Uitstekend geholpen. Afspraak = afspraak.

Ik heb een prachtige occasion gekocht bij Rondhuis. Tijdens het verkoopproces ging men zeer nauwkeurig te werk en alle afspraken werden nagekomen. Eerlijke communicatie. De auto is in vrijwel nieuwstaat afgeleverd, geheel volgens afspraak. Aanrader dus.

gastvrij ontvangen, en relaxed gesproken en naar auto gekeken.

Fijn bedrijf om een auto te kopen, geen druk, en goed afspraken mee te maken. Ik geniet met volle teugen van de auto.

Aandacht voor wensen klant en geen druk om te beslissen.

De eerste indruk was prima. Vriendelijke verkoper casual gekleed. Geen dure showroom uitstraling, (daar betaal je bij anderen toch wel voor) Ruime keuze. Na wensen kenbaar te hebben gemaakt en een keuze kunnen maken was er direct een proefrit mogelijk. Er werd geen druk uitgeoefend om snel te beslissen en toen we na 2 dagen besloten tot aanschaf is de aflevering in goed overleg gedaan. We zijn zeer tevreden en kunnen autobedrijf Rondhuis aanbevelen.

Fijn geholpen

Top! Correct, vriendelijk en meedenkend.

Ik heb dit familiebedrijf ervaren als een bedrijf met vriendelijke mensen, die de tijd nemen en "gewoon" doen. Geen "stropdasverhalen" maar oprecht meedenken en adviseren.

Goede ervaringen met dit autobedrijf. Een Kia e Niro gezien op het internet en gebeld voor een afspraak. We werden netjes te woord gestaan en de afspraak was snel gemaakt. Toen wij daar waren, werd er ruim de tijd genomen met een bak koffie. De auto bekeken en er werd uitgebreid uitleg gegeven over de Kia. Zelfde dag nog tot overeenkomst gekomen en ook dacht men erg mee met de eventuele inruil van de ‘oude’ auto. Tijdens de levering wederom alle tijd met uitleg. Alle papieren netjes bij elkaar dus in totaal prima ervaring gehad daar en zeker een autobedrijf om aan te raden.

Prettige behandeling en goede service.

Keurige behandeling en goede prijs/kwaliteit koop en inruil. Verder werd alle tijd genomen voor voorlichting en afhandeling.

Zowel op de dag van bezichtiging en proefrit als op de dag van aflevering werd ik als klant/koning behandeld. Recht door zee en eerlijk. De auto werd afgeleverd zoals afgesproken.

goede uitleg en betrouwbaar wat ze beloven doen ze .

ik heb altijd een fijne ervaring met autobedrijf Rondhuis heb al verschillende auto gekocht bij Rondhuis altijd een goed service en wat ze beloven komen ze altijd na voor mij is het een betrouwbaar bedrijf .

Perfecte service

Net als 2 jaar geleden weer een positieve ervaring met Autobedrijf Rondhuis! Deze keer hadden wij een zoekopdracht gegeven en deze is tot onze volle tevredenheid uitgevoerd! De eerste 1000 kilometers zitten er al op! Wat een fantastische auto hebben zij voor ons gevonden. Afspraken worden goed vastgelegd en goed nagekomen! Het is uiterst plezierig zakendoen met de gebroeders Rondhuis!

Het is echt een feestje om bij autobedrijf Rondhuis je auto te kopen. Ik heb nog niet eerder op zo'n leuke manier een auto gekocht (dit is denk ik de 5e auto). We werden gefeliciteerd met onze aankoop en er was alle tijd om allerlei vragen over de auto te stellen. Daarnaast ontvingen we een persoonlijk bericht en een prachtige bos bloemen. Echt heel leuk! Ben de auto ben ik tot nu toe ook erg tevreden. Het is echt leuk om je auto met deze start te beginnen! Geeft mij een heel positief gevoel en vertrouwen in het autobedrijf Rondhuis.

Prima zaken doen

Camper zoals besproken en wordt de tijd voor je genomen is de afstand rijden dubbel en dwars waard

Zeer prettige ervaring.

Fijne ontvangst, geen mannen in pakken met bla, bla, verhalen. Gewone, vriendelijke mensen die alle tijd voor je hebben en alles goed uitleggen. Prachtig hoe zij de auto presenteren wanneer je die komt ophalen. Staat frontaal voor hun bedrijf met een leuke welkomsbrief. Zeer attent. Al met al zijn wij tot op heden zeer tevreden klanten.

Correct en vriendelijk

Prima !

Komen beloftes na.

Zeer prettig geholpen ..

Mooie auto's ..

Fijn en goed geholpen.

Keurig alles volgens afspraak, dankjewel

Onwijs goed geholpen. Erg vriendelijk en betrouwbaar.

Uitstekend familiebedrijf

Nieuwe auto gekocht en oude ingeruild. Goede prijs/kwaliteit verhouding en uitstekende service! Afspraken werden goed nagekomen. Auto, Volkswagen Caddy Maxi, rijdt heerlijk en voldoet volkomen aan de verwachtingen.

Ontspannen

Netjes , hartelijk en betrouwbaar overkomend

Geweldig en heel klantvriendelijk bedrijf

De ontvangst was klantgericht en je voelde je op je gemak. Hoewel ik wist wat ik wilde door informatie via internet, werd goed meegedacht en geluisterd naar mijn wensen. Daardoor werden kleur van de auto en inrichting helemaal bij mij passend. Omdat het een automaat was en ik daar geen ervaring mee had, werd onmiddellijk aangeboden bij het ophalen van de auto een lekker stukje te gaan rijden. Uiteindelijk bleek de automaat geen probleem te zijn voor mij en kon de proefrit worden ingekort. Ik heb het familiebedrijf ervaren als een fijn bedrijf met hele vriendelijke mensen, die echt hun best doen om de klant zo goed mogelijk te helpen met het vervullen van de wensen.

Zijn heel correct

Netjes de auto geleverd! Goede afspraken met hun kunnen maken !

Top geregeld!

Snelle service en duidelijke communicatie, top geregeld!

Betrouwbaar autobedrijf

Fijn autobedrijf om zaken mee te doen. Een mooie elektrische VW up gekocht. Erg tevreden mee.

Vriendelijk

Zonder afspraak naar binnen gewandeld voor een Renault Kadjar, welke gezien was op het internet. Na de auto bekeken te hebben werd gevraagd of we een proefrit wilden maken. De auto stond echter nog in de showroom. Dus diverse auto’s moesten verplaatst worden. Na de proefrit in de sneeuw besloten tot aankoop. Geen enkel moment een opdringerig gevoel gehad van Rob. Allervriendelijkst. Ook iemand met een goed geheugen. Mijn zwager had maaanden daarvoor een auto gekocht zonder inruil, maar wist nog exact alles, zelfs het merk en type van zijn oude auto. Compliment