Prima service!

Auto startte niet, binnen een uur direct aan huis auto aan de praat gekregen, naar de zaak gereden en accucheck uitgevoerd. Accu was kapot en daardoor vervangen. Aangezien auto afgelopen jaar was gekocht werden er geen kosten in rekening gebracht. Snel, accuraat en vriendelijk!

Uitstekende Service

Heb hier mijn nieuwe auto gekocht na een paar dagen gaf de auto aan dat mijn achterlicht kapot was. Kon meteen langskomen en hebben het probleem verholpen. Kwam zelfs aan het licht dat het knipperlicht ook niet meer duidelijk zichtbaar was en ook vervangen. Ik vroeg me af wat dat mij ging kosten maar ik hoefde niks te betalen was service van hun.

Ik heb tegen uitstekende voorwaarden mijn auto ingeruild bij autopark Uden voor een jonge occassion. Toen ik na 4,5 maand een probleem had met de airco hebben ze dat snel en kostenloos verholpen. Een garage zonder poespas die doen wat ze beloven.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie service, zelfs opgehaald bij het station met hond!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden over de vriendelijkheid en service die Mark en Martijn ons gegeven hebben. Onze nieuwe aankoop is heel netjes afgeleverd en bevalt heel goed.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service na een probleem met de wagen hebben zij de kosten voor hun rekening genomen gemaakt bij een andere garage . Dit is pas service’s

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een VW Touran hier gekocht. De service was uitstekend. Tijdens de koop kwam er een mankement aan het licht voor. Deze werd opgelost en al die tijd had ik de beschikking over een gratis leenauto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen, duidelijke uitleg over de waarde in te ruilen auto. Goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De hulpvaardigheid, persoonlijke aandacht en zorg waarmee de auto werd afgeleverd en instructies en uitleg werden gegeven heb ik zeer op prijs gesteld. Er werd ruim de tijd genomen om op alle vragen in te gaan en mij bekend te maken met het functioneren van de auto. Een bijzonder prettige en vertrouwenwekkende service. Alles ook prima op afspraak en tijd nagekomen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komt dicht bij oplichting. Alles wordt beloofd bij verkoop auto, maar zodra de koop gesloten is en er aanspraak op garantie gemaakt moet worden zijn ze niet meer thuis, dan is zelfs communicatie via mail of telefoon te moeilijk.

Beste Martin, vervelend om te horen dat u het zo beleefd. Op dit moment zijn we nog bezig met de auto zoals u weet en we zouden contact opnemen met u als de auto klaar is. Mocht u contact met ons willen opnemen dat kunt u ons bellen op ons telefoonnummer: 0413-332424. Wij spreken elkaar spoedig. Mvg Autopark Uden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring, zeer netjes behandeld, veel begrip voor de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ruime keuze. Goed ontvangen. Prettig zaken doen. Auto naar wens en keurig afgeleverd. Aanrader voor eenieder.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige sfeer. Fijne ontvangst. De geplaatste trekhaak bleek het park assist systeem te verstoren. Dit werd meteen goed opgelost. Prima!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke wat jongere auto gekocht voor woon/werkverkeer. Ben Top geholpen en alle afspraken zijn keurig nagekomen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren nieuwe auto gekocht. \r\nfijne ervaringen met autopark Uden.\r\nVriendelijk geholpen. Snel in communicatie. Denken op fijne wijze mee. Maakt een betrouwbare indruk en goede prijs/kwaliteit. \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vorige week mijn Audi A1 S-Line opgehaald. \r\nIn mijn zoektocht naar een A1 heb ik diverse garages bezocht. Autopark Uden steekt wat klantvriendelijkheid betreft ver boven de anderen uit.\r\nMark neemt echt alle tijd voor de klant en denkt mee. \r\nJe vind hier geen chique showroom zonder koffie, maar een kantoor waar gewerkt wordt, mét koffie. De auto werd vlot afgeleverd en was tiptop gepoetst.\r\nZelfs voor de proefrit die ik eerder maakte werd de auto gewassen.\r\nIk rijd nu in een hele nette A1 voor een goede prijs. \r\nEr staat nog veel meer moois hier op de stoep. Als je op zoek bent moet je hier zeker gaan kijken. AANRADER.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autopark Uden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke eerlijke informatie, snelle afhandeling.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Autopark Uden een gebruikte Skoda Octavia gekocht. Een nette auto en goed tewoord gestaan.\r\n\r\nEnkele weken na aankoop trad er een storing op in de druksensor van het roetfilter. Er is door het bedrijf een nieuwe besteld en vervangen vrij van extra kosten. \r\n\r\nAl met al, een goede ervaring met dit bedrijf.