Een heel vertrouwd gevoel

Super geholpen en mooi occassions

Heldere handel

Vraag prijs helder, inruilprijs helder, ff handelen helder. Alles duidelijk dan is de koop een feit.

Gewoon leuke mensen , en mooie auto's.

Mazda cx 5 gekocht , netjes behandeld , bij aflevering bosje bloemen en leuk bericht in de auto ,

Prettig zaken gedaan.

Prima ontvangst en heel goed zaken gedaan.

Fantastische hulp en een warme douche voor het bedrijf.

Na wat speurwerk op het internet, kwam ik uit bij een mooie auto die bij autobedrijf Rondhuis werd aangeboden. Na een afspraak te hebben gemaakt, ben ik langs geweest om de auto te bekijken. Tijdens deze afspraak ben ik goed geïnformeerd en enthousiast geworden over de auto. Door een veranderende persoonlijke situatie was het erg lastig om een keuze te maken voor het kopen van de auto en liep het wat vertraging op. Hiervoor was alle begrip en heeft het bedrijf goed gehandeld. Empathische werknemers met een warm hart.

Vanaf het begin bij het binnenkomen om te kijken naar een auto die ik op Facebook had gezien, tot bij en na de oplevering en de service die wordt verleend.

Geweldig en goed kontakt met beide heren

Klantvriendelijk,geduld en zeer bekwaam in uitleg en op correcte wijze van afwikkeling van de transactie. Verrassend de wijze van aflevering van de auto oa bloemen en felicitatie. Zeer tevreden

Prima plek om je "nieuwe" auto uit te zoeken

Ik was op zoek via internet naar een grote, bestelachtige familie auto. Rondhuis bleek die te hebben staan. Tijdens de eerste afspraak was er alle tijd voor mij om vragen te stellen en een proefrit te maken. Nadat de koop gesloten was duurde de aflevering 14 dagen, o.a. omdat er nog een NL kenteken op moest. Prima verzorgd goed en op het afgesproken tijdstip opgeleverd.

Fantastisch eerlijke garage

Fantastisch en eerlijk garage bedrijf, goede inruil geboden waardoor wij tot koop over zijn gegaan van de peugeot 207 cc cabriolet. Papieren afhandeling snel en correct geregeld. Verkoper erg kundig en eerlijk. Totale afhandeling super geregeld. Op de dag van afhalen stond de auto voor de hoofdingang met de tekst aan de binnen spiegel met een hele leuke en lieve tekst.(=moet voor u een verrassing blijven). Ik had een glimlach van oor tot oor zo atent en een bos bloemen bij afscheid. De auto rijd super en hebben veel cabrio kunnen rijden bij dit mooie warme weer. Wij zullen daarom deze auto garage aan iedereen aanbevelen.

Vandaag de Peugeot 2008 gt-line opgehaald bij autobedrijf Rondhuis in Heerde. Auto is keurig netjes afgeleverd en al het papierwerk werd voor ons geregeld. Bij de aflevering kregen we zelfs een bloemetje, dat vonden we heel attent. Autobedrijf Rondhuis ga zo door.

Fantastisch!

Ik heb met mijn tweedehands auto in april een proefrit gemaakt, maar kon hem in juni pas ophalen. Dat was geen probleem, de auto bleef dan wel even staan. Volgens mij heet dat Noaberschap! Vertrouwen hebben in de mens. Ik weet niet of ze in een autobedrijf in een stad dat woord én de betekenis ervan ook kennen.

Zeer correct geholpen en alles keurig geregeld

Duidelijk verhaal Goede onderhandeling mogelijk Auto keurig afgeleverd Bloemetje toe

klantvriendelijk

Prettig bedrijf, klantvriendelijk, behulpzaam en correcte afhandeling bij aankoop!

Goed bedrijf met een prima service.

uitstekend

goed en snelle service

Alles netjes geregeld, blij met de auto.

Net autobedrijf

Nette en correcte afhandeling.

Uitstekende persoonlijke benadering

Op zoek naar een Dacia Sandero Stepway Automaat kwamen wij terecht bij autobedrijf Rondhuis in Heerde. Zij hadden deze auto net binnen. De benadering was heel persoonlijk en er was sprake van een goede voorlichting. Jammer voor ons dat de tenaamstelling drie weken op zich liet wachten. De oorzaak hiervan lag elders. Omdat in de nieuwe auto een Duitstalig instructieboekje ligt, wordt er gezorgd voor een Nederlandstalige beschrijving. Prima service!!!

Mooi familie bedrijf waarbij kwaliteit hoog is.

Heb er een auto gekocht waar ik zeer tevreden mee ben. Keurig afgeleverd echt top. Ga zo door, een zeer tevreden klant.

Prima ervaring,persoonlijke behandeling ondanks de corona maatregelen

Top Survice!, top bedrijf!

Rondhuis verkoopt zijn auto’s en gaat daarbij voor een 10, met minder nemen ze simpel weg geen genoegen! Een diversiteit aan keuze waarbij iedere auto persoonlijke aandacht krijgt.

Uitstekende ervaring

Vanwege de lockdown was het kopen van de gewenste Toyota voor mijn vrouw niet mogelijk in de showoom. Daarom spraken we af op de parkeerplaats naast Autobedrijf Rondhuis. Het contact verliep zeer correct en voor de proefrit kon ruim de tijd genomen worden. Waar je normaal gesproken in de showroom de deal maakt, werd dit nu telefonisch afgehandeld. Uiteindelijk werd de opdrachtbevestiging via de mail verzonden en na twee weken kon ik de auto ophalen. Ik moet zeggen dat de auto zeer netjes werd afgeleverd met een poetsbeurt, een volle tank, grote beurt, nieuwe accu en afgevulde airco. Al met al een goede ervaring, ga vooral zo door!

Breed- en diepgaande service

Uitvoerige informatie, niet alleen met betrekking tot de aankoop van de auto, maar ook over de inruil hierop. De weg naar de voordeligste inruil en dus ook aankoop werd in detail toegelicht. Misschien uiteindelijk niet de laagste prijs bereikt, maar wel een die vertrouwen geeft in de toekomstige service.

Klantvriendelijk

Met hebben contact gehad met Emile en Rob, Je merkt dat het een familiebedrijf is. Professioneel door de BOVAG en goed meedenkend met de wensen van de klant. Aanvankelijk kwamen we voor een ander model auto, maar kwamen we na alle afwegingen bij een VW Caddy uit. We hebben er vertrouwen in, mocht er in de toekomst iets met de auto zijn, dat we een beroep op hen kunnen doen.

Gewoon goed

Geen vreemde of gekke dingen. Gewoon conform verwachting.

Molenstraat 14 8181 BJ Heerde

0578-571941