Eerste ervaring met dit bedrijf. Tot nu toe alleen goede ervaringen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Geweldige service bij een zeer vriendelijke benadering en de auto altijd perfect in orde!

Vandaag auto opgehaald prettig bedrijf gewoon geen gezeik echt een aanrader ruime keuze en we zijn goed geholpen

vriendelijk onthaal gestart met de werkzaamheden op de afgesproken tijd. reparatie netjes uitgevoerd

Bedankt Mia! Veel plezier nog met uw Matiz. Groet, Johan Kind

Eind 2016 een Renault Twingo gekocht. Op de site hadden we deze auto gezien. We hebben gebeld en konden in de avond gelijk langs komen voor een proefrit. We hebben de auto gekocht en zijn er ontzettend blij mee. 6 maanden garantie op de motor hebben we er bij gekregen. Top bedrijf..

Bedankt voor je recensie Marjolein. Gr. johan kind

In 1 woord Geweldig. Een tweedehands auto die aanvoelt als nieuw. Goed advies gehad bij het uitkiezen, hele fijne en persoonlijke communicatie gehad, heeft de auto volledig nagelopen na aankoop en bijgespijkerd waar nodig zodat ik direct veilig te weg op kon. En als kers op de taart een week later m\'n nieuwe autoradio gemonteerd die het nog steeds super doet trouwens ! Bedankt mannen ! Ik kom zeker weer terug. Echt een aanrader!

Dankjewel Priscilla, we blijven ons best doen. Fijn dat je blij met ons bent. Gr. Johan Kind

Vandaag mijn Peugeot 206 gekocht bij dit bedrijf. We zijn heel vriendelijk ontvangen, en mochten gelijk een proefrit maken. Hele aardige verkoper die heel eerlijk is. Ons gevoel was al gelijk goed en tevreden weggegaan. Aan een ieder die een auto wilt kopen raad ik dit zeker aan. Top service en vriendelijkheid staat bovenaan! Saskia

Telefonisch een aankoopkeuring gepland voor een auto die vlakbij te koop stond. Soepel en vriendelijk geholpen en goed advies over minpunten aan de auto gekregen. Heb de auto laten staan, maar raad Johan aan.

• Reden bezoek Andere reden

Drie weken geleden heb ik mijn Mercedes sportwagen in consignatie gezet bij Johan Kind. Na een paar dagen was de auto al verkocht. Het voordeel van deze constructie is dat je van te voren afspreekt welke prijs je er voor wilt hebben. Verder is de betalings- afhandeling zeer correct en snel verlopen. Daarom adviseer ik ook een ieder die zijn auto wil verkopen om dit via Johan kind te doen. Dank je wel voor de goede service en afhandeling. Vriendelijke groet Klaas Wigboldus

• Reden bezoek Andere reden

In september 2016 een gebruikte auto gekocht. Goed aanbod binnen ons budget. Heel vriendelijk en deskundig geholpen. De uiteindelijk aangekochte auto stond nog niet op de site vanwege een klein defect. Op eigen verzoek hebben we de auto wel direct meegekregen, het kleine defect is later naar alle tevredenheid keurig opgelost. Echt goede service van verkoper en aardige monteur. Een aanrader!

Na een stroeve onderhandeling ,een goede deal gemaakt en daarna een zeer goede service

goede service

In mei 2015 heb ik naar alle tevredenheid m\'n Fiat Panda gekocht. Ik kreeg een goed persoonlijk advies en uitstekende service! Hier wordt echt de tijd voor genomen. Bij Auto & Watersportcentrum Johan Kind vind je een groot assortiment mooie betaalbare auto\'s. Bij een volgende aankoop ga ik zeker weer terug!

Ik had een bescheiden bedrag voor een gebruikte auto maar het een fijne kunnen kopen. Verkoopgesprek en aflevering buitengewoon prettig. Omdat de auto een tijdje had stil gestaan bleek er een mankement. Dit is direct zeer uitgebreid en zonder extra kosten opgelost (zelfs met gratis gebruik van een huurauto) Fijn bedrijf!

Wij hebben een tweedehands auto aangeschaft bij dit bedrijf. We zijn uiterst vriendelijk en geduldig geholpen. Informatievoorziening was duidelijk en concreet. Na de aanschaf gevraagd of de autoradio uit onze oude auto (die we inruilden) misschien overgezet mocht in onze nieuwe auto en dit werd gratis gedaan! Zelfs op oude auto\'s krijg je drie maanden garantie en dat vind je in onze prijsklasse bijna nergens. Ik zou dit bedrijf van harte aanbevelen bij anderen.

• Deskundigheid N.v.t.

We kwamen kijken voor een nieuwe auto, voor over twee maanden. Zagen een leuke wagen staan, en ja, dan wil je een proefrit maken natuurlijk. 10 minuten later, zaten we in de auto. Een echt snelle en goede service! Bij de meeste bedrijven, moet je dan \'s middags of een andere dag terug om een proefrit te maken. Hier kon dat DIRECT! Perfecte service:D

Uitzonderlijk goed, doortastend en deskundig. Vriendelijke bejegening en kwalitatief meer dan in orde. Ook voor vrijblijvend advies is Johan Kind altijd te bereiken. Ik heb al diverse tweedehands auto\'s bij Kind gekocht -sinds bijna 2,5 decennia- en anderen daaromtrent ook aanbevolen, dit te doen.

Zeer vriendelijke en goede service. Klantgericht zonder opdringerig te zijn en bereid om met je mee te denken. Duidelijk mensen met hart voor hun zaak die zich inzetten om kwaliteit te bieden. Johan Kind heeft er aan ons een vaste klant bij in de toekomst.

Ik kom hier al jaren voor onderhoud en apk van mijn 2 auto\'s en ben uiterst tevreden over dit bedrijf. De prijzen zijn netjes en het werk wordt altijd goed uitgevoerd. Ook de werkplaats ziet er schoon uit en de auto\'s in de showroom staan er netjes bij. Gewoon een goed (bovag) bedrijf die ik dan ook iedereen kan aan bevelen.

Per toeval ontdekt , maar wel naar tevredenheid geholpen, kleine maar op het eerste gezicht een fijne garage met vriendelijk personeel. Bedankt.

Beste Frans, Bedankt voor uw berichtje en vonden het leuk zaken doen met u. Wij wensen u veel plezier met uw mooie Seat en u weet voor onderhoud kunt u ook altijd bij ons terecht. Gr. Johan Kind

Maasambacht 2 2676cw Maasdijk