Al jaren goed geholpen

• Kwaliteit

klantgerichte hulp bij zoektocht naar een jonge occasion

De zoektocht naar een andere auto is altijd spannend. Dit keer was het zoeken naar een jonge Renault Clio met weinig kilometers. En ja, je komt van alles tegen, ook waar je niet blij van wordt. Dat varieert van verkeerde kleur, te hoge prijs tot te geringe uitrusting en te starre, weinig toeschietelijke verkopers. Bij Frank Oomen niets van dat alles. Daar stond het wagentje gewoon. Een prachtig Cliootje van nog geen jaar oud en net 10.000 km. En verkoper Joep Havermans deed alle dingen goed: deskundig, behulpzaam, niet pusherig. Met een goedlachs humeur gaf hij alle ruimte die kopers nodig hebben. Zonder vragen te stellen en formulieren in te moeten vullen was zo een proefrit mogelijk. En dit Cliootje is het ook geworden. Werd netjes met een servicebeurt, nieuwe matten, 12 maanden garantie, ook nog gewassen en met volle tank afgeleverd. Goed voor nog jaren veel rijplezier. Het opvallend grote aantal positieve reviews die op de site van Frank Oomen vallen te lezen, werden bevestigd.

• Kwaliteit

Goede service, duidelijke afspraken.

Kom niet voor verassingen te staan.

Topservice

Alles wordt in goed overleg met je besproken. mochten er extra, onverwachte kosten zijn dan wordt er samen met je gekeken wat de beste optie is. Daardoor dus geen extra kosten of verrassingen achteraf. Zeer deskundige, ervaren, klantvriendelijke monteurs. Een topteam en autogarage waar je je als klant nog steeds geen nummer voelt.

Altijd tevreden

Mijn ervaring is altijd zeer tevreden. Kom er al 22 jaar en mijn moeder tineke Mensen komt ook altijd bij jullie. Altijd goede service en kan altijd komen als ik bel als er iets met de auto is. Het is wel 20 a 25 minuten van me huis vandaan. Maar daar is het ook waard voor. Blijf altijd bij jullie komen niedergeval.

Weer prima geholpen!

Auto voor keuring gebracht. Goede communicatie, komen afspraken na.

Als jaren tevreden

Ik ben al heel mn leven te vinden op dit adres. Al mijn autos hier gekocht en in onderhoud. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een klacht heb gehad. Top bedrijf, goeie monteurs. Bedankt!

heel goed

Goede garage klantvriendelijk!!

Goede service , goede monteurs leggen alles goed uit en besparen kosten als het kan!!

• Kwaliteit

Ik kon snel terecht. Daarnaast werd mijn auto snel gemaakt en voor eventuele kosten werd ik op de hoogte gebracht.

Tevreden

Tevreden

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

fijne garage, snel geholpen!!

Was zelf te laat met een afspraak maken, maar er werd toch tijd vrij gemaakt. Dat is pas top sevice!!!

Fantasiche garage

Heel goed behandeld geweldig

Heel goed!

Al jaren klant, wordt snel geholpen, duidelijke communicatie en goede kwaliteit en service

Top bedrijf!

Gewoon een fijn bedrijf! Waar service nog hoog in het vaandel staat. Niels en zijn team ga zo door!

• Kwaliteit

Ben zeer tevreden over jullie fijne en snelle service. Jullie staan altijd directklaar met advies en hulp.

Hele goede service.

Heb al jaren lang goede service mogen ontvangen bij Frank Oomen. Er wordt netjes gebeld als er eventueel meer kosten zijn dan gepland. En er wordt goed werk afgeleverd.

Goed!

Super vriendelijk personeel en ik ben altijd tevreden.

• Kwaliteit

vakkundig, snel en vriendelijk geholpen

Onze ervaringen met Frank Oomen auto's zijn zeer positief. De afgelopen jaren hebben we er twee auto gekocht en het onderhoud wordt daar ook gedaan. Het personeel is vakkundig, zeer vriendelijk en wij worden altijd snel en correct geholpen. Opvallend is de nette werkplaats.

staan altijd klaar

staan altijd klaar

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Aankoop en onderhoud

Vriendelijk personeel, prettig in de omgang en goede kwaliteit.

• Kwaliteit

Fijne garage fijne medewerkers goede service

Hele fijne garage met fijne vriendelijke en kundige medewerkers. Staan altijd voor je klaar om even mee te kijken bij problemen. Is t klein kan t vaak meteen verholpen worden anders reparatie onder afspraak. Voor onderhoud en apk altijd afspraak en mits geen bijzonderheden dezelfde dag klaar. In 1 woord TOP garage.

topgarage!

Niets is te veel altijd vriendelijk goede service

Goed!

• Kwaliteit

Bij de APK Keuring belde de monteur op dat ik weinig kilometers had gereden hij vond net niet nodig voor een kleine beurt

Over Carprof