Erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Uitstekend geholpen bij de aanschaf van mijn eerste auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Heel tevreden over de aankoop van mijn \'nieuwe\' Kia Rio, welke Harry voor ons had gezocht na het doorgeven van onze wensen!

Met een goed gevoel een auto gekocht. Erg tevreden en makkelijk in communicatie. Ga zeker terug voor een onderhoudsbeurt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Keurig bedrijf. Goede service.

Ondanks dat de werkplaats gesloten was heeft autobedrijf Sinnema toch werk ervan gemaakt om mijn defect aan de auto snel en goed te maken.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super fijne ervaring bij dit bedrijf. Je wordt serieus benaderd, zonder poespas. Simpelweg goed en vertrouwd. Iets waar het bij veel bedrijven tegenwoordig aan schort helaas. Aanrader!

Hele goede ervaringen met deze garage. Ze denken in oplossingen, en hebben ons perfect geholpen toen we van 2 kleine auto\'s naar 1 gezinsauto moesten ivm gezinsuitbreiding. Een garage waar je je vertrouwd voelt.

Wij hebben een nieuwe auto gekocht bij Sinnema en zijn zeer tevreden over onze aankoop. We konden met alle vragen terecht bij Harry en zijn heel goed geholpen. Ik zou hem dan ook zeker aanbevelen bij andere mensen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijke behandeling en dat blijft ook na de koop . ( bij andere garages wel eens anders meegemaakt ) Goede en deskundige service van de werkplaats . Indien nodig en/of mogelijk kleine reparaties tussendoor uitgevoerd .

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Klantvriendelijkheid staat bij Auto Sinnema hoog in het vaandel. Goede service, eerlijk advies & top kwaliteit. Een absolute aanrader!

Prettige garage, heb apk laten uitvoeren.

Heb een gebruikte auto aangeschaft. Goed doorgevraagd wat voor een auto ik wilde. Mooie auto uitgezocht en een goede service.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slechte ervaring! Heel onvriendelijk! Meneer wordt geïrriteerd als je wilt onderhandelen. Als je er dan een nachtje over na wilt denken wordt er gezegd “doe maar niet”. Ik zou iedereen afraden om deze garage te bezoeken want ik vind de service meer dan schandalig! Ik zou hier nooit een auto kopen!!

We vinden het jammer dat u het zo negatief heeft ervaren. Het discussiepunt was dat u aangaf een totaal andere prijs te willen betalen terwijl de auto al scherp geprijsd was. Daarvan heb ik gezegd dat u dat beter van te voren kenbaar had kunnen maken zodat ik niet 's avonds voor u open ben gegaan en u uw spaarzame tijd niet aan een lange proefrit hoefde te besteden.

Auto Sinnema geeft je het gevoel dat je klant bent, geen nr!! Dat doen ze in hun service, hun vakbekwaamheid, in hun benadering van jou als klant!! Nemen de tijd om je uitgebreid en persoonlijk te woord te staan bij waar je als klant ook voor komt!! Service met n zeer persoonlijke noot!! En het is hun eigen persoonlijke interesse die van hun klant koning maakt!!!

Na een lange zoektocht ben ik bij auto sinnema uitgekomen voor een een kia picanto van 2017. Met 8000 km op de teller en een jaar oud voor mij een zeer interessant aanbod. De auto zag er nog perfect en in nieuwstaat uit, en ook mijn wens om er andere lichtmetalen velgen op te zetten was geen probleem. Ik kreeg een eerlijke prijs voor mijn auto terug en we kwamen al snel een prijs overeen.. een dag erna heb ik de beslissing genomen deze auto te kopen. Waarna we snel een goede deal konden sluiten. Een week later kon ik de auto ophalen, had een beurt gehad, nieuwe matten erin en de auto zag er daadwerkelijk in nieuwstaat uit, hij had een perfecte poetsbeurt gehad en werd zeer netjes afgeleverd. De snelle en correcte communicatie met de eigenaar, de eerlijke afhandeling, maar vooral het gastvrij ontvangst zorgde voor een zeer goede eerste indruk. Daar kan menig groter merkdealer met soms snelle verkooppraatjes echt wat van leren :) Jammer dat deze zaak net iets te ver van mijn woonplaats ligt anders ging ik hier zeker terug voor het jaarlijks onderhoud ;)

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer betrouwbaar en een no-nonsens verhaal. Als de auto het zo lang in verhouding uithouden als de bloemen dan hebben wij er lang plezier van. Dank hiervoor.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik ben zeer tevreden over de service van t bedrijf. Ondanks de drukte hebben wij onze auto snel ontvangen. En bevee daarom ook iedereen dit bedrijf om eens een kijkje te gaan nemen voor een auto

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Auto Sinnema is een top bedrijf. Voor de 2e keer hier een nieuwe auto gekocht. We zijn er heel erg blij mee! In het verleden reeds eerder zaken gedaan met Harry Sinnema. Je krijgt hier goede adviezen die je helpen de juiste auto keuze te maken. Een vriendelijke en professionele service. Hier is de klant nog koning. Het is zeker de moeite waard om hier naar toe te gaan!! TOP bedrijf Auto Sinnema dat een 10 zeker verdient.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Garage is fijn, je bent er geen nummer! Onlangs nieuwe auto opgehaald de Nieuwe Swift. Alles soepel en goed verlopen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Gisteren mijn nieuwe auto opgehaald. Alles was netjes volgens afspraak gedaan. Zeer net bedrijf met vriendelijke medewerkers. Zeker een aanrader om hier eens te gaan kijken als je een andere auto zoekt.

Erg tevreden met de aankoop van onze auto! Het bedrijf heeft een goede, verzorgde en betrouwbare uitstraling. Je krijgt een gedegen eerlijk advies en afspraken worden goed nagekomen. Een mooie bos bloemen maakt de levering compleet.

Duidelijk en rechtdoor zee, vriendelijk en integer. Zij houden zich aan de afspraak en leverden de auto af met een fijne poetsbeurt en een bloemetje!