Betrouwbaar

Goede service, komen afspraken na. Goede communicatie over de kosten van de reparatie.

heel goed,prettig en deskundig.

zeer prettige omgangsvormen;deskundige en zakelijke benadering; vertrouwde sfeer en goede verstandhouding. fijn om zaken mee te doen

Zeer Prettige ervaring

Onze ervaringen zijn alleen maar positief Kan iedereen aanbevelen om met deze garage in zee te gaan

Goede en pragmatisch benadering tijdens de koop van mjn nieuwe auto

Verwachting wordt waargemaakt

Auto stond er perfect bij alle afspraken na gekomen. Perfecte aflevering Kundig personeel

Zeer klantvriendelijk!

Mooie auto voor een goeie prijs. Personeel is heel vriendelijk, eerlijk en oprecht. Ik kan iedereen aanbevelen om een keer langs te gaan.

Betrouwbaar en prima service.

Net bedrijf dat jong gebruikte auto's met weinig kilometers uit Duitsland importeert. Auto's worden tip top afgeleverd en desgewenst gebracht tegen een redelijk tarief.

Er is echt tijd geïnvesteerd om onze auto keurig netjes af te leveren.

De auto stond voor de ingang klaar. (Als nieuw !!). Alles wat we hadden afgesproken is ook geregeld, dat wat nog niet gelukt was wordt opgestuurd. Echt super, en de bloemen staan prachtig !!. Dank voor de service.

Prima auto

Prima auto, volledig naar onze zin en keurig afgeleverd. Mooi kleinschalig bedrijf met vriendelijke mensen. No nonsens.

Nette prijzen en inruil ook naar verwachting. Fijne ontvangst en prettige onderhandeling.

Fijn en net bedrijf.

Vriendelijk geholpen, correct op de punten, goede uitleg, nette aflevering. Vriendelijke groet, Fam. Lagerweij

Goede service, snelle afhandelijk en vriendelijk

Zeer positieve ervaring

Prachtig familiebedrijf met super service!

Recent een Mazda CX-3 gekocht bij Rob. Alles super goed in orde, netjes afgeleverd, top! En gisteren tot mijn verassing een pakketje in de brievenbus met een Nederlandstalig instructieboek. De auto kwam nl uit Duitsland. Kijk, dan heb je het dus begrepen als autobedrijf!

Een goede ervaring met dit autobedrijf

Zonder verkoop praatjes hebben wij bij Gerald Rondhuis een auto gekocht netjes afgeleverd zoals afgesproken en voor de vrouw een bosje bloemen.Volgens ons een eerlijk bedrijf wij zijn zeer tevreden.

Goed autobedrijf

No nonsens, je kan gewoon een goede deal maken en alle afspraken zijn nagekomen.

Perfecte Service

Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald bij de familie Rondhuis, Na mijn eerste contact om de auto te gaan bekijken meteen een goed gevoel, helder verhaal en meteen een afspraak voor de volgende dag gemaakt om een proefrit te maken en eventueel de deal te sluiten. Volgens afspraak stond de auto keurig klaar voor de proefrit, tijdens de proefrit is mijn auto getaxeerd voor de inruil prijs. Na een keurige inruilprijs gekregen te hebben de deal gesloten. Afgesproken dat de paar kleine puntjes en beurt waar de auto aan toe was voor aflevering aan te pakken. Vandaag de afgesproken dag van aflevering, auto stond er perfect bij. Echt een heel goed gevoel aan over gehouden, dank voor de bloemen en leuke attentie in de auto 👌🏼 Estelle

Oplevering van de auto is Top!

Mijn nieuwe (gebruikte) auto is als nieuw afgeleverd. Super blij mee.

Super fijn geholpen

Heb er eigenlijk niets aan toe te voegen . Direct antwoord op je vraag via de mail, en het afleveren van de auto super verzorgd!

Zeer klantvriendelijk en eerlijk advies.

Net bedrijf, goed en eerlijk advies, mooie auto’s. Onze auto super afgeleverd !

Prettige mensen, redelijke deal kunnen sluiten en service gericht.

Prettige ontvangst en fijn te woord gestaan. Redelijke deal kunnen sluiten. Jammer van wat kleine afwijkingen, spiegels niet automatisch inklapbaar en een beurt was niet nodig. Zat allemaal wel in de prijs. Bij aflevering zeer behulpzaam. Al met al toch een goed gevoel.

Super geholpen

Gezellige mensen ,behulpzaam en als ik in de buurt ben zal ik zeker naar lopen voor een kop koffie

Eerlijk, Oprecht en goede uitstraling!

Op internet was al te zien hoe de auto's gepresenteerd worden. Fantastische foto's en in werkelijkheid zien de auto's er ook zo uit. Dit was ons eerste contact met garage Rondhuis en hebben een geweldige auto gekocht die perfect is afgeleverd. Komen zeker terug voor het onderhoud en indien er weer een andere auto gekocht gaat worden dan kloppen wij eerst op de deur bij Rondhuis.

fijn bedrijf staat de klant netjes te woord, niks is te veel. Zeer goede aftersales.

Uitmuntend geholpen

Ik vind dat ik heel goed en respectvol geholpen ben.

Zeer tevredn

Prettig contact. Goede aflevering van de auto!