Klantvriendelijk

Met hebben contact gehad met Emile en Rob, Je merkt dat het een familiebedrijf is. Professioneel door de BOVAG en goed meedenkend met de wensen van de klant. Aanvankelijk kwamen we voor een ander model auto, maar kwamen we na alle afwegingen bij een VW Caddy uit. We hebben er vertrouwen in, mocht er in de toekomst iets met de auto zijn, dat we een beroep op hen kunnen doen.

Gewoon goed

Geen vreemde of gekke dingen. Gewoon conform verwachting.

Goed geholpen.

Ik had er een goed gevoel bij.

Goed bedrijf

Prima geholpen en goede service. Mooie auto gekocht.

Ben zeer tevreden

Alle afspraken keurig na gekomen Alles zag er top uit Op moment zeker geen negatieve punten

prima afhandelen van verkoop

Goede en prettige ontvangst, Deskundige uitleg en prettige afhandeling van verkoop en inruil.

Snelle en goede levering

Ik had online een fraaie VW Caddy gezien. Daarop snel een afspraak gemaakt. De foto's kwamen prima overeen met de werkelijkheid. De proefrit ging heel goed. De koop was snel gesloten met inruil van mijn auto. Aflevering was snel en netjes. Later ontving ik nog thuisgestuurd een instructieboekje in de nederlandse taal (bij de auto zat een franse). Zomaar... ongevraagd... maar wel zo netjes. Bedankt! Wij genieten nu al.

Super net en vriendelijk bedrijf!

Netjes ontvangen, ze nemen de tijd voor alles en komen afspraken na.

Correcte afhandeling van de gekochte auto

Betrouwbaar adres, strakke auto's

Keurige en plezierige koop en aflevering van een Seat Arona

Nadat we een Seat Arona hadden gevonden, precies naar onze wens en maar 10.000 km op de teller hebben we ongezien de koop gesloten en onze eigen auto ingeruild.

Prima!

Na lang dubben besloten wij om toch een andere auto te kopen. Via internet kwamen wij bij Autobedrijf Rondhuis terecht. Nogal een flink stuk bij ons uit de buurt, maar we hebben er geen spijt van. Vanaf het eerste contact verliep alles in een goede sfeer. Hartelijke ontvangst, prima verlopen onderhandelingen en een goede aflevering. Wij zijn zeer tevreden over de 'nieuwe' auto.

zeer correct behandeld

je wordt netjes te woord gestaan, er staan allemaal nette auto's aflevering ging prima. auto bevalt erg goed

Vriendelijke eerlijke garage

Na een zoektocht voor onze nieuwe auto zijn we terecht gekomen bij autobedrijf Rondhuis. Het was duidelijk dat de klant en de kwaliteit voor auto’s voorop staat binnen hun garage. Wij hebben deze garage als zeer prettig ervaren en zouden hun aan iedereen aanbevelen.

Net en correct geholpen. Een goed afgeleverde auto gekocht. Kan geen negatieve dingen aan de auto vinden. Kan garage Rondhuis bij iedereen aanbevelen.

Een eerlijke en nette auto.

Een nette en vakkundige garage. Waar een afspraak ook een afspraak is.

Prima, fijn geholpen.

Nette en fijne garage.

Prettige deal wat betreft de aanschaf van mijn citroen c4.

Het contact wat ik heb gehad met Rob Rondhuis was prima. Goede informatie gehad, heel blij met mijn c4.

Erg tevreden over onze nieuwe aankoop .

Prima, erg tevreden .

Prima, klantvriendelijk en recht door zee

Goede zaak. Eerlijk, duidelijk en klantvriendelijk. Makkelijk om afspraken mee te maken. Ik ben erg tevreden over de service.

Fijn bedrijf.

Bij binnenkomst verrast door de mooie collectie jonge gebruikte auto’s. Ontvangst door jonge rustige verkoper was prettig en deskundig. De auto die wij op het oog hadden stond er netjes bij. Gaf goede prijs voor mijn inruilauto en uiteindelijk een goede deal kunnen sluiten. Zelfs na tegenslag met onze inruilauto vlak voor levering van onze nieuwe dachten ze prettig met ons mee om tot een voor ons acceptabele afwikkeking te komen. Bij levering stond de auto er netjes bij. Ik heb er vertrouwen in de er bij eventuele garantievragen wederom goede service zal worden.

Uiterst vriendelijk en zeer deskundig geholpen

Zeer voorkomend en vakkundig geholpen met oog voor de klant, geen loze beloftes maar duidelijkheid!

Prettig zaken doen hier

Vriendelijke ontvangst, geen gladde verkopers, communicatie verliep zeer goed. De inruilprijs voor mijn oude auto was in eerste instantie wat laag ingeschat, maar na wat onderhandelen zijn we er vlot uitgekomen. Auto is prima in orde!! Ik ben zeer tevreden.

Een garage met nette jong gebruikte import auto's.

Op internet al een tijdje rondgekeken naar een Audi Q3, waarbij garage Rondhuis ook voorbij kwam. Na mijn eerste bezoek aanvankelijk sceptisch maar na een tweede bezoek en aansluitend een proefrit werd ik positiever. Vriendelijke rustige verkoper. De auto stond er bij aflevering netjes bij. Kortom een positieve ervaring.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden

Mijn gekochte Mazda cx3 is netjes afgeleverd Ben zeer te vrede over de service Hoop dat het ook zo blijft

Goede ontvangst en alle tijd aan ons besteed Alles goed uitgelegd. Blij met onze Mazda !!

Molenstraat 14

8181 BJ Heerde