Via internet auto gezocht en uiteindelijk bij deze garage uitgekomen. Afspraak gemaakt, leuke garage, goed ontvangen en ik denk een eerlijk verhaal over de auto. Auto zag er precies zo (netjes) uit als op internet vermeld stond. Na korte proefrit werden we het snel over de prijs eens. Voor de aflevering werd de auto nog extra nagekeken, en inmiddels rij ik al enkele weken tot volle tevredenheid in een prima auto rond. Deze garage heeft volgens mij mooie en prima auto\'s staan, en komt indien ik weer aan een andere toe ben zeker weer in beeld.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goed geholpen. Betrouwbaar bedrijf met vriendelijke medewerker. Ik zou er zo weer mijn auto kopen

Top bedrijf, vandaag mijn nieuwe auto opgehaald ! Alles perfect geregeld, vriendelijk personeel, en zeer spontane en aardige eigenaar . Auto staat er zeer netjes op bedankt !

Zeer positieve ervaring met RS Carshop. Afgelopen maand heb ik bij dit bedrijf een auto gekocht, waar ik alleen maar positief over kan zijn. De kwaliteit van de occasions is uitstekend, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel, Al met al een mooi bedrijf.

Vriendelijk, verstand van zaken, to-the-point en geen blah blah verhalen. Prachtige Mini Cooper S gekocht waar ik super tevreden over ben. Heb alleen maar positieve reacties gehad op mijn keuze voor deze auto.

Al weer de 4e keer dat ik een auto bij RS Carshop heb gekocht. itstekende service en prijs!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Heel goed bedrijf ik zal het zeker verder aanbevelen zeer goed geholpen bedankt hiervoor en de auto is super

Heb altijd lease gereden, dus nadat ik in 2002 een nieuwe auto kocht had ik besloten om nu een goede 2e hands auto aan te schaffen. Dus absoluut geen verstand van auto\'s en je gaat dus af op wat de verkoper vertelt. In het begin erg angstig, maar Raymond won mijn vertrouwen. En ben er ook van overtuigd dat als de auto iets mankeert dat ik zo terug kan gaan naar RS Carshop. We gaan daar gewoon voor. De auto rijdt geweldig en ben er blij mee. Om van een grote zware auto naar een kleine en lichtere auto te gaan is 100% mee gevallen. Dank hiervoor RS Carshop.

Zeer correct bedrijf. Via marktplaats een auto gezien bij RS Carshop. direct gebeld (om 21:39) in de avond. Direct een afspraak ingepland om 11:30 de dag erna. na de proefrit prijs overeen gekomen en gekocht. Als dank kreeg ik grote blok chocolade. Had niet gehoeven maar wel erg leuk. Ik ben erg blij met deze goed onderhouden en mooie auto voor een zeer nette prijs. Dit bedrijf is een echte aanrader.

Bij dit bedrijf krijg je niet het gevoel dat je opgelicht wordt. Al jaren kom ik hier voor mijn APK keuring en kleine/grote beurt en ik heb ze tot op vandaag niet kunnen betrappen op iets wat niet zou kloppen. Eerlijke mensen en zeer vakkundig. Prijs kwaliteit is dik in orde. Hier blijf ik in ieder geval terugkomen.

Goede service en mooie auto\'s

mooi bedrijf, klantvriendelijk en zeer duidelijk in het maken van afspraken. snelle afhandeling en zeer correct.

Service en prijs/kwaliteit is perfect. Echte aanrader!

wij hebben een renault gekocht een prachtige auto en heel goed geholpen aardige mensen en een leuk bedrijf bedankt voor alles gr gio

Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald. Super vriendelijke verkoper neemt alle tijd voor je. En als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog een lekker stuk chocolade cadeau. Chapeau !

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Op internet mooie auto gezien. Heel veel intresse.. Goede recensies over bedrijf gezien. Afspraak willen maken voor door de week. Hadden ze geen verkopers. Moest in weekend. Speciaal tijd vrij gemaakt en gevraagd auto te reserveren voor weekend dan, aangezien we van ver moesten komen. Vrijdag einde dag telefoon dat auto verkocht is. Vind ik niet kunnen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

betrouwbaar, klantgericht en vriendelijk.

alleen maar goede ervaringen! ze nemen alle tijd voor je en doen alles wat ze kunnen om je te helpen.

Goede service en de auto prima in orde

Hele fijne benadering en betrouwbaar! Goede service, zelfs na aankoop heeft Raymond nog een deurrubber voor mij vervangen!

Zeer te vrede qua aanschaf van nieuwe auto en zowel onderhoud als apk