Prima betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf

Onze 2e caravan hier gekocht. 16 Jaar oud bij aankoop. We werden behandeld alsof we een nieuwe kochten. Alle tijd en service voor ons. En toen we na een weekend proefkamperen nog wat dingetjes vonden, werden die meteen uitstekend hersteld.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? we kochten 26 jaar geleden hier onze eerste caravan

Service zoals het hoort

Leuk gesprek tijdens de aanschaf. Ook de service achteraf voor een paar kleine dingen was naar tevredenheid. Met een goed gevoel kan ik hen aanbevelen.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Google

Geweldige service en tijd voor de klant

Daar dit bedrijf nog geen Weinsberg dealer was ten tijde van de aanschaf van de caravan, deze elders gekocht. Na een vervelende ervaring bij die dealer ben ik terechtgekomen bij Groen (goede reviews en dichterbij). Waar de oude dealer een gescheurd raamrubber (het rubber liep door een verkeerde montage bij openen en sluiten tegen een uitzetsteun) verklaarde met een bedieningsfout van de gebruiker en door drukte alleen een betaalde noodreparatie (een 2 jaar oude caravan dichtkitten!) kon aanbieden, heeft Groen alles netjes onder garantie voor onze vakantie opgelost. Bij het brengen van de caravan werd ook nog uitvoerig de tijd genomen voor een informatief gesprek zonder ook maar enige commerciële druk.

Onze eerste caravan gevonden bij Groen Caravans

Op een vriendelijke wijze geholpen en zelfs na sluitingstijd een afspraak mogen maken voor bezichtiging. Al met een goed gevoel en een caravan rijker.

Volgende

Volgende

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Beurs

Goed geholpen, fijne uitleg en alle tijd

Toen we voor het eerst kwamen en bij ophalen,ondanks dat we later waren, alle tijd voor uitleg over de caravan, mover etc. We vonden het fijn dat Piet van Dijk ook de aflevering deed. Gezellig gesprek en lekkere koffie. We hopen wel dat er nog voor het nieuwe seizoen nieuws is over een voortent. Mvg Mees en Jeannette Konstapel

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Toeval

Prettige contacten.

Hebben alle tijd om je op een prettige manier te informeren en je vragen te beantwoorden.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Marktplaats

prima ontvangst en uitstekende aflevering

Wij zijn zeer tevreden over de service en afwikkeling van onze tweede hands caravan aankoop. Aan al onze verzoeken zijn voldaan en wij hebben inmiddels al een kleine vakantie achter de rug. Op naar de volgende vakantie.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? internet

Fijn familiebedrijf met goede service

Onlangs een nieuwe Weinsberg caravan gekocht en onze 15 jaar oude Dethleffs met pijn in ons hart ingeruild. We kregen een nette inruilprijs en dat gaf ons voldoende ruimte om na re denken over een nieuwe Weinsberg 450. In de showroom konden wij ontspannen rondkijken en Stefan Groen was er om de vragen te beantwoorden. De 450 had voor ons een tè klein keukenblok en al snel hadden we oog voor een 420QD. Deze ‘hot’ uitvoering had maar één dakvenster en Stefan liet weten dat er voor een kleine bijbetaling een extra Heki boven de keuken geplaatst kon worden, ook gelijk een prijs afgesproken voor een mover, een extra stopcontact in de keuken en buiten stopcontact. 4 weken later onze 420QD opgehaald. Stefan bedankt voor de service en je tomeloze geduld, uitleg, alle antwoorden op de emails en keurige aflevering van onze caravan.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Waren in Nieuwleusen voor een onderdeel voor mijn motorfiets en reden bij toeval langs Groen caravans.

Duidelijk en klantvriendelijk

Bij de inruil van onze caravan kwam men een duidelijk verhaal. We wisten precies waar we aan toe waren. Ook de klantvriendelijkheid stond weer hoog in het vaandel. Afspraak is afspraak.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Vorige caravan ook bij Groen gekocht.

Mijn eerste nieuwe caravan daar gekocht en alles ziet er keurig uit en ze namen ze tijd om alles uit te leggen. Kleine misverstand over de Max gewicht van de caravan maar is op hun kosten bij de rdw verlaagt dus ook prima

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Google

Uitstekende behandeling, deskundig, meedenkend en vriendelijk.

Fijn om hier zaken te doen. Hier wil men een klant nog echt aan alle kanten helpen. Aanrader!

Goed en deskundig personeel

Bij aankomst konden wij eerst even rustig rondkijken. Na ongeveer 10 minuten kwam een personeelslid bij ons vragen wat onze wensen waren. Na zeer deskundige uitleg zijn wij overgegaan tot de koop van een caravan. Alles werd netjes afgehandeld.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Via internet

Duidelijk en netjes.

Goed geholpen en geadviseerd tijdens de aanschaf van onze eerste caravan. Aflevering was ook volgens afspraak.

Bijna afgezet

Caravan gekocht met inruil. Op dag van ophalen trekken ze opeens 500 euro van de inruilwaarde af. Er bleken kleine deukjes boven het remlicht te zitten die je natuurlijk kunt verwachten bij een Caravan van 20 jaar oud. Een scheurtje in het front die we niet hadden vermeld maar waarvan we zelf niet eens wisten dat ie er zat aangezien het om een kleine centimeter ging en onder aan de caravan zat. Nooit gezien dus. Toen vielen ze opeens over het raam. Die was niet goed. Wij thuis nog nagekeken op de site van de anwb en blijkt dat het raam prima in elkaar zit. We hebben er zelf ook nooit problemen mee gehad. Toch moesten we 500 euro bijbetalen. Onze oude caravan weer mooi achter de auto want wij doen liever geen zaken met afzetters. Achteraf horen we dat dit soort praktijken daar dus veel meer voorkomt. Dan kom je daar met je inruil en vinden ze nog even van alles waardoor ze nog meer geld kunnen vangen. Ons zullen ze daar nooit weer zien en we raden het iedereen af.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Internet

Zonde om te horen dat u geen prettige ervaring bij ons bedrijf heeft. Ieder verhaal heeft twee kanten. Helaas is er gedurende het verkoopgesprek niet voldoende informatie over uw inruilcaravan gevraagd dan wel verteld. Hierdoor is onze inruilwaarde gebaseerd op een nette caravan zonder scheurtjes in het voorfront zoals dit door u werd aangegeven (dit is helaas een veel voorkomend probleem bij het model caravan). Op het moment van inruil bleek er weldegelijk kleine scheurtjes in te zitten.. helaas hebben wij daar slechte ervaringen mee en is voor ons de caravan minder waard. Hierbij kwam er nog boven op dat alle ramen gerepareerd zijn en niet meer origineel, dit is geen probleem. Echter, is het voorraam niet goed gerepareerd want de gehele verlijming laat los. Kort gezegd is de inruilwaarde gebaseerd op een nette caravan, maar voldeed uw caravan niet aan onze verwachtingen. Door de status van uw caravan is deze minder waard aangezien wij de caravan voor minder geld zouden kunnen verkopen en hebben wij inderdaad om een waardevermindering gevraagd. Hier was u het niet mee eens en hebben wij kosteloos de koop niet door laten gaan. Wij staan natuurlijk open voor kritiek en feedback, maar houd het wel bij eerlijke feiten. Dat wij vragen om een waardevermindering komt bij ons zelden voor en op de momenten dat het voorkomt is dit in alle gevallen netjes met de klant besproken en akkoord bevonden.

Prettig contact en geweldige service

Vorig jaar is onze caravan van de trekhaak gegleden waardoor er flinke schade aan de caravan is ontstaan. Groen heeft ons verschillende scenario's/opties laten zien waardoor we een weloverwogen keuze hebben kunnen maken. Medewerkers van de fa. Groen hebben de caravan gerepareerd en wanneer je niet van het ongeval weet, zie je er helemaal niets meer van. We zijn zeer tevreden!

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Wonen in de omgeving

redelijk

Prettig geholpen door Meneer Groen. Bij thuiskomst viel het ons op dat de caravan van binnen niet erg schoon was, en van buiten op het dak erg vies was vooral rond de dakramen en de gewone ramen.

geweldig geholpen

Nemen de tijd geven advies en vriendelujk

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? door advertentie marktplaats

Goede zaak prijs kwaliteit prima

Goede afhandeling Alles volgens afspraak nagekomen en op tijd afgeleverd

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Internet

Prettig en uitstekend geholpen.

Zoals boven al beschreven zijn we prettig, uitstekend voorgelicht, geïnformeerd en geholpen. Wij houden van eerlijkheid en dat was wederzijds. We hopen dat de voortent zo snel mogelijk geleverd wordt. Dat is het enige waar we geen rekening mee hadden gehouden dat het bij de leverancier (Dorema) zo druk was dat hij niet op tijd voor onze vakantie kon worden geleverd.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Via kennissen uit Vroomshoop. Fam Harmsen. Deze hoeven er geen voordeel van te krijgen. Die zijn rijk genoeg. Geintje. Groeten.

Betrokken en bevlogen familie bedrijf

We zijn goed en vakkundig geholpen! Vriendelijk, betrokken, goede suggesties voor wat goed bij ons zou kunnen passen qua voortent enz. Door lever problemen van de voortent samen gekeken hoe dit op te lossen is, zodat we comfortabel op vakantie kunnen.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Via dealer overzicht van LMC

Correct bedrijf

Goede ervaring, maar verkopen graag het duurste.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Gewoon langs gereden.

Prettig bedrijf

Groen is nog een echt familie bedrijf waar service en vriendelijkheid op de eerste plaats komen geeft direct een vertrouwd gevoel

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? via internet

Prima geholpen

Groen Caravan neemt de tijd om uitleg te geven, we hebben een hele fijne ervaring opgedaan bij de aankoop en afhandeling van de nieuwe caravan

Oosterhulst 19 7711 B Nieuwleusen