Vriendelijk personeel en nemen alle tijd voor je

Uitstekende dienstverlening

Goed ontvangen goed geholpen nette auto

Goed gevoel bij deze auto zaak. Werd goed geholpen. Alles netjes uitgelegd hoe de auto werkt. Auto is netjes afgeleverd topp!

Klantvriendelijk

We zijn fijn geholpen. Geen gladde verkoop praatjes! Professioneel en goed uitziende garage. Heb een mooie auto gekocht!

Werd netjes geholpen, mooie opel corsa gekocht

Wat is afgesproken wordt ook geleverd.

Mooie auto, goede service

De auto die ik op internet vond was in het echt zoals ik hoopte/verwachte. Na een prettig verlopen verkoop snel de auto opgehaald. Blij mee!

Top bedrijf

Hartelijk ontvangst,nemen alle tijd voor je en duidelijke uitleg over de auto Fijne sfeer

Professioneel, vakkundig en alle papieren goed op orde. Met vertrouwen een top auto gekocht!

De expertise van drie broers geven vertrouwen om in gesprek te gaan over auto’s. Van verkoop tot administratie en onderhoud. Alles is goed op orde. De gesprekken zijn soepeltjes verlopen zonder druk en alle informatie klopt. Uiteindelijk met vee plezier en vertrouwen een top auto bij van Veen.nl gekocht!

Auto voldoet aan de verwachting.

Verkoper was vriendelijk en zakenkundig. Auto was zoals omschreven en voldoet aan de verwachtingen. De occasion was de verre reis zeker waard.

vlot snel geholpen alleen achteraf mag de uitleg van de nieuwe auto wat beter maar je kan altijd bellen of langs rijden

Een auto gekocht zoals vroeger, geen poespas, wel vertrouwd

De Mini die wij kochten was niet echt goedkoper dan bij andere garages, de inruilprijs voor de ingeleverde auto was goed en daarom hadden wij vrij vlot een deal. Ophalen van de Mini was al binnen enkele dagen en verliep prima. De Mini stond er netjes bij en is afgeleverd met 6 maanden garantie (voor de prijs van dat pakket had de benzinetank wel gevuld mogen worden). Veen blijkt overigens een leuk bedrijf dat gerund wordt door 3 enthousiaste broers. Geen stropdassen, gladde praatjes of dure showroom. Wel "doe maar gewoon", eerlijk en niet opdringerig. Wij hadden er een goed gevoel bij en hebben er vertrouwen in dat Veen ook klaar staat wanneer dit nodig is. Veen heeft er vermoedelijk een vaste klant bij.

Onlangs bij veenauto een mooie Volvo aangeschaft. De mensen van veenauto zijn zeer aardig en meedenkend.

Keurig ontvangen en mooie auto geleverd!

20 maart een mooie Mini Clubman opgehaald. Heel tevreden en blij mee. Goede ontvangst en snel geleverd.

Vriendelijk, behulpzaam met tevens een goede service

De aankoop van onze nieuwe auto verliep vlot en soepel! Er was een mogelijkheid tot een ruime proefrit, inruil van oude auto werd tegen een marktconform bod gedaan. Ter plekke werd de auto overgeschreven. Bij aflevering was de auto voorzien van een beurt, apk en grondige poetsbeurt!

Een excellente ervaring!

Ik geef Veen Autos 5 sterren omdat ze mij uitstekend hebben geholpen bij de inruil van mijn oude auto en de koop van mijn mooie tweedehandse wagen. Deze kon ik zo mee krijgen, er moest nog wel een beurtje en apk op maar dat mocht ook een weekje later. Alles was gecheckt en ik kon zo de weg op. Ik vind echt een top service, heel vriendelijk ook. Ik zou hier zeker nog eens een auto kopen!

Gastvrij en professioneel

Gastvrij en duidelijk geholpen bij de koop van de nieuwe en verkoop van onze oude auto. We hadden vrij snel een goed gevoel bij Veenauto. Het is ook snel tot een deal gekomen.

Zeer goede service

Wij hebben zeer goede ervaringen met Veenauto. Zeer vriendelijke benadering Ga zo door

jammer!

slechte service! heb je een mooie auto gekocht kom je zeer snel bij ze terug voor een reparatie wat je niet verwacht voor een bijna nieuwe auto, mag je even de volle pond betalen. meer woorden heb ik er niet voor. teleurgesteld!!

Pracht van een MINI bij deze aardige mannen gekocht .

Ik ben fijn en goed geholpen. Fijne en betrouwbare familie bedrijf. Kundig, open en behulpzaam. Een aanrader!

Vriendelijk warm fam bedrijf

Vriendelijk en warm fam bedrijf

Vriendelijk geholpen

Vriendelijke jongens, nette uitleg en ze denken met je mee!

Zeer betrokken, ervaren en enthousiaste verkoper!

Ben geholpen door Sven, een leuke enthousiaste kundige verkoper. Geeft je een zeer welkom en warm ontvangst. Is nieuwsgierig naar zijn klant en geeft veel inzichtgevende en boeiende informatie over de auto naar voorkeur. De onderhandeling ging op een hele prettige en respectvolle manier.

Zeer hartelijke en kundige verkopers

Een bedrijf waar men zoveel tijd maakt voor persoonlijke aandacht zie je niet veel. Reinier weet erg goed waar hij het over heeft en geeft eerlijke en goede adviezen. Hier kom ik graag terug en raad dit bedrijf aan bij iedereen. Bedankt

Uitstekend, zeer klantvriendelijk

Prettige ontvangst en deskundig geholpen bij dit familiebedrijf. Daarmee verdienen ze onderhoud bij dezelfde garage!

Klantvriendelijk zeer behulpzaam

Prima ervaring goed geholpen door medewerker. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom goede service.