Prima Bedrijf!

Prima service, eerlijke verkoper en bedrijf! Erg tevreden!

Heel erg tevreden!

Hele leuke, eerlijke en betrouwbare verkoper! Keurige afhandeling en een prima auto gekocht!

betrouwbaar

een auto gekocht en die was zoals beschreven netjes geholpen door Don door de telefoon de deal gemaakt geld overgemaakt keurig geregeld alles prima adres met goede auto's

Mijn eerste auto gekocht

Mijn eerste auto gekocht op aanraden van een familielid bij dit bedrijf. Zeer correct, netjes, betrouwbaar en ben erg tevreden over de service.

Zeer tevreden en prima service!

Heel fijn en betrouwbaar bedrijf. Zeker een aanrader!

Geweldige service!

Ik ben zeer vriendelijk en correct geholpen door Don. Mooie auto gekocht en hij rijdt perfect. Ik ben tevreden en kom zeker terug!

betrouwbaar, fijne kennismaking en prijs- kwaliteit zijn o.k.

Het was een aangename kennismaking met Don Verstappen, de klik was er meteen! Ik ben uitermate tevreden met de koop van mijn occasion, Ook de prijs, hetgeen in de meeste gevallen de doorslag moet geven, was o.k. Een adres om aan te raden!!!

1001 % tevreden over verstappen auto.s venlo

Ik ga 2021 in met een goed gevoel na dat ik de 4 de auto bij verstappen gekocht heb goede inruil prijs en top service met afspraken na komen en ook uitvoeren wat ze afspreken voor een goede prijs ....je kan altijd terecht voor advies en kleine reparatie als er iets is bv lampje of andere kleine dingen je wordt geholpen top don verstappen ik ben echt top

Na contact te hebben gehad en wat wensen te hebben door gegeven kreeg ik na 1 week al telefoon om een auto te bezichtigen! Deze auto was precies wat me werd beloofd. Mijn oude auto ook voor een aantrekkelijke prijs kunnen inruilen! Wij kopen onze volgende auto wederom bij verstappen auto’s!

Deskundig en eerlijk advies

Ik kwam aan het eerste wat me opviel was een mooie opgeruimde ruime werkplaats. Maar mijn auto een fait multipla waar dus achteraf zoveel uitkwam dat het niet meer de moeite waard was. Ben ik in gesprek gegaan met de eigenaar onder een heerlijk kopje koffie geslaagd ben voor een andere occasion top man erg tevreden.

Zeer tevreden over de service en mijn nieuwe auto!

Ik had een nieuwe auto nodig en ben hier zeer goed bij geholpen door Don Verstappen. Hij is vriendelijk, denkt met je mee en houdt zich netjes aan de gemaakte afspraken. De auto rijdt als een zonnetje! Ook het werkplaats personeel is zeer vakkundig en transparant. Daarnaast werken zij tegen een voordelig en eerlijk tarief. Ik ben tevreden en raad Verstappen Auto’s zeker aan voor zowel het kopen van een nieuwe auto als voor onderhoud.

Top zaak met goede service

Mijn eerste auto daar gekocht en ook van plan om daar mijn volgende auto te kopen. Altijd in voor een leuk gesprek en ze beide super goede service. Als er iets kapot gaat aan de auto of je wilt meer informatie is niets teveel. Heel blij met deze zaak en met de service die ze bieden

Top, correct, snel,

Een voorbeeld garage voor veel auto bedrijven! Hier gaan ze ons zeker terug zien!🔥💪

Top Service en niet te duur

Ik kom er al jaren,en nog steeds super tevreden over hun service.Een kapot lampje vervangen word meteen gedaan en dan ook nog gratis.Kortom een garage zonder woeker prijzen,en toch een perfecte service.Waar doen ze dit nog???Verstappen auto`s is een garage die ik iedereen kan aanbevelen.

Zeer tevreden!!

Mijn eerste auto gekocht bij Verstappen Auto's en ben heel erg blij en tevreden! Erg goede service, afspraken worden keurig nagekomen en Don is een hele aardige en betrouwbare verkoper!

Geen goede ervaring

Er staan veel teveel auto's in de showroom met verkocht er op. Niks mis mee maar werk dat dan bij dan weet potentiele waar hij aan toe is. de auto's die in de showroom staan (al ver kocht of niet) zien er mooi uit ) Ik heb een hele nette mail geschreven met de vraag of ze willen uitkijken naar een auto voor mij ik heb niet eens een feedback gekregen zo doe je geen zaken. Ik belde naar Auto Arena en kan vrijdag al op komen.

Goedenavond Meneer Schrijver, Erg spijtig een onvoldoende van u te hebben moeten ontvangen. We doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk bij te houden maar onze omloopsnelheid en voorraad wisselt enorm snel wat natuurlijk erg fijn is en daarnaast runnen we een groot bedrijf met 3 personen waardoor het dan al snel enorm druk is en er soms wel eens een klant komt voor een auto die dan helaas al verkocht is. Onze mailbox heb ik zojuist gecheckt maar daar heb ik uw mail helaas niet in terug kunnen vinden ook niet in de spambox dus misschien dat deze niet is verzonden of in ieder geval niet is doorgekomen bij ons want dan hadden we uiteraard gereageerd. Het zou wel fijner zijn geweest wanneer u even gebeld had of mij of 1 van onze medewerkers even had aangesproken (kleine moeite) dan hadden we uw klacht of ongenoegen graag met u besproken en u geholpen in plaats van deze review te posten zonder dat we überhaupt op de hoogte zijn van uw klacht. Wel fijn dat u vrijdag al terecht kunt bij Arena we wensen u veel rijplezier met de nieuwe auto mocht deze vrijdag naar uw wens zijn. Met vriendelijke groet, Don Verstappen

een goed gevoel bij deze garage

ik was er voor de eerste keer. maar ik werd netjes en vriendelijk ontvangen. personeel erg aardig en behulpzaam, luisterde naar mijn vragen en beantwoorden deze. goeje service en de auto gewassen.

Goed en snel geholpen, zoals het hoort

Velgen met banden gekocht, deze zijn vervolgens gemonteerd. Mooie service!

Ik ben sinds kort in het bezit van een Deawoo Tacuma. Het leek een probleemauto waar de koppeling kapot van zou zijn. Uiteindelijk alleen de tandwielen bij hoeven te stellen en wat onderdelen hoeven te vervangen. De auto rijdt weer als nieuw.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie overeenkomst gesloten Audi A3, eerlijk bedrijf met goede service!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede personelijke aandacht voor de klant. Zet het commerciële op de achtergrond. Klant staat dus centraal. Komt oprecht en eerlijk over. Verzorgde zaak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren klant en altijd super service. Zeer Tevreden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en klantvriendelijk