goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede Service. Ondanks sluitingstijd toch de tijd genomen voor een reparatie.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en betrouwbaar. Indien nodig maatwerk. Reeds klant vanaf oktober 2004 en inmiddels auto nummer 5 gekocht. Optimale service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Auto hier gekocht achter af wat probleempjes mee gehad maar daarmee hebben ze me super geholpen en tot nu toe heb k mijn auto nog steeds in onderhoud/apk bij verstappen goed bezig mannen ga zo door! Gr Kevin

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service. Wij komen hier graag voor onze auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette auto bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het waren 3 gezellige middagen
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf !! Zowel voor onderhoud ,Als aankoop auto .

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon super iedereen denkt mee en ze doen alles voor je te vredenheid

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laatste jaren heb ik mijn auto hier in de onderhoud. Wat een verademing moet ik zeggen. Vakkundig en denken altijd met je mee. De vorige keer toen ik mijn aangeschafte auto voor een onderhoudsbeurt bracht kwamen ze erachter dat de bougies al heel lang niet vervangen zijn geweest. Dit terwijl de auto voorheen altijd dealer onderhouden is geweest. Hierdoor weet ik dat mijn auto altijd in goed handen is bij Verstappen Auto’s.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed en betrouwbaar bedrijf! Mooie auto gekocht en afspraken keurig nagekomen erg tevreden! Aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Fiat 500 bleek een vreemd probleempje in de electronische aansturing te hebben. Verstappen Auto\'s heeft het probleem verholpen en bood daarnaast ook nog eens fantastische service. Ik ben erg blij dat Verstappen Auto\'s mijn garage is.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn nichtje uit Breda heeft hier een fiat 500 gekocht.\r\nBijzonder tevreden met de back service.\r\nHier ga je met een goed gevoel naartoe en met een glimlach weer weg.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verschillende keren voor onderhoud en reparatie gewwrst, goede service en een hele goede prijs/kwsliteit verhouding

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service, niks op aan te merken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuke mercedes A klasse gekocht! Fijne auto. Goede service en leuk personeel natuurlijk! Eerlijke fijne mensen!! Zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg goed! Netjes en correcte service! Eigenaar vriendelijk en leuk persoon neemt zijn werk serieus en komt afspraken keurig na!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service, betrouwbaar adres en mooi bedrijf! Prima service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een top bedrijf auto netjes afgeleverd.\r\nDe eigenaar is zeer coulant naar ons geweest en alles volgens afspraak afgewerkt.👌🏼👌🏼\r\nZou zeker terug gaan voor een volgende auto.\r\n\r\nFamilie de Vink