De medewerkers van de garage zijn altijd open en hartelijk. Daarnaast helpen ze zeer snel en komen ze zelfs met z\'n tweeen je auto halen op het moment dat je langs de kant met pech staat. De leenauto werd op datzelfde moment voorgereden (super service!!). Tot slot houden ze rekening met de hoogte van de reparatie en bellen ze je/denken ze mee over die afweging. Zeker aan te bevelen!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Had mijn band op twee plaatsen lek. Man had thuisbrenger eronder gezet tot ik langs de garage kon. Band netjes geplakt en weer eronder gezet. Dik twintig minuten werk, maar: kostenloos! Super bedankt!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mooie auto voor een goede prijs kunnen krijgen! Qua behulpzaamheid blij dat we besloten hebben de auto bij RS Carshop te kopen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik heb hier mijn auto peugeot 206 cc gekocht. Ik ben er zeer tevreden meelaten. Bedankt rs carshop, en bedankt voor de fijne service

Wij hadden een Volkswagen polo gekocht,zonder garantie,tijdens de proefrit vond ik hem niet snel optrekken. Raymond dacht dat dit een kwestie was van even flink inrijden, vooral ook omdat de auto weinig kilometers erop had zitten. Het euvel was na een aantal maanden nog steeds niet verholpen. Raymond heeft de auto toen teruggehaald en gekeken waar het aan kon liggen. Ik kreeg een top auto terug, die snel optrekt en rijdt als een tierelier! Ondanks het feit dat ik geen bovag-garantie bij de auto had gekocht, waren de kosten niet voor mij! Een top-top service dus! Dit bedrijf verdient zeker een warme douche!

goede service

Heb begin Oktober bij RS Carshop een gebruikte auto gekocht,dit is inmiddels mijn tweede auto die ik bij RS Carshop gekocht heb. Ik ben zeer goed tevreden over hun service en prijs -kwaliteit. Ik kan iedereen aaanraden deze garage te bezoeken.

Via familie, die uitstekend was geholpen en die een ander voertuig hadden gekocht bij rs carshop kwamen wij uit bij dit garage bedrijf. Wij werden prima te woord gestaan en de gemaakte afspraken werden nagekomen. Wij komen uit Noord-Holland en geven rs carshop een dikke pluim

Goed geholpen en vlotte afhandeling

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Een 2e hand Hyundai i10 aangeschaft na een zoektocht op internet. Allemaal soepel verlopen, mooie auto tegen een nette prijs. Prima afhandeling. Zeer tevreden

Vandaag onze \"nieuwe\" toyota opgehaald!zoals gewoonlijk een uitstekende service!!

Onderhoud en aanschaf occasion

Wij hebben in mei 2014 bij RS Carshop een auto gekocht, zonder het bedrijf te kennen (wij wonen niet in de buurt). Toch de aanschaf durven te wagen vanwege de prettige communicatie en het goede aanbod. Nu maanden later nog steeds helemaal blij met de aanschaf (import auto uit Luxemburg - in perfecte staat!). Dus: RS Carshop is wat ons betreft een echte aanrader!

Pas geleden een BMW gekocht. Vriendelijk ontvangen en doen wat ze zeggen! TOP! Zo was er een tankklepje wat niet op slot ging. Kon er mee terug komen en is kostenloos verholpen en werkt nu perfect. Kortom, ook een plek om in de toekomst terug te komen voor bijvoorbeeld onderhoud.

Afgelopen dinsdäg autopech gehad de moter starte niet meer, rscarshop gebeld en Gelukkig hebben zij mijn auto weggesleept naar de garage, binnen een uur! Super! Ook dezelfde dag nog de auto gerepareerd! Nogmaals bedankt voor de super service die jullie altijd geven!

• Reden bezoek Andere reden

Deze week onze auto voor grote beurt en APK gebracht. Komen bij dit bedrijf al jaren. Twee auto\'s hier al gekocht ook voor ons bedrijf Porta da Vida. Duidelijke en goede informatie. Bij kleine reparaties soepel en snel helpen. Denken in oplossingen. No-nonse aanpak. Goed team wat zaken oppakt. Verademing ten opzichte van vroegere dealer alleen op verkoop gericht! Al diverse gasten van ons bedrijf heeft zijn weg naar RS Carshop gevonden. Ik zou zeggen: Probeer het zelf eens uit!

Tijdens vakantie de BMW naar deze garage gebracht, vanwege pech. Ik werd gelijk goed en deskundig geholpen en ze zijn zeer behulpzaam!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vorige week een Peugeot 307 sw gekocht bij RS Carshop. Vandaag mocht ik hem ophalen en ondanks dat de auto al 12 jaar oud is, werd hij opgeleverd alsof hij zo uit de showroom kwam. Hij was schitterend gepoetst van binnen en buiten. Ook de kleine mankementen die er gemaakt moesten worden waren verholpen! Als kers op de taart kregen we zelfs een groot stuk chocolade aangeboden waarop de tekst stond dat wij werden bedankt voor het vertrouwen in de garage! Al met al kan ik tot nu toe alleen maar vol lof zijn over mijn ervaring met deze garage! Ik zal deze dan ook zeker aanbevelen bij anderen!

Onlangs jonge gebruikte auto gekocht voor mooie prijs. Vriendelijke behulpzame en betrouwbare mensen . Echte aanrader .

Een enthousiaste en gedreven ondernemer waarvoor (samen met zijn bekwame medewerkers) geen moeite teveel is. Inmiddels hebben wij in de loop der jaren meermaals een jong gebruikte auto gekocht bij dit bedrijf, en brengen deze hier ook voor alle onderhoud en APK. Service staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel met de gedachte dat dit tot tevreden klanten zal leiden, hetgeen in mijn geval dan ook zeker het geval is! Kortom, een absolute aanrader!

hier geweest voor beurt en apk voor een camper zeer tevreden en goede uitleg

Zeer tevreden, eerste dag zonder afspraak langsgegaan, toch super geholpen terwijl ze eigenlijk gesloten waren! Daarna een proefrit gemaakt met uitgebreide uitleg over de wagen en de mogelijkheden. Prima service en ze komen afspraken altijd na!

Eppekoutsweg 12

6143AT Guttecoven