• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes autobedrijf waar klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel staan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede services zeer klantvriendelijk echt een aanrader veel keuzes dus zeer goede keus voor een leuke prijs wij blijven voor altijd klant super auto bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel autos gekocht in mijn leven maar hier zit ik prima op mijn plek. Fijne mensen, goede nazorg. Zelfs de leenauto is echt te leen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf geweldige service erg klant vriendelijk \r\ngoede ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aankoop van een Deawoo, kwamen we er achter dat de koppakking van deze auto stuk was. Terug gegaan voor een afspraak te maken om het te laten maken werd ons gelijk mede gedeeld dat dit kosten loos was. Dit noemen we natuurlijk Service met hoofdletter S.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service en klantvriendelijk\r\nstaan altijd voor je klaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aankoop van een occassion helaas na 2 weken al problemen met de distributiesnaar, waardoor de auto niet meer kon rijden. Gelukkig deed men bij Garage Kolenbrander niet moeilijk, auto is na volle tevredenheid gerepareerd , hij rijdt weer prima (zelfs beter). En het allermooiste ... geen rekening! Dat is noem ik nou Service met een grote S.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zocht een garage bij mij in de buurt en op aanraden van een kennis eens bij Johan Kolenbrander geweest voor mijn auto. Diverse keren prima geholpen en nu met mijn tweede auto ook weer naar Kolenbrander toe. Eerlijke garage met kennis en kunde!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit bedrijf word je nog ouderwets als klant ontvangen,dat geeft een goed gevoel,geen poeha maar normaal.staan direkt voor je klaar en geven een goede service.En heel belangrijk de prijzen zijn hier betaalbaar.Petje af voor dit bedrijf beveel het van harte aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Word er prettig ontvangen\r\n bij grote en kleine reparaties word je geinformeerd\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige garage, ervaren vaklui en goed service, ook buiten de openingstijden.\r\nIk zocht een garage dichterbij huis en heb aan Johan Kolenbrander automobielen een goede gevonden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben hier nu bijna 3 jaar gelden een Ford Fiesta gekocht. Inmiddels hebben wij nu een geheel nieuwe Ford Fiesta en daardoor nu aangewezen voor onderhoud (fabrieksgarantie veilig stellen) bij een Ford dealer. Maar wat wij duidelijk willen maken is; We hebben veel plezier aan de auto gehad en altijd een prima service mogen ontvangen van de fa: Johan Kolenbrander. Dit autobedrijf is aan te raden en volledig betrouwbaar. Als wij niet meer bij de Ford dealer het onderhoud moeten laten uitvoeren, dan gaat onze nieuwe auto weer voor onderhoud bij deze vak garage. TOP !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Punto Cabrio gekocht...eerlijk, flexibel en perfecte service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en een goede sevice

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Staan altijd voor je klaar. Eerlijk en vriendelijk kundig en betaalbaar!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben meneer Kolenbrander ervaren als een zeer prettige man om zaken mee te doen. Wij zijn ook superblij met onze nieuwe auto, die zeer scherp geprijsd was!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf net als bij de aanschaf van deze auto nu bij het onderhoud en APK vriendelijke en snelle service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De deskundige analyse van het probleem en het snelle oplossen van dit probleem tegen een redelijk uurtarief en nogmale prijsstelling voor materialen stelt deze garage in prijs en kwaliteit ver boven de garage van Renault in Zwaag. Uiteraard kan ik voor de prijs kwaliteit geen tien geven. Een reparatie is altijd veel geld als het niet uitkomt:)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al 7 jaar bij Kolenbrander en ze hebben een goede en snelle service en wordt er altijd vriendelijk ontvangen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al 20 jaar klant bij johanna en nu bij zijn kinderen en altijd goede service gehad mijn volgende auto koop ik weer bij kolenbrander.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren vaste klant voor aanschaf en onderhoud. Staan altijd klaar en verlenen altijd service. Kennen het begrip klantvriendelijkheid nog. Geven het juiste advies en denken met de portemonnee van de klant mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren klant bij dit bedrijf, staan altijd direkt voor je klaar. Voor groot onderhoud aan onze auto hebben zij deskundig personeel en vriendelijk.En heel belangrijk altijd krijgen wij bij onderhoud een Gratis leen auto mee. Beveel dit bedrijf ook aan \r\nKlantvriendelijk en gewoon goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al een aantal keer heb ik hier mijn tweedehands auto gekocht.\r\naandacht voor de klant,en wensen is goed.\r\nkwaliteit prijs verhouding goed.\r\nsevice is prima als er wat is kan ik er altijd terecht.\r\nDaarom kan ik u dit bedrijf zeker aanraden .\r\nM.Blouw\r\n\r\n

Over Johan Kolenbrander Automobielen

Filter op Taal