net als bij de aanschaf van deze auto nu bij het onderhoud en APK vriendelijke en snelle service

De deskundige analyse van het probleem en het snelle oplossen van dit probleem tegen een redelijk uurtarief en nogmale prijsstelling voor materialen stelt deze garage in prijs en kwaliteit ver boven de garage van Renault in Zwaag. Uiteraard kan ik voor de prijs kwaliteit geen tien geven. Een reparatie is altijd veel geld als het niet uitkomt:)

Ik kom al 7 jaar bij Kolenbrander en ze hebben een goede en snelle service en wordt er altijd vriendelijk ontvangen

• Reden bezoek Andere reden

Ik ben al 20 jaar klant bij johanna en nu bij zijn kinderen en altijd goede service gehad mijn volgende auto koop ik weer bij kolenbrander.

Al jaren vaste klant voor aanschaf en onderhoud. Staan altijd klaar en verlenen altijd service. Kennen het begrip klantvriendelijkheid nog. Geven het juiste advies en denken met de portemonnee van de klant mee.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ben al jaren klant bij dit bedrijf, staan altijd direkt voor je klaar. Voor groot onderhoud aan onze auto hebben zij deskundig personeel en vriendelijk.En heel belangrijk altijd krijgen wij bij onderhoud een Gratis leen auto mee. Beveel dit bedrijf ook aan Klantvriendelijk en gewoon goed

al een aantal keer heb ik hier mijn tweedehands auto gekocht. aandacht voor de klant,en wensen is goed. kwaliteit prijs verhouding goed. sevice is prima als er wat is kan ik er altijd terecht. Daarom kan ik u dit bedrijf zeker aanraden . M.Blouw

Denkt goed mee, wilde zelfs na sluitingstijd service bieden. Goed werk afgeleverd.

Wordt prima geholpen, ook even tussendoor voor een kleinigheid. Men heeft tijd voor de klant.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima Service\r\nPaar kleine dingetjes die verholpen moesten worden.\r\nBen direct geholpen\r\nZeer tot tevredenheid

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al een aantal jaren mijn vaste garage.\r\nSnelle en goede service.\r\nMeeste problemen binnen een paar dagen opgelost.\r\nBij accute problemen kan je altijd langskomen.\r\nLeenauto is geen probleem.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd snelle service, leenauto is nooit een probleem en redelijk geprijsd