Zeldzame klantvriendelijkheid

Zeer netjes geholpen tijdens een aankoopkeuring van een 2ehands particuliere auto, goed geïnformeerd over de gebreken zowel naar mij als de verkoper toe. De auto is hem niet geworden door wat hij heeft gevonden, bespaard mij een hoop kosten achteraf. De beste man gaf naderhand nog aan dat hij het erg jammer vond dat ik geen auto heb kunnen kopen en gaf aan dat als ik nog een interessante auto zag ik het hem wel kon laten weten, dan zou hij er even naar informeren en zijn mening geven (gratis) Hierbij heeft hij mij goede info gegeven waardoor ik een andere auto heb gekocht. Goede zaak👍

Dankjewel Justin en leuk je ontmoet te hebben en veel plezier met je aankoop. Je hebt een super mooie auto gekocht. Groet, Johan Kind

Prima tweedehands auto gekocht!

Na telefoontje en afspraak om te komen kijken heb ik de auto conform de informatie op zijn site aangetroffen. Proefrit gemaakt. Deal gesloten. Prima prijs kwaliteit. Johan geeft duidelijke informatie doet wat hij beloofd. Vriendelijke man met kennis van zaken.

Dankjewel Frank, Nijmegen is weer een mooie Yaris rijker. Veel plezier er mee.

Echt super top

Echt super, alles wat je vraagt of nodig heb hij weet en heeft het, heeft hij het niet dan zorg hij er voor dat het er komt. Alleen een min puntje dat is dat je uit wateringen bent. 👍

Dank Magda, we blijven ons best doen en ja Maasdijk is een stukje verder rijden voor je maar de deur staat altijd voor je open en de koffie is vers. Groet, Johan

Betrouwbare en eerlijke service!

Al veel zaken gedaan met Johan Kind, altijd heel betrouwbaar open en eerlijk. Zoals Johan zijn er niet veel meer!

Dankjewel Daniel, het is wederzijds! 't is fijn zaken doen met jou. Gr. Johan

Erg fijne service

We worden altijd goed en vriendelijk geholpen. We wonen in Scheveningen, dus bepaald niet om te hoek, maar voor zo’n prettige en betrouwbare garage rijden we graag een stukje verder!

Bedankt voor je beoordeling Helen het is inderdaad wat verder rijden maar het word gewaardeerd. Gr. Johan

Dank Cheryll, en binnenkort even je apk komen doen he! Gr. Johan Kind

Zeer vriendelijke en behulpzame service. Goede producten en prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend! Veel keus.

Dankjewel 'onbekende' klant, volgende keer mag je naam er bij hoor ;) Groet, Johan

Wij waren op zoek naar een scootmobiel voor mijn vrouw. En wij bijzonder goed geslaagd bij Johan. Hij neemt ook alle tijd om alles uit te leggen en de verschillen te laten zien, en een eerlijk advies te geven. Proefritten maken is daar ook geen probleem. De scootmobiel is ook nog eens gratis thuis gebracht. Wij kunnen het bedrijf van harte aanbevelen.

Tnx Daan, Groet, Johan

Vriendelijkheid en deskundigheid staan hoog bij Johan kind auto’s

Erg prettig verkoopgesprek gehad. Goed geholpen bij een erg relaxte sfeer. Auto werd erg snel rijklaar gemaakt. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Zeer goed geholpen, erg klantvriendelijk. Een aanrader. Goede prijs voor de auto. Gr Ray

Voor mijn Renault Espace, onderhoudsbeurten met APK keuring snel en professioneel uitgevoerd. Teens nieuwe banden gemonteerd. Afspraak maken op korte termijn geen probleem met een pragmatische aanpak en alleszins redelijke rekening voor het uitgevoerde werk.

Eerste ervaring met dit bedrijf. Tot nu toe alleen goede ervaringen.

Geweldige service bij een zeer vriendelijke benadering en de auto altijd perfect in orde!

Vandaag auto opgehaald prettig bedrijf gewoon geen gezeik echt een aanrader ruime keuze en we zijn goed geholpen

vriendelijk onthaal gestart met de werkzaamheden op de afgesproken tijd. reparatie netjes uitgevoerd

Bedankt Mia! Veel plezier nog met uw Matiz. Groet, Johan Kind

Eind 2016 een Renault Twingo gekocht. Op de site hadden we deze auto gezien. We hebben gebeld en konden in de avond gelijk langs komen voor een proefrit. We hebben de auto gekocht en zijn er ontzettend blij mee. 6 maanden garantie op de motor hebben we er bij gekregen. Top bedrijf..

Bedankt voor je recensie Marjolein. Gr. johan kind

In 1 woord Geweldig. Een tweedehands auto die aanvoelt als nieuw. Goed advies gehad bij het uitkiezen, hele fijne en persoonlijke communicatie gehad, heeft de auto volledig nagelopen na aankoop en bijgespijkerd waar nodig zodat ik direct veilig te weg op kon. En als kers op de taart een week later m\'n nieuwe autoradio gemonteerd die het nog steeds super doet trouwens ! Bedankt mannen ! Ik kom zeker weer terug. Echt een aanrader!

Dankjewel Priscilla, we blijven ons best doen. Fijn dat je blij met ons bent. Gr. Johan Kind

Vandaag mijn Peugeot 206 gekocht bij dit bedrijf. We zijn heel vriendelijk ontvangen, en mochten gelijk een proefrit maken. Hele aardige verkoper die heel eerlijk is. Ons gevoel was al gelijk goed en tevreden weggegaan. Aan een ieder die een auto wilt kopen raad ik dit zeker aan. Top service en vriendelijkheid staat bovenaan! Saskia