie fietsenmaker wat wilt u nog meer?!

• Reden bezoek Andere reden

Ik heb een fietsendrager van het merk MovaNext Lux bij Bram Hop gekocht. Ik heb er een heel goed gevoel bij: deskundigheid, goeie informatie, behulpzaam bij het laten zien hoe een en ander werkt en heel klantgericht. Bij het eerste gebruik bleek dat de drager iets naar achteren helde. Na een telefoontje kon ik gelijk komen en heeft Bram mij heel goed geholpen om de fietsendrager beter op de trekhaak te monteren. En dit alles zonder kosten. \"Dat hoort toch bij de service ?\", was zijn enige antwoord! Wát een verschil met een internet-aankoop als het op service aankomt. Ik woon in Nijmegen, maar ga graag voor \'de fiets\' speciaal naar Bram in Hierden.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Uitstekend geholpen om mijn klassieke fiets weer in stijl op weg te krijgen. Bram verraste me met retro banden van Vredestein die hij gewoon op voorraad had. Vanwege zijn oog voor het karakter van mijn fiets en technische zorgzaamheid denk ik vast nog eens bij Bram Hop terug te komen (al woon ik in Rotterdam!)

• Reden bezoek Onderhoud

We zijn een heerlijk dagje naar de sauna geweest in Hierden. Onze accu was leeg en Bram Hop was zo aardig om met ons naar de parkeerplaats te gaan en met startkabels onze auto weer te fixen! Nogmaals super bedankt!!!!top