Super!

Goed en vriendelijk geholpen door Reinier van Veen. Geen opdringerige verkooppraatjes maar alle tijd om rustig te kijken. Super blij met mijn nieuwe Picanto

Top service

Gisteren een auto gekocht. Vriendelijk en goed geholpen. Konden eerst rustig zelf rondkijken zonder een dringende verkoper. Blij met onze Kia.

Friendly service

The van Veen brothers were very friendly and helpful, and they made our first car buying experience very pleasurable! Thanks!

• Would you recommend us? Yes

Hele fijne service

Heel goed geholpen, nette medewerkers ! Mooie Volkswagen up gekocht ! Helemaal fijn! ☺️

Top ervaring!

Ik heb hier afgelopen week mijn Fiat 500 gekocht. Fijn bedrijf, ik ben een auto leek maar alles werd rustig en duidelijk uitgelegd. Geen bla bla verkopers maar direct en duidelijk! Een fijne ervaring en bovendien super blij met mijn nieuwe auto! :)

Net bedrijf.

Zeer net bedrijf, niet opdringerig zoals sommige andere autobedrijven. En heel goed geholpen door Sven van Veen

Goed te woord gestaan

Goede ervaring met de koop van mijn andere auto, duidelijke uitleg van alles, van overschrijving tot alle toeters en bellen op de auto.

Goed geholpen

Tevreden

De mannen "Veen" komen open en eerlijk over. Dat vind ik belangrijk. Ze denken mee aan oplossingen.

Goede, duidelijke en super snelle service!

Mijn eerste auto gekocht bij Veenauto, alles werd duidelijk uitgelegd, wensen zoals andere wieldoppen kreeg ik erbij. En mijn auto kon super snel opgehaald worden!

Uitstekend en prima advies

Bijna nieuwe auto gekocht, aardige lui en prima advies. Afwikkeling lekker snel en geen gelul.

Mooie auto eerlijke zaak

Verkoper (Reinier) is geen gladde verkoper, maar geeft je eerlijk advies, een vertrouwd gevoel en alle tijd om erover na te denken. Top. En, voor zover ik dat kan beoordelen als leek, ze weten wel waar ze het over hebben.

Super service

Ik ben goed geholpen en er is heel veel keuze. Vriendelijke mensen en de auto leveren ze in top staat.

Heel goed geholpen

Ik ben heel blij met me nieuwe auto en goede service

Ik ben een tevreden autokoper.

Leuk familiebedrijf. Ik heb voor het eerst een auto gekocht (vooralsnog) zonder het gevoel "genaaid" te zijn met de aankoop. In eerste instantie heb ik via hun website gereageerd en kreeg ik de volgende dag al een nette reactie en een goede inruilprijs. Weekend erop gebeld voor een bezichtiging en proefrondje rijden. Auto werd toen gewassen en stond klaar. Na een half uur te hebben gereden was ik eruit en wilde ik de auto graag hebben. Na een korte onderhandeling gaven we elkaar een hand en zou die worden klaargemaakt. Tijdens het ophalen stond de auto gepoetst en al klaar. Na de administratie liepen we naar de auto en werd er weinig tot niks uitgelegd over bv het multimediasysteem of overige knoppen. Ik kreeg het gevoel dat zij verder wilden met de werkzaamheden en mij naar buiten begeleidden. Dat stukje had mijn inziens beter gekund.

Super professioneel service ! Uitstekend geholpen

Een vertrouwelijk bedrijf, eerlijk en duidelijk informatie, snel geholpen met inruil en verzekering. Veenautobedrijf zou iedereen aanbevelen.

Zoals gewenst

Prima geholpen door Sven, duidelijke uitleg, eerlijkheid en goede overeenkomst gemaakt. Makkelijk toegankelijk en goede service tnt Wij zijn zeer tevreden en erg blij met de Ford Fusion.

Top behandeling

Goede service, scherpe prijzen een goed adres, waar je nog als klant behandeld wordt

Goed.

Goed geholpen

Een autobedrijf naar mijn hart!

Een familiebedrijf met een zeer prettige sfeer. Klantvriendelijk,mooie auto,s,goede prijzen. Ik heb er een auto gekocht met een mooie service zonder extra kosten. Petje af voor dit familiebedrijf dat al zoveel jaren bestaat.

in 30 jaar mijn 4e auto gekocht. Spontaan en dynamische medewerkers die weten wat de klant wil.

als je zelf weet wat je wilt kun je snel tot een deal komen. Als je zoekende bent kunnen ze de klant goed adviseren en enthousiastmeren. Vaak auto's met net een extra touch!

Niet klantvriendelijk.

Auto waarin ik geinteresseerd stond binnen met een auto er voor. De auto eruit rijden voor een proefrit was teveel gevraagd. Proefrijden was kopen was ongeveer de boodschap...

Goede service en kennis wat nodig is om een auto te kopen.

Prima verkoper, goede informatie

Goede informatie gekregen, een prima inruil bedrag voor onze oude auto. En fijn geholpen door de verkoper. Een bedrijf waar je goed en eerlijk geholpen wordt.

Uitstekend geholpen

Werd de tijd genomen tijdens het zoeken van een auto. Verschillende auto’s werden aanbevolen en er werd goed geluisterd naar mening van de klant.