Soms worden je verwachtingen weleens overtroffen

Mensen denken op alle manieren met je mee.

Wat een prachtig mooi familiebedrijf!!! Enthousiasme straalt er vanaf!

Wij hebben deze week een auto gekocht bij dit mooie familiebedrijf. Zeer klantvriendelijk en we zijn uitstekend geholpen. Service en uitleg zeer goed. Belangrijk voor ons was ook zeker het goede gevoel dat we bij binnenkomst al gelijk hadden. De koop moest nl gelijk al gesloten worden vanwege de grote afstand die wij moesten afleggen. Doordat het meteen goed voelde was dat voor ons totaal geen probleem. Sven bedankt!!

Enthousiast familiebedrijf

Leuke enthousiast familiebedrijf. Ze weten waar ze het over hebben. Aanrader voor een Mini, BMW occasion.

Professioneel, vakkundig, vertrouwd!

Onlangs een Mini Cooper aangeschaft bij Veenauto. Afspraak gemaakt bij Reinier om de auto in kwestie te bekijken. Zoals beloofd stond deze op de afgesproken tijd klaar voor een proefrit. Korte uitleg gehad en al snel een goed gevoel bij dit bedrijf. Snel en duidelijk antwoord op de vragen die we stelden. Duidelijk kennis van de auto. Geen gladde praatjes maar gewoon zeggen hoe het zit. Ook zonder de inruil auto te hebben gezien konden we het eens worden over de prijs. De nieuwe auto is voorzien van nieuwe remblokken, heeft een onderhoudsbeurt gehad en is APK gekeurd voor de oplevering. Tussen koop en levering zat slecht 4 dagen. Sven heeft de afhandeling van de koop gedaan waaronder de tenaamstelling en de uitleg van de diverse opties die de Mini heeft. Kennis, service en klantgericht werken heeft dit bedrijf hoog in het vaandel staan. Veenauto is een bedrijf dat zeker aanbevolen dient te worden.

Zeer gemakkelijk een afspraak te maken, duidelijke prijsopgave, goede en nette communicatie. De BMW keurig en netjes afgeleverd. Heel erg bedankt Sven en team Veenauto.nl

Vriendelijke mensen en een goede service

Wij kochten een auto bij veenauto. Toen we de auto gingen ophalen was die ook nog eens keurig gepoetst. Alles wat we gevraagd hadden was ook gebeurd. De medewerkers waren zeer vriendelijk. We gingen met een goed gevoel met de nieuwe auto naar huis.

Heel fijn en persoonlijk bedrijf met goede service

Wij hebben onze Mini Countryman gekocht bij Veenauto's. We zijn erg goed geholpen, proefritjes gemaakt, tekst en uitleg over alles gehad en uiteindelijk een mooie Mini gekocht. Goede service, juiste prijs-kwaliteit verhouding en heel fijn contact

De auto volgens afspraak geleverd

Erg blij mee!!

Duidelijk verhaal, verzorgd afgeleverd.

Op basis van telefoon afspraken gemaakt, en helemaal nagekomen. Ben zeer tevreden

allerbeste autodealer ooit!!!

Ik heb van de week een auto gekocht bij dit mooie familiebedrijf...wat een verademing!!!!,niet opdringerig,zeeeer klantvriendelijk,en topservice!! voorbeeld voor anderen!!ik ben superblij,en meer dan tevreden!!!

zeer tevreden

proefrit gemaakt, goede uitleg

Goed en vriendelijke service

Vriendelijk ontvangen, goed advies en snel gehandeld.

Vriendelijk en erg behulpzaam. Mooie partij auto's. De mijne was een stuper gave miniclubman. Top!

Prima deal gemaakt.

Auto volgens de overeenkomst netjes en op tijd afgeleverd.

Een perfecte auto voor een mooie prijs

Service en uitleg zeer goed. Open en eerlijk bedrijf. Als ze over 10 jaar nog bestaan dan koop ik er mijn volgende auto.

Gewoon netjes ,geen 3 delig pak.

Altijd vriendelijk .Wij zijn uitstekend geholpen !!!

Super leuk en vriendelijk geholpen, en perfecte service

Wij kochten afgelopen week een nieuwe auto, fijn en snel geholpen. Goede afhandeling