Goed vakkundig advies en komt afspraken na zoals gewend

Nam regie vakkundig over en resultaat is goed

Zeer ervaren vriendelijk behulpzaam bedrijf

Wij zijn bij het aankopen van een auto goed geadviseerd. Er wordt goed meegedacht. Zeer ervaren bedrijf.

Fantastische service van garage Wilms.

In deze tijd een zeer betrouwbaar bedrijf, waren op zoek naar een mooie tweede hands auto en zijn door Peter hier heel goed ontvangen, meteen geslaagd voor de auto voor een hele goede prijs, eerlijk en open ontvangen door Peter, we zullen garage Wilms bij familie en bekenden zeker aan bevelen , je krijgt hier geen rare en mooie verkoop praatjes maar eerlijke antwoorden, zulk een bedrijf vind je tegenwoordig niet zo snel, bij aflevering auto nog een fantastisch boeket bloemen gehad.[ en zeker niet vergeten het "lekkere bakske koffie ", Peter ga zo door.

Super goede ervaring

Een kleine garage met zeer goede service. Eerlijke garagehouder. Hartelijke mensen waarbij klant koning is. Onze zoon kreeg zelf nog een leuke speelgoed auto. Mocht er in de toekomst bij deze garage een auto te koop staan die wij mooi vinden zal dat onze eerste keuze zijn.

Perfect!

Helpen je meteen bij elke soort vraag en doen veel moeite.

Keurig behandeld

Keurig ontvangen, auto stond al klaar. En ondanks meerdere geïnteresseerden konden we de tijd nemen om een beslissing te nemen. Aflevering goed verzorgd, we kunnen er weer tegenaan. En dat terwijl de aangekochte auto toch al 16 jaar oud is. We voelen ons echt als klant behandeld in tegenstelling tot bij veel andere autobedrijven

Top bedrijf onze 2e auto gekocht en zeer tevreden.

Zeer goed en vakkundig geadviseerd.

Een top garage

Zeer goede service en betrokkenheid.

Prettige behandeling en Super service!

Ik zocht een mooie en betrouwbare auto, en vond deze bij Garage Wilms. ik was verrast door de fijne ontvangst, geen verkooppraatjes, maar een eerlijke en servicegerichte houding, zoals het hoort. auto is keurig afgeleverd, inclusief de gevraagde extra's!

Al 25 jaar onze garage

Al 25 jaar goede service en goede auto,s,en zeker niet op de laatste plaats de eigenaar van deze garage zijn top.

Hele mooie auto gekocht

Een hele mooie auto gekocht bij garage Wilms. Precies naar onze wensen. Vriendelijk en snelle service.

Super eerlijke fijne mensen ,kwaliteit staat op nr1 daar en de koffie staat klaar.Hier een hele tevreden koper

Service is professioneel en goed geregeld. Erg blij met mijn aankoop.

Vriendelijke mensen, goede service

We hebben een tweedehands auto gekocht bij Wilms. Deze is prima afgeleverd en we hebben onze oude auto ingeruild tegen een mooie prijs.

Een voorbeeld garage

Al onze auto's hier gekocht en mede door de goede service en goed advies. Professioneel en vriendelijk personeel. Afdeling verkoop is in een woord aanbeveelbaar voor iedereen die een goede auto gebruikt of nieuw wil aanschaffen.

Super garage

Een hele fijne garage. Fijne mensen gemoedelijk en gezellig. Goed geholpen en zeer tevreden.

Al ruim 25 jaar klant bij Garage Wilms en nog altijd heel tevreden.

Al ruim 25 jaar klant bij Garage Wilms en nog altijd heel tevreden.

Een prima garage

Ik ben zeer tevreden over garagebedrijf Wilms Neerkant en heb hier met een goed gevoel een andere auto gekocht.

Blij !

Vandaag onze nieuwe auto mogen halen, wat een fijne ervaring om bij hun een auto te kopen, geen gladde praatjes en blabla...gewoon gewone mensen die hun vak verstaan. Wij zijn blij met onze nieuwe auto! Bedankt garage Wilms !

Goede service en vriendelijke ontvangst

Open en eerlijk advies. Alles prima geregeld

Hartelijk, netjes en zeer goed.

Nette, hartelijke ontvangst door eigenaars. Klantvriendelijk en goed ontvangen met een kopje koffie. Eigenaars nemen alle tijd om alles netjes af te handelen, wat gelijk een goed gevoel geeft naar de klant. Auto wordt netjes en schoon afgeleverd met een mooie bos bloemen, wat het dus helemaal afmaakt. Een garage om aan te bevelen voor als je naar een auto op zoek bent.

Aardige mensen en een mooie nette auto

Ik ben erg tevreden over garage Wilms V.O.F.. de mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam, ze namen de tijd voor je en wilde alles netjes uitleggen. De auto was schoon gemaakt en zag er goed uit. Ondanks dat het 50 minuten rijden was zou ik hier zeker terug komen mocht ik een nieuwe auto nodig hebben!

Fijne garage

Een fijne garage om je auto te kopen. Eerlijke en goede uitleg over de auto. Ben er erg blij mee.

Hij moet hard werken voor weinig

Goede service en denkt mee

Alles Top!

Vanaf de 1e kennismaking, auto bezichtigen, proefrijden, aankoop auto, inruil eigen auto, ophalen auto............. kunnen wij alleen maar zeggen dat alles TOP was. Peter en Angelique hebben volop tijd en aandacht voor je. Ook regelen ze de verzekering voor je indien je dat wilt ter plekke. Nog een uitgebreide uitleg en een mooie bos bloemen bij vertrek. Wij zijn blij dat we goed geslaagd zijn. Dank je wel Peter en Angelique