Perfecte garage eerlijk komen alle afspraken na en meer dan dat zeker om nog een auto te kopen . En de moeite waard om 180 km te rijden.

Fijne mee denkende medewerkers

Ik heb bij hun een panda gekocht. Deze kwam uit Luxemburg en was volledig Franstalig. Zij hebben mee gedacht en mee gewerkt aan de oplossing. En nu is alles nederlandstalig. Wij wonen zelf in de buurt van Delft, maar het was zeker de moeite waard om bij hun de auto te kopen.

Zeker aan te raden. Goede garage

We hebben een mooie auto gekocht uit 2015 . Een Dacia Sandero Stepway. Mooi afgeleverd en personeel heel aardig en behulpzaam . Geert djw voor de geweldige auto .

Superblij met onze fiat 500, top!

We hebben bij RS carshop een Fiat 500 sport gekocht. hebben eerst middels mail contact gehad en binnen een week de deal gesloten. Eerlijk, net en betrouwbaar bedrijf met goede service. Ik vond het een zeer aangenaam kontakt. het is weliswaar een stukje rijden maar dat had ik er graag voor over.

Vriendelijk personeel en eerlijke prijzen

Vorige week bij Geert een mooie Renault Estate uit 2017 gekocht en mijn eigen auto ingeruild. Vanaf het eerste telefonische contact een prettig gevoel gehad en goed te woord gestaan. Ik heb een eerlijke inruilprijs ontvangen en ze hebben de nieuwe auto zonder meerkosten nog voorzien van de nodige nieuwe onderdelen. Al met al vriendelijk personeel en goede service. Ik zou RS Carshop zeker aanraden.

Betrouwbaar en net dat beetje extra

We zijn erg blij met de Toyota die we er onlangs hebben gekocht. Ze laten een zeer betrouwbare indruk achter, zijn deskundig en doen net dat beetje extra dat je niet had verwacht. Top.

Vaste autogarage bij ons in de familie. Altijd eerlijk en betrouwbaar. Nu een nieuwe auto bij ze gekocht, alles is fijn uitgelegd over de auto. Omdat er een klein gaatje in de mat zit hebben ze nog een nieuwe mat besteld en die willen ze nog komen na brengen omdat hij niet optijd binnen was!!! Hele fijne en betrouwbare mensen!

Laatst een Suzuki Swift Sport uit 2013 gekocht hier. Een goede zaak met eerlijke, oprechte en deskundige mensen. De verkoper waarmee ik in contact kwam, Geert Meevis, was vanaf het begin duidelijk over de herkomst van de auto, de mindere punten waar rekening mee gehouden moest worden, maar vooral over hoeveel plezier er aan zo'n Suzuki Swift Sport te beleven valt. Tot op de dag van vandaag klopt nog steeds alles wat er tegen mij gezegd is en ben ik tevreden met deze mooie auto. Mocht je ooit op het idee komen een auto te kopen, overweeg dan zeker RSCarshop. Ze stellen je niet teleur en doen er oprecht alles aan om de klant met een goed gevoel te laten vertrekken! Kortom, topzaak!

Keurig bedrijf met vriendelijke en correcte omgang,doen wat ze beloven.

Zeer mooie en zeer goede Young-Classic gekocht. Op prettige en keurige wijze alles in het werk gesteld om ondanks de Corona hindernissen toch de Bolide in goede orde in acceptabel tijdsbestek af te kunnen leveren....BRAVO!!! Mijn dank aan Geert,de Monteurs,en Raymond. M.v.g. Roberto

Super behulpzaam en betrouwbaar

Recent volkswagen golf station gekocht. Vanaf moment van benaderen superfijn contact en altijd bereikbaar. Erg op de hoogte en veel kennis. Super betrouwbare en eerlijke garage! Zouden er zo weer een auto kopen! Bij afleveren auto zelfs erg attent een cadeautje voor de aanstaande baby die wordt verwacht.

Bedankt voor de fijne review, goed om te horen dat het zo goed bevallen is. Hopelijk zijn jullie ondertussen trotse ouders van een gezonde dochter! Geert

Geweldig !

In 2010 hebben wij bij RS Carshop een geïmporteerde Peugeot 206cc 2.0 rg uit 2005 gekocht. Wij waren al een jaartje op zoek naar dit model, diverse proefritten gemaakt door het hele land en kwamen uiteindelijk in Guttecove terecht. Over de conditie van de auto was geen woord gelogen. Na een proefrit en de afspraak dat de auto zou worden uitgelijnd ivm een hele kleine trilling bij het remmen hebben wij de auto uiteindelijk gekocht. In de jaren erna hebben wij de auto vertroeteld en qua uiterlijk subtiel naar onze smaak aangepast. Inmiddels is het 2020 en hebben wij nog steeds veel plezier van de auto zonder dat er ooit wat aan gemankeerd heeft. Al met al dus echt een super aankoop geweest waarvan wij alleen maar konden dromen. Wij zijn echt heel blij dat wij toendertijd bij RS Carshop terecht zijn gekomen. Hun verkoop verhaal en prijs was eerlijk, afspraken kwamen ze netjes na, het bedrijf voelde heel prettig en vertrouwd. Geen gladde verkoper die aan zijn target moet denken zoals zovele hier in de randstad maar gewoon een eigenaar die achter zijn produkt staat. Normaal gesproken ben ik niet van de recenties schrijven maar gezien al het plezier zij ons met deze auto hebben gegeven is dit het minste wat ik kan doen. Mijn goede ervaring delen.

Auto verkocht maar wilde plotseling 500 euro minder geven

Ontvangst niet heel.open en ondanks 24 gestuurde foto's wilde men plotseling 500 euro minder geven. En daar hadden wij dan 300 kilometer voor gereden. Behoorlijk onderbuik gevoel. .

Beste Rob, Ook wij vinden het erg jammer dat u voor niks gereden heeft, maar zoals wij zaterdag ook aan u hadden aangegeven is de auto helaas niet zoals door u omschreven, terwijl wij telefonisch specifiek gevraagd hebben naar de optische en technische staat van de auto. Op de foto`s die u ons gestuurd heeft zijn de roestblaasjes op spatbord en de krassen over de zijkant niet zichtbaar, daardoor hadden wij een ander beeld van de auto, en gezien de hoeveelheid werk die nog in de auto zou gaan zitten om hem optisch in goede staat te krijgen hebben wij u een heel coulant voorstel gedaan. Ook uw opmerking over de ontvangt verbaasd mij, aangezien wij u nog Koffie met Limburgse vlaai aangeboden hadden. Met vriendelijke groet, RS Carshop

De sleutelwoorden bij dit bedrijf zijn betrouwbaarheid en deskundig en vriendelijk personeel.

Het bedrijf maakt een nette en betrouwbare indruk, hetgeen wordt onderstreept door het deskundige en vriendelijke personeel. Bij het kopen van een occasion zijn dit belangrijke factoren.

Van harte aan te bevelen

Een occasion gekocht en daar zijn we tevreden over. Er is meer dan voldaan aan alle gemaakte afspraken. Ze denken met je mee om tot een goede oplossing te komen en zijn eerlijk over de informatie en afkomst van de auto. De communicatie en bereikbaarheid is goed.

Gepassioneerd bedrijf voor een goede occasion

Niet gebeld voor een afspraak maar gewoon naar toe gereden om naar een mooie witte Mazda 6 te kijken. We werden hartelijk ontvangen, auto werd voorgereden en een ronde om de auto gelopen. Of we een test ritje wilden maken? Neem alle tijd... De persoonlijke aandacht vonden wij geweldig en gaf een vertrouwd gevoel. Daarom de dag er na gelijk de auto gekocht. Super service, bedankt Geert Meevis voor je eerlijk advies.

Een klant vriendelijk bedrijf de klant is er koning

Onze Peugeot Partner hebben we nu 2 weken en hij bevalt prima. We zijn heel goed geholpen door heel vriendelijk personeel en zijn heel blij met onze jonge 2e hands!

Duidelijke communicatie, vriendelijk en een goede service.

Goede service. Klantvriendelijk en betrouwbaar.

Zeer klantgericht. En heel vriendelijk. Nemen de tijd.

Prima ervaring Meer gekregen als ik had gevraagd

Prettig bedrijf. Deskundig en vakkundig team. Hadden snel door wat ik zocht en mede dank zij hun adviezen heb ik een prima keuze kunnen maken.. Correcte aflevering van onze nieuwe auto. Ben erg tevreden. Heel erg bedankt dus.

Een fijn contact en uiteindelijk met een vertrouwd gevoel wegrijden in een hele mooie auto!

Aankoop gebruikte auto. Goed advies en prijs.

Wij kunnen iedereen RS Carshop aanbevelen, of het om de koop ven een auto of service beurten gaat. Altijd vakkundig en vriendelijk geholpen. Altijd staat de koffie klaar. Wij zijn blij dat hij er is !!!

Eppekoutsweg 12 6143AT Guttecoven