goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geïmporteerde VW Polo gekocht. Alle onderhoudspapieren erbij. Verkopen veel import auto’s. Auto met veel extra’s doordat die uit Duitsland komt zei de verkoper. Auto’s zijn daar vaak luxer. Schitterend gepoetst afgeleverd. Nemen de tijd voor je. Bedrijf is wat gedateerd maar mensen zijn vriendelijk en niet opdringerig.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb laatst een gebruikte auto gekocht bij Autopark Uden, Renault Megane, ik ben zeer vriendelijk en professioneel geholpen, geen dwingende verkoop praatjes, gezellig met een kopje koffie tot een mooie deal gekomen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De verkoper is keurig zijn afspraken na gekomen. Auto is perfect afgeleverd. Kleine storing in de garantie is prima verholpen! Inruilprijs voor mijn auto was ook netjes.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerst zijn we langs geweest en konden gelijk proefrijden met de auto. We zijn bij meerdere auto’s en bedrijven wezen kijken maar bij deze prijs komt geen afleverpakket bij en dat was bij de rest wel. Na de aflevering ging er een lampje branden werd gelijk verholpen en de verkoper kwam de auto thuis omwisselen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet in contact gekomen met dit bedrijf.\r\nHeel goed ontvangen.\r\n\r\nDe wagen, die ik op het oog had, was nog beschikbaar.\r\n\r\nNa een proefrit besloten om de auto aan te schaffen.\r\n\r\nOntving ook een goede prijs voor mijn oude auto\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net onze 2e auto hier gehaald en wederom allemaal perfect geregeld !!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk, nemen de tijd voor je! \r\nWillen alles uitleggen en de auto\'s zien er keurig netjes uit ! \r\nAllemaal gepoets , nette werkplaats en niet te vergeten ook goeie koffie.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig contact. Ale tijd voor vragen, goede uitleg over de diverse auto\'s
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn (tweedehands) auto ergens anders gekocht, maar hier in het onderhoud. Super. Vriendelijk personeel, altijd een leenauto beschikbaar, prolemen met de auto worden snel en goed opgelost. Kortom; een aanrader.

Weverstraat 2

5405BN Uden