De ervaring is prima. de aflevering is volgens afspraak verlopen. Tot heden voldoet de auto prima en ik hoop er nog jaren plezier van te hebben.

snel en goede service en prettig persoonlijk contact

Goede service en heel klantvriendelijk! 10 jaar geleden ook een gebruikte auto gekocht! Toen waren wij tevreden en nu ook!

27 November 2015 .Bij het eerste bezoek was het gelijk raak! Daar stond de auto die we graag wilden hebben. Dhr Salden heeft ons vakkundig en eerlijke info gegeven. Na ca 1 uur waren de inruiler en de gekochte auto een feit. Een echte aanrader!

Vanaf het eerste moment hadden we een goed gevoel.(is erg belangrijk bij een aankoop) Spontaan en eerlijk. Auto voldoet voor 100%. We zijn er erg blij mee. Dit bedrijf verdient een aanbeveling.

Duidelijke en eerlijke informatie.Vriendelijk personeel. Degelijk bedrijf.

Zie recensie op de website van RS Carshop. Prima autobedrijf met aangename medewerkers.

we zijn op een leuke en vriendelijke manier ontvangen. de verkoper van het bedrijf moest naar de tandarts. we zijn toen naar een andere auto handelaar gegaan. maar bij de volgende afspraak heeft hij voldoende tijd besteed en zo hebben we dan ook besloten tot een koop.

• Service N.v.t.

Ik ben zeer tevreden. Auto was tip top in orde, het was geen enkel probleem om een test rit in meerdere auto\'s te maken en de service was super!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijke verkoper en schone zaak. een minpuntje vonden wij dat nadat de auto was afgeleverd, we al na ongeveer 30km moesten gaan tanken

Snelle, correcte en vooral persoonlijke service voor een mooie prijs.

Betrouwbaar bedrijf met no-nonsens uitstraling. Vriendelijke ontvangst en gemaakte afspraken worden nagekomen.

Prima, alles was netjes geregeld, en goed verzorgd.

goede service

Als koper van een occasion ben je op zoek naar een garage welke je kunt vertrouwen en dat is bij RS Carshop zeker het geval. Open en eerlijke communicatie, prettige service, een scherpe prijs en nog belangrijker een goed gevoel! Zelfs zonder het afsluiten van een BOVAG garantie werden we na de aanschaf netjes geholpen toen we dachten dat we een mankementje constateerde, en nog geheel gratis ook.

Zeer prettig en vriendelijk, zeker te vertrouwen. Alles verliep volgens afspraak. En ik kreeg zelfs nog een leuke verassing erbij:). Ik beveel deze garage zeker aan bij andere na deze goede ervaring, ik super blij ben met mijn mooie auto!

meer service bij aflevering dan verwacht

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

In 2010 een suzuki sx 4 gekocht bouwjaar 2008 en met 8.500 km op de klok. Import uit Luxemburg Inmiddels 55.000 km op de klok. Nog nooit zo lang met een auto gereden want hij rijdt prima zonder mankementen.

Twee jaar geleden heb ik, na alle tevredenheid, een gebruikte Opel Zafira bij RS Carshop gekocht. Ongeveer een week geleden begon plotseling het lampje van het motormanagement van de Opel te branden en de motor begon te stotteren en in te houden. Door omstandigheden heb ik in eerste instantie contact moeten leggen met Opel Hekkert. Hier vertelde men mij doodleuk dat dit waarschijnlijk een reparatie van ongeveer 3000 euro zou worden. Dit was ff schrikken. Toch de auto weer aan het rijden gekregen en met dit verhaal naar RS Carshop gegaan. Men heeft de storing uitgelezen en het bleek gewoon om een defecte bobine te gaan. Auto is top afgeleverd en rijdt weer als vanouds. Kortom goede service, goed overleg en een hele andere prijs dan de 3000 Euro van Hekkert.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk geholpen bij de aanschaf van een occasion. Afspraken die zijn gemaakt zijn ook nagekomen.

In augustus onze auto hier gekocht. In januari terug omdat de koppeling niet in orde was. Super goed en snel geholpen. De mensen die hier werken zijn ECHT klantvriendelijk. Je gaat hier met een fijn gevoel naar toe. Dank jullie wel!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

De medewerkers van het bedrijf zijn zeer klantvriendelijk, erg behulpzaam en zeer deskundig. Bij een probleemgeval wordt adequaat gehandeld en uitstekende service verleent, zelfs op het privéadres.

Eppekoutsweg 12 6143AT Guttecoven