• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laatste jaren heb ik mijn auto hier in de onderhoud. Wat een verademing moet ik zeggen. Vakkundig en denken altijd met je mee. De vorige keer toen ik mijn aangeschafte auto voor een onderhoudsbeurt bracht kwamen ze erachter dat de bougies al heel lang niet vervangen zijn geweest. Dit terwijl de auto voorheen altijd dealer onderhouden is geweest. Hierdoor weet ik dat mijn auto altijd in goed handen is bij Verstappen Auto’s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed en betrouwbaar bedrijf! Mooie auto gekocht en afspraken keurig nagekomen erg tevreden! Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Fiat 500 bleek een vreemd probleempje in de electronische aansturing te hebben. Verstappen Auto\'s heeft het probleem verholpen en bood daarnaast ook nog eens fantastische service. Ik ben erg blij dat Verstappen Auto\'s mijn garage is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn nichtje uit Breda heeft hier een fiat 500 gekocht.\r\nBijzonder tevreden met de back service.\r\nHier ga je met een goed gevoel naartoe en met een glimlach weer weg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verschillende keren voor onderhoud en reparatie gewwrst, goede service en een hele goede prijs/kwsliteit verhouding

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service, niks op aan te merken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuke mercedes A klasse gekocht! Fijne auto. Goede service en leuk personeel natuurlijk! Eerlijke fijne mensen!! Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg goed! Netjes en correcte service! Eigenaar vriendelijk en leuk persoon neemt zijn werk serieus en komt afspraken keurig na!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service, betrouwbaar adres en mooi bedrijf! Prima service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een top bedrijf auto netjes afgeleverd.\r\nDe eigenaar is zeer coulant naar ons geweest en alles volgens afspraak afgewerkt.👌🏼👌🏼\r\nZou zeker terug gaan voor een volgende auto.\r\n\r\nFamilie de Vink

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top garage,waar ze alles van A tot Z voor je regelen. Eigenaar Don leren kennen als een zeer deskundig en prettig persoon. Bij Verstappen auto\'s hebben wij zeker niet onze laatste auto gekocht. Hartelijk bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke en behulpzame monteurs. De eigenaar denkt graag mee in oplossingen en heeft service hoog in het vaandel staan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundige en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Don Verstappen, de huidige eigenaar van dit bedrijf, is een bijzonder amicale en vriendelijke man, die in de voetsporen is getreden van zijn vader, die op zijn beurt het bedrijf heeft overgenomen van de opa van Don.\r\nIk kan alleen maar bevestigen, wat er in de overige reviews over dit bedrijf is geschreven: KLASSE BEDRIJF!! Niets is hen teveel om de klant tevreden te stellen. Beslist niet mijn laatste auto, die ik daar heb gekocht. Ook al woon ik 75 km ver weg. Ga zo door Don!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf betrouwbaar goed advies en lekkere koffie kortom een dikke 10

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dit is de eerste keer bij deze garage.\r\ner werd een analyse van het probleem op mijn auto gemaakt en bleek dat de handremkabel niet goed was, mooi afspraak gemaakt voor de volgende dag dat er een nieuwe inkomt met van tevoren een prijs ( je weet waar je aan toe bent) vervolgens vroeg in de ochtend mijn auto ingeleverd maar kon niet naar mijn werk, ik vind de service van deze garage echt top want een van de medewerkers heeft me gewoon op het werk afgezet en daar hecht je als klant veel waarden aan.\r\nlaat in de middag kwam ik mijn auto halen maar de prijs was vele malen goedkoper dan wat er afgesproken is zei de eigenaar omdat de kabel dus met een extra eigen bewerking van de garage gewoon weer te gebruiken is. (eerlijkheid). dus ik ben zeer tevreden met Verstappen auto\'s en zal dit ook blijven aanraden aan kennissen en vrienden maar ook collega\'s.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je na 20 jaar nog klant bent ,zal het wel goed zitten!!!!!