Correct geholpen

Heel fijn geholpen zowel met aankoop onderhandelen als aflevering.

goede ervaring

goede ervaring, goede uitleg, men neemt de tijd voor alles.

Duidelijk in nakomen afspraken

Vriendelijke mensen die verstand hebben wat ze verkopen

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Door de overburen

Top bedrijf

Ze hebben er voor gezorgd dat we met de nieuwe caravan op vakantie konden gaan. Dat terwijl die pas enkele dagen van te voren bij de fabriek klaar stond. John heeft hem zelf opgehaald ze hebben snel de mover, de luifel en de fietsendrager gemonteerd en we konden weg. Super geregeld!

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? In 2016 een caravalair van een particulier. Toen gezocht naar een dealer voor het onderhoud en zo bij Groen terecht gekomen.

Kwaliteit en alle tijd voor je vragen

Professioneel geholpen. Goede voorlichting en bij aflevering alle informatie in een mooi (groene natuurlijk) map.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? internet

Geweldig geholpen op een fijne manier

We zijn fantastisch geholpen bij de aankoop van onze caravan. De caravan is perfect afgeleverd!

Correcte behandeling

We werden serieus genomen. De deal duidelijk en netjes Prettige conversatie, openstaand voor ideeën Aanrader

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Zelf langs gegaan

Deskundig, vriendelijk en alle tijd.

Bij Groen caravans hebben wij onze eerste caravan gekocht. We zijn uitstekend geholpen. Uitgebreide voorlichting en goede adviezen bij de keuzes. Bij de definitieve keuze voor de kleur luifel aan de caravan werd een model zelfs op de caravan gelegd om ons een zo goed mogelijk beeld te geven.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Internet

Nieuwe caravan keurig afgeleverd !

Wel 7 maanden op moeten wachten maar gelukkig voor de zomervakantie bijna compleet geleverd.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Onze vorige caravan kwam hier vandaan.

Vriendelijk, deskundig en vol passie.

Nieuwe caravan gekocht, vertraging in de levering maar toen de caravan bij Groen binnen was snel en vakkundig volgens afspraak geleverd.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Ken het bedrijf al heel lang

vriendelijk, behulpzaam en deskundig

Vriendelijk, behulpzaam en deskundig

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Familie

Vriendelijk en vakkundige uitleg

Uitgebreide uitleg, veel tijd ervoor uitgetrokken. Omdat nieuwe luifel er nog niet was, tijdelijke luifel geplaatst.

Geweldig bedrijf.

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Nemen alle tijd voor je. Geen stress. Heerlijk om daar een caravan uit te zoeken en samen te stellen.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? internet

fijn bedrijf die weet waar ze het over hebben

leuk bedrijf goed geholpen en voorgelicht wat onze keus makkelijker maakte. oplevering prima verlopen met voldoende informatie over onze nieuwe caravan.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? wij woonden in de buurt

Zeer uitgebreide uitleg bij aankoop nieuwe caravan.

Er werd ruim tijd genomen om alles uit re leggen. Elk onderdeel van de caravan werd bij langs gegaan. Alles op een vriendelijke manier.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Internet

Nette zaak met vriendelijk personeel.

Wij hebben een Caravelair Antaris titanium bij Groen gekocht. Na wat problemen, die netjes zijn opgelost een fijne caravan. De zaak is netjes en de monteurs hebben verstand van zaken.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Langs gekomen.

Tevreden!

Wij hebben onlangs onze eerste caravan gekocht bij Groen Caravans. Ze hebben ruim de tijd genomen om ons uitgebreid te adviseren in het aankoopproces en bij de aflevering, zodat wij met vol vertrouwen op vakantie kunnen gaan. Vooralsnog doet alles wat het moet doen. Wij kenden het bedrijf eerder niet, maar zullen het zeker aanbevelen. Geen op- of aanmerkingen en daarom ook 5 sterren.

Prima bedrijf

Klantvriendelijk,kundig ,betrouwbaar, goede prijs/kwaliteit, snelle reactie.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Door zoektocht naar Caravan

Heel goed geholpen !

Heel goed klantgericht. Altijd vriendelijk en denken goed mee. We brachten onze vorige caravan voor een onderhoudsbeurt, maar zagen een mooie nieuwe. De werkmannen hebben vervolgens goed gewerkt om onze nieuwe aanwinst in orde te maken. 14 dagen later was het zover. Nu zitten we heerlijk in Frankrijk te genieten van onze nieuwe Weinsberg. We zijn er heel blij mee ! John, Stefan en het hele team...reuze bedankt voor de goede service. !

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Via vrienden

fijn contact en prima service

Goede uitleg bij de oriëntatie naar een andere caravan. De aflevering van de caravan ging prettig met goed uitleg. Door leveringsproblemen bij de voortenten leverancier , toch gezocht naar een tijdelijke oplossing

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? eerdere aankoop

Klantvriendelijk bedrijf, waar er tijd voor je wordt genomen.

Goede prijs voor de inruil caravan gehad en bij uitleg instructies nieuwe caravan, werd ook ruim de tijd voor genomen.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? website

Superieure service, klantgericht en klantvriendelijk

Superieure service, klantgericht en klantvriendelijk

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Zicht op locatie

Prima geholpen

Goed geholpen met aankoop caravan en uitleg!

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Reden langs de zaak

Prima betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf

Onze 2e caravan hier gekocht. 16 Jaar oud bij aankoop. We werden behandeld alsof we een nieuwe kochten. Alle tijd en service voor ons. En toen we na een weekend proefkamperen nog wat dingetjes vonden, werden die meteen uitstekend hersteld.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? we kochten 26 jaar geleden hier onze eerste caravan

Service zoals het hoort

Leuk gesprek tijdens de aanschaf. Ook de service achteraf voor een paar kleine dingen was naar tevredenheid. Met een goed gevoel kan ik hen aanbevelen.