geweldig

goede service,en je wordt altijd snel geholpen. ik kom hier al tien tallen jaren. super,echt een aanbeveling

Fijn geholpen en blij dat het nog dezelfde dag kon

"s morgens kom ik bij de auto. Doet helemaal niets. Accu denk ik. Bel naar Appeldoorn en Andre weet me nog diezelfde dag in te plannen. Helemaal goed dus ! Accu erin en klaar. Bedankt

topgarage, levert een prima service, tegen een concurrerende prijs

Aan Autobedrijf André Appeldoorn heb ik mijn Peugeot 404 Break uit 1965 in onderhoud gegeven. Het is leuk te merken dat zij met liefde en respect voor de ouderdom sleutelen aan zo'n auto. Ik beveel André Appeldoorn zeker aan voor oldtimer-onderhoud. Van de Peugeot oldtimers heeft hij veel verstand. Ik gaf ik mijn moderne Mercedes daar ook in onderhoud en heb er geen spijt van. André belt als er iets iets, je wordt niet onaangenaam verrast. Hij legt je zorgvuldig uit wat er aan de hand is. Ik vind het al met al een uitstekende garage, waar de klant nog koning is.

APK en kleine beurt

Ruim van te voren afspraak gemaakt. 's morgens brengen, gratis fiets lenen, naar wens weer ophalen. Goede afspraken over als er wat bijzonders is eerst bellen. Dat was gelukkig niet nodig. Auto stond er weer tip top bij.

toppie

staat gelijk klaar voor je. je bent hier geen nummer,maar klant. bij dit bedrijf kom ik al tientalle jaren. gewoon prima in een woord.

Goed werk en altijd hulpbereid.

Beurten, keuringen en reparaties worden 100 % uitgevoerd tegen redelijke prijzen. Altijd vriendelijk en niet te beroerd om even tussendoor een klein mankement te verhelpen of advies te geven. Voortreffelijk!

Eerlijk en betrouwbaar

Staat altijd voor je klaar .

Goede service en snel

Auto wilde niet starten. Auto was nodig voor werk. André was snel ter plaatse. Stelde diagnose en lostte het probleem snel op.

Super garage

Staat altijd gelijk klaar en ook ben je daar geen nummer Ik kom hier al tientallen jaren. Ik beveel dit bedrijf aan u aan

Prima ervaring

Zowel bij reparaties als bij aankoop auto een goed advies en samenwerking. Zeer tevreden al heel veel jaren.

Betrouwbaar en snel

Persoonlijke benadering van de eigenaar en een open en eerlijk gesprek over de opties bij de auto.

Heel goed bedrijf

Hele goede serves en fijne, leuk en behulpzame mensen

Plezierig contact.

Geweldige service van een vakman

Altijd bereid tot helpen. Redelijke prijs voor goed werk.

Al 20 jaar kom ik hier tot volle tevredenheid

Meedenken, oog voor de klant, eerlijk advies, gedegen vakwerk, positieve sfeer. In overleg is veel mogelijk en André staat altijd voor je klaar.

Wij zijn zeer tevreden.

Een garage die altijd voor je klaar staat, en betrouwbaar is.

Bij problemen, altijd snelle oplossing. Kortom een garage die altijd voor je klaar staat.

Vierde auto via Autobedrijf JW Appeldoorn aangeschaft. Eerlijk, duidelijk, betrouwbaar en deskundig zijn de kernwoorden voor dit garagebedrijf. Bedankt weer, beste mensen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

APK keuring en beurt snel en vakkundig geregeld.

Met hart voor de zaak en de auto! Ik word goed op de hoogte gehouden van voortgang, keuzes en uitdagingen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekend advies voor nieuwe winterbanden. Goede prijs/kwaliteit.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goed en snel geholpen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

De tweedehands auto die ik bij hen kocht zag er perfect uit, daar was veel aandacht aan besteed. Ook namen ze voor de overdracht alle tijd. Bij reparaties: goede uitleg, ze helpen waar kan zo snel mogelijk :)

Goede service, vriendelijk geholpen

Als altijd weer helemaal goed en snel! André bedankt voor de service!

Over Autobedrijf J.W. Appeldoorn vof

Het complete autobedrijf voor onderhoud aan uw auto, lichte bedrijfswagen, oldtimer of aanhanger.