Service zoals het hoort!

Voor een 'nieuwe' auto uitgekomen bij Autobedrijf Rondhuis in Heerde. Uitstekende service, goede communicatie en komt afspraken na. Enkele dagen na aankoop ontvingen we een Nederlands instructie boekje van de auto. TOP.

Klantvriendelijke en goede service

Alles hebben we als positief ervaren.

Wij zijn tevreden.

Vanuit Roosendaal in Brabant helemaal naar Heerde gereden om de Volkswagen Caddy te bekijken waarin wij geïnteresseerd waren. We troffen een enthousiaste verkoper en een auto welke helemaal aan onze eisen voldeed. Over de prijs werden we het eens. Helemaal tevreden dus. De auto schittert nu bij ons voor de deur. Naar volle tevredenheid.

Geeft een vertrouwd gevoel

Een Tiguan gekocht die aan alle verwachting voldoet.Dank voor het onderlinge vertrouwen

goede service en presentatie

no nonsense aanpak. een goede presentatie van het product, dat er erg goed uitzag. gemaakte afspraken werden correct nagekomen.

Goede service, vriendelijke mensen.

Een betrouwbaar en prettig autobedrijf

Prima bedrijf. Ondanks de huidige corona maatregelen zijn we op professionele en prettige wijze geholpen door Rob. De auto werd netjes op het afgesproken tijdstip beschikbaar gesteld voor een proefrit en na een korte uitleg en toelichting konden we proef rijden. De oplevering van de auto verliep soepel, prettig, en uiteraard volledig volgens afspraken. De auto ziet er super uit (evenals alle andere auto's die Rondhuis heeft staan) en rijdt heerlijk. Onze complimenten voor Rob en zijn collega's! Ga zo door!

goed en vakkundig geholpen

goede service

Keurig nette autoverkoper

Keurige zaak. Netjes geholpen en mooie auto gekocht. Alle afspraken netjes na gekomen.

net en correct bedrijf, aanbeveling voor andere kopers.

mooie ID3 gekocht, goede uitleg.

Een no-nonsens autobedrijf

Prima ontvangst tijdens het bezichtigen van de auto's. Daarna een uitstekend gesprek gehad met als klap op de vuurpijl, een mooie Skoda Yeti gekocht. Vandaag is de auto afgeleverd en Autobedrijf Rondhuis heeft er weer een tevreden klant bij.

Goede ervaring

Goed geholpen, de auto was netjes klaargezet voor een proefrit en voor ophalen werd de auto nog eens helemaal gecheckt. Vriendelijk en bescheiden personeel. Erg tevreden.

Keurig en correct bedrijf

Bedrijf leverde bij mij de auto keurig af en hebben aan alle afspraken voldaan.

In één woord fantastisch en correct geholpen

Wij hebben een Caddy Style personenuitvoering gekocht.Zijn zeer tevreden. Goede uitleg gehad van Rob en correct behandeld.Zeer net bedrijf met keurige auto’s. Alles is super netjes en ook de koffie was lekker. Rob bedankt.

Correcte garage.

De eigenaars en personeel zijn zeer betrouwbaar en klantgericht. Alles gaat in goed overleg en de auto's worden in uitstekende staat afgeleverd en ook na een onderhoudsbeurt uitgezogen en gewassen. TOP

Fantastisch!

Ik heb een VW caddy maxi (7:pers) in juni bij dit bedrijf gekocht. Ik ben gastouder en ga graag met mijn kinderen het bos in. Privé gebruik ik hem als kampeerauto. Tijdens mijn vakantie kwam ik erachter dat er een constante stroom zat op de 12V stekkers in de auto. Dus als de motor uitstond, bleef de koelbox doordraaien. Iedere keer als ik de auto verliet, moest eerst de stekker van de koelbox er uit gehaald worden, anders liep de accu van de auto leeg. Samen hebben we dit besproken en hebben ze mooie oplossingen bedacht. De vaste 12V stekkers zijn blijven zitten en er zijn twee nieuwe geplaatst op een andere plaats. Er is een demontabele trekhaak geplaatst en een achteruit rij display van VW zelf ingebouwd. Nu heb ik een heel complete auto, dankzij het meedenken van de monteur van het bedrijf.

Betrouwbaar, vakkundig, eerlijk en klantvriendelijk

In alle vertrouwen konden we de auto meenemen. We werden daarnaast rustig te woord gestaan. Een bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Klasse

Vriendelijk - goede en rustige ontvangst / uitleg / koffie .. Bij aflevering van de auto stond deze keurig verzorgd met op de binnenspiegel een brief met leuke tekst. Na afhandeling van de papierwinkel kreeg mijn vrouw een mooie bloemenboeket..

Fijn welkom vriendelijk straigt en korrect

Professioneel en goed aanbod met perfecte levering thuis

De heer Rob Rondhuis heeft rustig en professioneel het aanbod besproken en de auto is in perfecte staat (occasion) thuis afgeleverd!

Goede service en hartelijk.

Ze nemen de tijd voor je, ze zijn geduldig en vriendelijk.

Ronduit netjes

Super netjes geholpen hele mooie auto en zeer vriendelijke verkoper en voor de vrouw nog een mooie bos bloemen en een brief voor de voorruit met felicitatie en het belangrijkste een hele mooie en nette auto een 10 plus

Topbedrijf, ze letten op de details

Hier wordt je nog als klant ontvangen en behandeld. Goede communicatie op een prettige manier. Na de koop een realistische termijn afgesproken en alles hetgeen was afgesproken helemaal in orde. Heb er een auto én motor gekocht. Beide naar volle tevredenheid.

Correct geholpen

Alles gegaan volgens afspraak.

Vriendelijk en empathisch.

De aanschaf van een “nieuwe” occasion was een heel goede ervaring. Deskundig en super geholpen. Aanrader!