Fijne garage

Een fijne garage om je auto te kopen. Eerlijke en goede uitleg over de auto. Ben er erg blij mee.

Hij moet hard werken voor weinig

Goede service en denkt mee

Alles Top!

Vanaf de 1e kennismaking, auto bezichtigen, proefrijden, aankoop auto, inruil eigen auto, ophalen auto............. kunnen wij alleen maar zeggen dat alles TOP was. Peter en Angelique hebben volop tijd en aandacht voor je. Ook regelen ze de verzekering voor je indien je dat wilt ter plekke. Nog een uitgebreide uitleg en een mooie bos bloemen bij vertrek. Wij zijn blij dat we goed geslaagd zijn. Dank je wel Peter en Angelique

heerlijke en eerlijke mensen

Altijd leuk en gezellig als je dar bent. Niks is te veel alles wat je vraagt word beantwoord. een toppie en zeer gewaardeerde auto garage

Goede service, betrouwbaar en vriendelijk !!

Betrouwbaar, eerlijk, fijn geholpen, goede service

uitstekende en vriendelijke service

Van eerste proefrit tot overschrijving een leuke ervaring met Peter en Angelique. familiare aanpak met oog voor het detail.

super

ik werd heel goed en vriendelijk geholpen....en een hele mooie auto gekocht....super bedrijf

Snel en Goed geholpen door familie Wilms

Op zoek naar een anderen auto . Bij garage Wilms goed en snel geholpen naar de auto waarna wij op zoek waren.

Aankoop auto Top geregeld

Peter zoekt op verzoek van ons een auto en weet precies waar hij naar moet kijken wat wij niet zouden kunnen om zeker een betrouwbare auto te kopen. Zoals altijd gezegd wordt: ieder zijn vak.

Perfecte service!

Het kopen van mijn auto bij garage Wilms verliep erg vlot. De auto werd netjes afgeleverd en gemaakte afspraken werden keurig nagekomen. Aanrader!

Kom al jaren bij garage Wilms en altijd zeer goed geholpen. Ook nu weer bij aankoop van onze nieuwe auto naar tevredenheid geholpen door Peter en Angelique kortom top bedrijf.

Goede garage

Goede service en komen afspraken na

uitstekende service

ze staan altijd voor je klaar .en helpen precies zoals het door ons wordt gewenst .

Prima. Goed gevoel bij deze zaak.

Peter is voor ons gaan zoeken naar een geschikte auto. Binnen enkele weken kregen we al bericht dat hij iets gevonden had. We zijn er heel erg blij mee. Dank je wel voor jullie snelle service.

Helemaal top!

Enige tijd geleden onze wensen voor een nieuwe auto met Peter besproken. Hij zou voor ons gaan zoeken! Het heeft even geduurd, maar hij heeft een auto voor ons gevonden die aan al onze wensen voldoet. We zijn er super blij mee! Bedankt!

Super fijn, en heel professioneel geholpen!

Mijn eerste auto heb ik mogen kopen bij garage Wilms, en wat was dit een super ervaring! Ik ben heel goed en professioneel geholpen door de eigenaar en zijn vrouw. Ze zijn heel open en eerlijk wat mij heel erg op mijn gemak stelde, een eerste auto kopen is toch best spannend. Ik heb super goede uitleg over de auto gekregen en ging met een goed gevoel met mijn autootje de weg op. Nogmaals hartelijk bedankt voor de super service!

Deskundige, vriendelijke service.

Problemen werden binnen de garantietermijn keurig en deskundig opgelost. Garage Wilms is pas tevreden als de klant het ook is.

geweldige service!

Peter heeft heel goed met me mee gedacht. Nu ben ik blij met onze auto die de trailer perfect kan trekken! Dankjewel!

Top aflevering

Snel en goed geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe auto. Bij aflevering goede informatie ontvangen. Heel erg bedankt!

Erg prettige ervaring

Vandaag onze Volkswagen Touran gekocht. Alles volgens afspraak. Nog een gezellig praatje gemaakt en een mooie bos bloemen gekregen.

Goed advies mooie prijs

Peter heeft ons goed geholpen en komt afspraken na bij oplevering

Goede service en betrouwbaar

Goede service en heel blij met de nieuwe auto.

Fijne, duidelijke, eerlijke en snelle service!

prettige en goede service, leuk gesprek gehad met Peter.

prima en tevreden, met andere auto naar huis teruggegaan.

Goede snelle en betrouwbare service

Inmiddels al 25 jaar trouwe klant bij garage Wilms. Waarom? Omdat je hier op een eerlijke en betrouwbare snelle manier wordt geholpen. Vriendelijk personeel en de koffie staat altijd voor je klaar.

Moostdijk 5 5758 PV Neerkant