Zeer complete en vriendelijke service bij aankoop camper

Zeker een aanbeveling als je op zoek bent naar een camper en goed advies en service wil

Zeer net bedrijf

Camper Adria Twin SGX gekocht bij dit zeer nette bedrijf. Alle papieren aanwezig en goede uitleg gekregen. Vriendelijke mensen waar we een goed gevoel bij hebben. Bij meerdere camper bedrijven wezen kijken maar kunnen dit bedrijf zeker aanraden.

Zeer goede service

Verstand van wat ze verkopen en goede service.

5 sterren bedrijf

Bij binnenkomst gelijk een heel goede verzorgde indruk ziet er erg netjes uit mooi materiaal. Klant vriendelijk koffie, na elders vergelijking andere camper terug koffie, bij aflevering je raad het al. Nam heel ruim de tijd voor uitleg en voor vragen onze zijde echt een aanrader top. Als de camper het net zo goed doet krijgen we er veel plezier van.

Gezellig en professioneel geholpen. Geen blabla verhaal.

Fijne en zakelijke gesprekken gehad en ook een mooie Cona EV kunnen kopen. Goede inruil prijs gehad.

Rob Robhuus en zijn broers weten wat klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid zijn

Ik kwam binnen om een elektrische tweedehands, auto te kopen. De directie zat op dat moment samen met het personeel te eten en er heerste een topsfeer. De garage en de werkplaats zijn keurig netjes. En dan weet je het al: zo is de bedrijfscultuur en zo wordt je behandeld en zo keurig wordt ook je auto afgeleverd. Ik heb genoten van de sfeer en van de elegante aflevering van mijn auto.

Uitstekende en vriendelijke begeleiding bij aankoop camper.

Vanaf het begin heeft Rob ons het gevoel gegeven dat we we bij Autobedrijf Rondhuis welkom waren. Zijn begeleiding bij de aankoop van een camper getuigde van kennis en betrokkenheid. Omdat bleek dat de camper eigenlijk niet voldoende ladingsmogelijkheden had, heeft hij voorgesteld de camper op te waarderen naar 4250 kg. En..... vinden wij heel bijzonder stelde hij voor de camper af te leveren in onze garagebox in Bergen op Zoom tweehonderd km. van Heerde. Wij zijn dan ook blij dat we bij zijn bedrijf terecht zijn gekomen en kunnen iedereen, die belangstelling heeft voor zowel een camper, auto als motor, met een gerust hart naar hun bedrijf sturen.

Prima en keurig bedrijf. Geen ‘autohandelaar’ zoals je wel eens tegen komt met mooie praatjes en beloftes welke niet worden ingelost. Integendeel; Vriendelijk, correct, keurig geprijsd en met verstand van zaken. Wij hebben zaken gedaan met Rob Rondhuis en dat als heel positief ervaren met een prettige ontvangst, uitgebreide uitleg en correcte afhandeling. Zeker aan te bevelen!

Een garage waar klantvriendelijkheid en top service hoog in het vaandel staat

Ik had een klasse ontvangst. De uitleg was ronduit goed en je merkt aan alles dat je met een vakgarage te maken hebt. Een betrouwbaar adres die ik alleen maar kan aanbevelen.

Vriendelijke, rustige verkoper met verstand van zaken zonder ‘wollige’ taal. Zou het bedrijf aan iedereen aanraden!

Ontzettend fijne mensen, en vooral ook een goede service.

Sociaal en kennis van zaken.

Nette mensen en wederzijdse belangstelling. Wij zijn netjes en volgens afspraak geholpen.. Deze mannen houden van hun vak. Nette en een schone zaak.

Klantgericht en vriendelijk bedrijf

Klantgericht en vriendelijk bedrijf. Toen wij onze nieuwe rolstoelauto kwamen op gingen halen, hing er een felicitatie in de auto en kregen we een bloemetje :)

Goed alles geregeld, auto stond bij afleveren er netjes bij

Goed alles geregeld, auto stond bij afleveren er netjes bij

Mooie campers.

Fijn bedrijf met service dat afspraken nakomt.

Prima geholpen.

Tijdens da koop van een auto prima geholpen door Rob.

Keurig en net bedrijf, met vriendelijke mensen.

Komen afspaken goed na.

Betrouwbaar bedrijf

Goede afspraken en Bovag garantie van 12 maanden. Rob heeft oog voor detail en is klantgericht en service gericht.

Prima bedrijf

Professioneel vriendelijk geholpen. We zijn zeer tevreden over de mooie Caddy maar ook ze omgaan met klanten. Ga zo door!

Proffesioneel en betrokken

Deskundige mensen.

Je wordt goed geholpen ingelicht wat er met je auto aan de hand is bij een APK keuring. Ben erg tevreden.

Prima geholpen!

Rondhuis is een net en georganiseerd bedrijf. We zijn prima geholpen en zijn blij met onze nieuwe aanwinst!

Contacten waren erg prettig en professioneel.

De ervaringen en contacten in de periode voor de aankoop en rond de levering van de California waren erg prettig. Er werd uitgebreid de tijd genomen om vragen te beantwoorden. De levering van de California was goed voorbereid en had een feestelijk karakter.In het geheel zijn wij erg tevreden over de hele gang van zaken.

Er wordt veel tijd besteed aan ( potentiële) klanten!

Niet te groot bedrijf. Vriendelijke en persoonlijke ontvangst! Goede uitleg over elektrische auto’s!

Alles prima verlopen