• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke en behulpzame service. Goede producten en prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend! Veel keus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren op zoek naar een scootmobiel voor mijn vrouw.\r\nEn wij bijzonder goed geslaagd bij Johan.\r\nHij neemt ook alle tijd om alles uit te leggen en de verschillen te laten zien, en een eerlijk advies te geven.\r\nProefritten maken is daar ook geen probleem.\r\nDe scootmobiel is ook nog eens gratis thuis gebracht.\r\nWij kunnen het bedrijf van harte aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijkheid en deskundigheid staan hoog bij Johan kind auto’s

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig verkoopgesprek gehad. Goed geholpen bij een erg relaxte sfeer. Auto werd erg snel rijklaar gemaakt. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen, erg klantvriendelijk. Een aanrader. Goede prijs voor de auto. \r\nGr Ray

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor mijn Renault Espace, onderhoudsbeurten met APK keuring snel en professioneel uitgevoerd. Teens nieuwe banden gemonteerd. Afspraak maken op korte termijn geen probleem met een pragmatische aanpak en alleszins redelijke rekening voor het uitgevoerde werk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerste ervaring met dit bedrijf. Tot nu toe alleen goede ervaringen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service bij een zeer vriendelijke benadering en de auto altijd perfect in orde!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag auto opgehaald prettig bedrijf gewoon geen gezeik echt een aanrader ruime keuze en we zijn goed geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk onthaal\r\ngestart met de werkzaamheden op de afgesproken tijd.\r\nreparatie netjes uitgevoerd

Bedankt Mia! Veel plezier nog met uw Matiz. Groet, Johan Kind

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind 2016 een Renault Twingo gekocht. Op de site hadden we deze auto gezien. We hebben gebeld en konden in de avond gelijk langs komen voor een proefrit. We hebben de auto gekocht en zijn er ontzettend blij mee. 6 maanden garantie op de motor hebben we er bij gekregen. Top bedrijf..

Bedankt voor je recensie Marjolein. Gr. johan kind

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1 woord Geweldig. \r\nEen tweedehands auto die aanvoelt als nieuw. Goed advies gehad bij het uitkiezen, hele fijne en persoonlijke communicatie gehad, heeft de auto volledig nagelopen na aankoop en bijgespijkerd waar nodig zodat ik direct veilig te weg op kon. En als kers op de taart een week later m\'n nieuwe autoradio gemonteerd die het nog steeds super doet trouwens ! Bedankt mannen ! \r\n\r\nIk kom zeker weer terug. Echt een aanrader!\r\n

Dankjewel Priscilla, we blijven ons best doen. Fijn dat je blij met ons bent. Gr. Johan Kind

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn Peugeot 206 gekocht bij dit bedrijf. We zijn heel vriendelijk ontvangen, en mochten gelijk een proefrit maken. Hele aardige verkoper die heel eerlijk is. Ons gevoel was al gelijk goed en tevreden weggegaan. Aan een ieder die een auto wilt kopen raad ik dit zeker aan. Top service en vriendelijkheid staat bovenaan! \r\n\r\nSaskia

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Telefonisch een aankoopkeuring gepland voor een auto die vlakbij te koop stond. Soepel en vriendelijk geholpen en goed advies over minpunten aan de auto gekregen. Heb de auto laten staan, maar raad Johan aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Drie weken geleden heb ik mijn Mercedes sportwagen in consignatie gezet bij Johan Kind.\r\nNa een paar dagen was de auto al verkocht.\r\nHet voordeel van deze constructie is dat je van te voren afspreekt welke prijs je er voor wilt hebben.\r\nVerder is de betalings- afhandeling zeer correct en snel verlopen.\r\nDaarom adviseer ik ook een ieder die zijn auto wil verkopen om dit via Johan kind te doen.\r\nDank je wel voor de goede service en afhandeling.\r\n\r\nVriendelijke groet\r\n\r\nKlaas Wigboldus

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In september 2016 een gebruikte auto gekocht. Goed aanbod binnen ons budget. Heel vriendelijk en deskundig geholpen. De uiteindelijk aangekochte auto stond nog niet op de site vanwege een klein defect. Op eigen verzoek hebben we de auto wel direct meegekregen, het kleine defect is later naar alle tevredenheid keurig opgelost. Echt goede service van verkoper en aardige monteur.\r\nEen aanrader!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een stroeve onderhandeling ,een goede deal gemaakt en daarna een zeer goede service

Over Johan Kind Automotive en Mobiliteit