Fantastisch!

Johan is echt een topvent! En hij is grappig... Hij doet werkelijk alles voor je als klant en levert een goede service. Je rijdt echt weg met een goede auto waar je jarenlang plezier van hebt. Echt klasse!

Topzaak

Topzaak

Top service !

Had mijn auto Tk goed bod ervoor gekregen ,en Johan kwam m ophalen ,geweldige service! Erg tevreden als ik ooit wéér een auto nodig zal hebben ga ik zeer zeker Naar Johan Kind.

We zijn goed behandeld en goede uitleg

snelle en goede afhandeling

dit bedrijf reageert snel en heeft goede scootmobielen tegen zeer aantrekkelijke prijzen.

Bedankt Nico Mazer we zijn blij met goede resultaten! We blijven ons best doen.

Eerlijk, goed, gezellig en snel!

Johan is een gouden vent, super aardig, eerlijk en handelt snel. Je kan hier met een gerust hart zakendoen. Hij heeft een mooie selectie en koopt ook auto's in voor een nette en eerlijke prijs. Auto wordt direct vrijgewaard, geld meteen op rekening gestort en papierwerk krijg je digitaal per mail. Service is uitstekend en het was ook gewoon erg gezellig. Man met passie voor zijn vak en waardering voor zijn klanten!

Dankjewel Nancy, we hebben inmiddels weer iemand blij kunnen maken met je verkochte auto.

Zeldzame klantvriendelijkheid

Zeer netjes geholpen tijdens een aankoopkeuring van een 2ehands particuliere auto, goed geïnformeerd over de gebreken zowel naar mij als de verkoper toe. De auto is hem niet geworden door wat hij heeft gevonden, bespaard mij een hoop kosten achteraf. De beste man gaf naderhand nog aan dat hij het erg jammer vond dat ik geen auto heb kunnen kopen en gaf aan dat als ik nog een interessante auto zag ik het hem wel kon laten weten, dan zou hij er even naar informeren en zijn mening geven (gratis) Hierbij heeft hij mij goede info gegeven waardoor ik een andere auto heb gekocht. Goede zaak👍

Dankjewel Justin en leuk je ontmoet te hebben en veel plezier met je aankoop. Je hebt een super mooie auto gekocht. Groet, Johan Kind

Prima tweedehands auto gekocht!

Na telefoontje en afspraak om te komen kijken heb ik de auto conform de informatie op zijn site aangetroffen. Proefrit gemaakt. Deal gesloten. Prima prijs kwaliteit. Johan geeft duidelijke informatie doet wat hij beloofd. Vriendelijke man met kennis van zaken.

Dankjewel Frank, Nijmegen is weer een mooie Yaris rijker. Veel plezier er mee.

Echt super top

Echt super, alles wat je vraagt of nodig heb hij weet en heeft het, heeft hij het niet dan zorg hij er voor dat het er komt. Alleen een min puntje dat is dat je uit wateringen bent. 👍

Dank Magda, we blijven ons best doen en ja Maasdijk is een stukje verder rijden voor je maar de deur staat altijd voor je open en de koffie is vers. Groet, Johan

Betrouwbare en eerlijke service!

Al veel zaken gedaan met Johan Kind, altijd heel betrouwbaar open en eerlijk. Zoals Johan zijn er niet veel meer!

Dankjewel Daniel, het is wederzijds! 't is fijn zaken doen met jou. Gr. Johan

Erg fijne service

We worden altijd goed en vriendelijk geholpen. We wonen in Scheveningen, dus bepaald niet om te hoek, maar voor zo’n prettige en betrouwbare garage rijden we graag een stukje verder!

Bedankt voor je beoordeling Helen het is inderdaad wat verder rijden maar het word gewaardeerd. Gr. Johan

Dank Cheryll, en binnenkort even je apk komen doen he! Gr. Johan Kind

Zeer vriendelijke en behulpzame service. Goede producten en prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend! Veel keus.

• Reden bezoek Andere reden

Dankjewel 'onbekende' klant, volgende keer mag je naam er bij hoor ;) Groet, Johan

Wij waren op zoek naar een scootmobiel voor mijn vrouw. En wij bijzonder goed geslaagd bij Johan. Hij neemt ook alle tijd om alles uit te leggen en de verschillen te laten zien, en een eerlijk advies te geven. Proefritten maken is daar ook geen probleem. De scootmobiel is ook nog eens gratis thuis gebracht. Wij kunnen het bedrijf van harte aanbevelen.

Tnx Daan, Groet, Johan

• Reden bezoek Andere reden

Vriendelijkheid en deskundigheid staan hoog bij Johan kind auto’s

Erg prettig verkoopgesprek gehad. Goed geholpen bij een erg relaxte sfeer. Auto werd erg snel rijklaar gemaakt. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Zeer goed geholpen, erg klantvriendelijk. Een aanrader. Goede prijs voor de auto. Gr Ray

Voor mijn Renault Espace, onderhoudsbeurten met APK keuring snel en professioneel uitgevoerd. Teens nieuwe banden gemonteerd. Afspraak maken op korte termijn geen probleem met een pragmatische aanpak en alleszins redelijke rekening voor het uitgevoerde werk.

Eerste ervaring met dit bedrijf. Tot nu toe alleen goede ervaringen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Geweldige service bij een zeer vriendelijke benadering en de auto altijd perfect in orde!

Vandaag auto opgehaald prettig bedrijf gewoon geen gezeik echt een aanrader ruime keuze en we zijn goed geholpen