Onlangs derde auto via Sinnema gekocht. Alles keurig volgens afspraak. Meedenken, klantvriendelijk en betrouwbaar. Voorbeeld: niet afgesproken maar wel door Sinnema gedaan: occasion alvast een beurt gegeven, \"anders moet je over 2 maanden terugkomen\" = service! Ook voor mijn vierde auto kom ik hier weer terug.

Afgelopen maandag onze \"nieuwe\" auto opgehaald. Via een kennis bij Sinnema terecht gekomen die daar goede ervaringen heeft. Hij heeft niks teveel gezegd,na aankoop zijn we thuis achter een klein probleempje gekomen wat we voor de koop misschien wel hadden kunnen zien. Gebeld met Sinnema en het probleem nog dezelfde dag opgelost! TOP!!

Bij de aankoop van een nieuwe auto nam Sinnema alle tijd om mij alle voors en tegens te laten overwegen. Stelde goede vragen. Liet mij naar een collega gaan om de auto nogmaals te bekijken. en bij aflevering legde hij goed uit hoe e.e.a. werkt. Kortom een uitstekend verkoopgesprek.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

zeer goede service heb daar op gedaan

Net nieuwe auto gekocht bij Auto Sinnema en heb een prima eerste indruk. Komen afspraken na. Klant is hier nog koning!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Heb gisteren mijn auto gekregen en ben zeer tevreden over de service. Alle punten die ik aangaf zijn perfect opgelost.

Vorige bezoekjes waren al prima.Afgelopen maandag even terug i.v.m. een aangegeven storing. Meteen antwoord gekregen .. kon meteen maandag langs komen. Nagekeken ..en weer prima in orde ..er was achteraf niets aan de hand. Uitleg gekregen en mocht er ooit weer iets zijn..gewoon terugkomen. Dit verdient gewoon een dikke 10

Afgelopen zaterdag onze auto opgehaald!! Zijn we super blij mee! Van te voren al een heel goed gevoel bij het bekijken van verschillende auto`s. Hele fijne eerlijke benadering,goed geluisterd en ook fijne adviezen gegeven. Daarbij nog een hele fijne service! Auto ziet er toppie uit en rijdt super. We zullen graag terug komen.Nogmaals bedankt!!

Een nieuwe picanto gt line gekocht. Prima behandeld en prettig zaken gedaan . SUPER bedrijf Auto Sinnema !!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vandaag kia picanto gekocht, super service, fijne afhandeling, kortom zeker de moeite waard om hier naar toe te gaan!!

Na een hele zaterdag verscheidenen dealers bezocht te hebben hadden we meneer Sinnema opgebeld en gevraagd of de auto waar wij oog voor hadden toevallig buiten stond en of wij het alvast konden zien. Het was namelijk al ver buiten sluitingstijd. Super aardig dat we naar de zaak konden rijden om alsnog geholpen te worden. Die dag afgesloten met een buiten verwachting goede deal. Dank U wel daarvoor. We zijn zeer tevreden met de koop bij een vriendelijke en zeer betrouwbare eigenaar die alle tijd voor ons had. Ook bedankt voor het mooie met zorg uitgekozen boeket en de liter motor olie. De koffie was heerlijk en we zijn super tevreden met de aankoop! Zou een volgende weer bij Auto Sinnema aanschaffen.

Zeer net bedrijf, idem de bedrijfsvoering! In maart 2017 onze auto bij auto Sinnema ingeruild en aldaar een andere auto gekocht. Alles verlopen zoals afspraak! Wij zijn zeer tevreden en bevelen auto Sinnema ten zeerste aan!

goed, vriendelijk

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik heb voor auto Sinnema gekozen omdat je hier heerlijk op je gemak rond kunt kijken zonder dat ze opdringerig worden,je goed advies en eerlijke informatie over hun auto\'s verstrekken. Je krijgt hier echt het gevoel dat ze naar je luisteren en met je mee denken

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Een eerlijk en kundig bedrijf waar service en kwaliteit voorop staan. Hun slogan \"uw auto onze zorg\" maken ze meer dan waar!

Via gaspedaal.nl bij dit bedrijf terecht gekomen. Eigenaar is een hele prettige man en maakt een zeer betrouwbare indruk. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Eigen meegebrachte monteur kreeg alle gelegenheid om de auto te controleren. Vriendelijk personeel ook en een hele opgeruimde nette garage (mooie vloer ook trouwens😂). Stukje rijden vanuit Berlicum, maar mocht ik nog een keer een auto kopen ga ik zeker terug.

Aardige eigenaar die zelfs na sluitingstijd ons heeft geholpen bij de inruil van onze auto. 3 dagen later konden we onze nieuwe auto al ophalen. We blijven ook zeker onze auto onderhouden in deze garage.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vandaag is mijn Kia Niro overhandigd door Harry. Een ontzettend fijne auto, en de service van Hetty en Harry is zoals altijd uitstekend! Bedankt voor het meedenken, ontzorgen en de goede service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Kwam hier voor de eerste keer en werd hartelijk ontvangen met een kop koffie. De service was prima en de prijs viel lager uit dan van tevoren werd ingeschat wat je bijna nergens meer tegenkomt. Ga hier graag terug de volgende keer.

Na ernstige hagelschade in juni voortreffelijk geholpen met fijne persoonlijke aandacht en zorg. In alles zeer tevreden!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mijn auto bleek na de hagelbui total los! Auto Sinnema heeft mij perfect geholpen en ervoor gezorgd dat ik weer snel in een nieuwe auto kon rijden!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Auto verkocht die rot was,bij verhaal halen speet het hem erg en was bereid om tegen een zacht prijsje voor ons een andere auto te zoeken.hier niet op in gegaan want dan was ik dus dubbel geld kwijt.Hierna niets meer van dit bedrijf vernomen.

Auto Sinnema heeft ons snel en professioneel geholpen toen 1 dag voor onze zomervakantie onze auto een serieus defect aan de motor kreeg. Gezien de leeftijd van de auto en ook gezien onze vakantieplanning was reparatie niet echt een optie. Door een gunstige inruil van onze auto tegen een nieuwer model hebben we toch een geslaagde vakantie gehad!

Heuvel 15

5712 EH Someren