goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vertrouwd autobedrijf, wij zijn netjes ontvangen en had alle tijd voor ons.\r\n\r\nGeen extra kosten meer zoals Rijklaar maken, hebben zelfs 3 mnd.garantie gekregen en een Apk keuring. Dat bedoelen wij nu met een goede service.\r\n\r\nOok de koffie ontbrak er niet.\r\n\r\nGoede afspraken en service bij een snelle aflevering.\r\n\r\nWij zouden dit Autopark in Uden met een gerust hart willen aanbevelen.\r\n\r\n\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week hier een auto gekocht uit het iets goedkopere aanbod.. je weet wat je koopt met een iets oudere auto, en je verwacht niks extra\'s maar heb veel meer gekregen.. Auto afgeleverd met nieuwe APK, na een kosteloze reparatie van het autobedrijf. Eindelijk een bedrijf wat nog oog en hart heeft voor de klant! Zelfs als je wat minder te besteden hebt.. expertise, de Brabantse gezelligheid en de goede koffie! Dat is wat je hier mag verwachten!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf No nonsens bedrijf ze doen wat ze zeggen en nog meer serieuze aanpak verkoop gewoon top klant is koning

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Online een mooie auto gezien, per mail keurig snel respons ontvangen. Goede ontvangst, duidelijke uitleg. \r\nAuto is snel geleverd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service is ontzettend goed. Wanneer je belt kan je ook snel terecht. Heb oudere auto gekocht maar ze staan altijd klaar. Ik zal deze garage zeker aanbevelen. Hier is de klant nog koning.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ging kijken voor een auto en na een kort gesprek waren we er snel uit en omdat ik een stuk moest rijden werd het voorstel gedaan om de auto gelijk mee te nemen na een grondige inspectie van de auto heb ik de auto gelijk meegenomen en de service was top echt mensen die met je mee denken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positieve, goed ervaring. Denken actief mee in oplossingen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service bij dit bedrijf. De zaken werden heel snel en efficiënt geregeld zoals afgesproken. Heel betrouwbaar, ze doen wat ze zeggen. Er hangt een hele gemoedelijke sfeer en dat maakt het prettig zaken doen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top! we zijn zeer snel geholpen konden binnen 1 dag de auto ophalen. Het handleidingsboekje bleek er niet bij te zitten. Hier een melding van gemaakt en binnen 1 dag geregeld

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tevreden met mijn niuwe auto\'s van dit bedrijf net gekocht.\r\nPerfecte service en klant vriendelijk. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf Audi A1, leuke ontvangst en vertrouwde indruk bij aankomst. \r\nGoede uitleg van de opties van de auto, zeer netjes gepoetst , het lijkt wel een nieuwe !!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en meedenkende medewerker; gemaakte afspraken werden met wijzigingen nagekomen. De verstrekte informatie/advies was correct en duidelijk. Er hing een gemoedelijke, eerlijke sfeer wat vertrouwen schiep.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Autopark Uden staan ze altijd direct voor je klaar! Een geweldige service die zelden meer tegen komt. En dat alles in een goede, informele sfeer.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De service van het bedrijf is erg goed. De medewerkers van autopark zijn vriendelijk en staan mij vriendelijk te woord en denken goed mee aan een oplossingen. De medewerkers van Autopark Uden leggen alles zorgvuldig en correct uit.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn prettig en op een correcte wijze geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto,. Tevens hebben we in onze ogen een goede prijs voor onze inruil auto gekregen. De afhandeling is prettig verlopen. We kunnen het bedrijf gerust aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn om zaken mee te doen, goed informatie een een nette prijs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij werden netjes ontvangen en de afspraken werden nagekomen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk alle afspraken zijn nagekomen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn uitstekend geholpen door Martijn. Vanwege duidelijke uitleg durfden we het zeker aan om een prachtige, zo goed als nieuwe VW Touran te kopen. We zijn hier erg content mee! Geen uitgebreide showroom met toeters en bellen, wel een scherp geprijsde auto. De afspraken zijn perfect nagekomen. Hartelijk bedrijf, warm aanbevolen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden, erg klant vriendelijk. Goed geholpen bij de reparatie van mijn auto.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, goede service en aftersales. Mooie Seat Leon Station gekocht, pracht auto. De verkoper heeft mij uitstekend geholpen en is heel persoonlijk. Hij wil graag dat je tevreden bent met je aankoop en vraagt ook na de aanschaf na of je tevreden bent en alles goed is. Nieuwe navigatie systeem in de auto is perfect en ook daarbij de nodige ondersteuning gehad i.v.m. de installatie. Een tevreden klant die heel tevreden is over de geleverde auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen en afspraken zijn nagekomen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb nu mijn derde auto gekocht bij autoparkuden en met alle auto\'s altijd top geholpen ook na de garantie zoeken ze tog nog een oplossing met de klant samen ik heb goede ervaringen gehad bij autoparkuden

Weverstraat 2 5405BN Uden