Veenhuizen is een fijne partij om mee zaken te doen.

Afgelopen week heb ik twee bedrijfswagens bij Veenhuizen gekocht, hierbij ben ik goed geadviseerd. Mijn werknemers wisten van niets en waren ook blij verrast toen ze voor een reparatie van de oude bus heen gingen en twee nieuwe bussen weer mee kregen. De beide bussen stonden gepoetst en voorzien van onze reclame op ze te wachten. De werknemers bij Veenhuizen hebben dit tot op het laatste moment weten stil te houden, dit soort dingen maakt het voor ons als klant extra leuk om hier zaken te doen. In totaal heb ik nu 4 wagens hier vandaan en doe het onderhoud ook bij Veenhuizen, hier ben ik ook erg tevreden over.

👍🏽👍🏽👍🏽

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super vriendelijk, en goede service en mooie bedrijfswagens.

Mega vriendelijk verkopers, zeer behulpzaam, goede prijs voor zeer nette bedrijfsauto's. Echt een aanrader..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat ben ik blij met aanschaf van Renault Kangoo en gekocht bij Veenhuizen Bedrijfswagens , zeer goede en vriendelijke service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Werden vlot geholpen, duidelijke uitleg.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

het was een bedrijf met een prettigge gemoedelijke sfeer

Vanaf het begin dat ik het terrein van Veenhuizen bv op reed totdat ik er af reed met mijn aangeschafte voertuig een TOP ervaring.

Volkswagen golf met 170.000 km gekocht. Helaas vrij snel een motorstoring, maaaar!! Wat fijn dat dit super is opgelost(kosteloos). Omdat er op dat moment geen leen auto beschikbaar was ben ik netjes thuisgebracht. Gekozen voor dit bedrijf omdat er zoveel goede recensies op internet staan. En heb deze goede service zelf ook mogen ervaren. Super, ik ben dik tevreden!

Wij hebben sinds een paar dagen onze Fiat Doblo de afgelopen tijd hebben wij veelvuldig contact gehad met Hannah. Niks was haar te veel,en regelmatig werden wij op de hoogte gehouden. Wij hebben een heel fijn gevoel overgehouden aan hoe het allemaal gegaan is. Als wij ooit een nieuwe auto nodig hebben komen wij zeker terug.

Prettige behandeling en goede service

Ben sinds een week de trotse eigenaar van een Kia Picanto gekocht bij Autobedrijf Veenhuizen. Ik kan niet anders zeggen prima service en een heel vriendelijke bediening, ik zou hier zeker weer een auto kopen.

VW Transporter gekocht netjes volgens afspraak afgeleverd, zeer tevreden.

Wij zijn al vele jaren ontzettend tevreden over de service en werkzaamheden van Veenhuizen Bedrijfsauto’s. Zowel voor de aanschaf van nieuwe auto’s als voor het onderhoud van onze auto’s zijn zij onze garage! Veenhuizen bedrijfsauto’s is als olympisch goud🥇

Veenhuizen is gewoon een prima bedrijf met goede service.

Indrukwekkend en zeer goed georganiseerd bedrijf met uiterst correcte afhandeling van zaken.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht. Zoon heeft auto gekocht in goed vertrouwen. Tijdens rit naar huis viel auto stil. Bleek diesel op te zijn. Bij navraag was bekend dat brandstof meting niet werkte. Had gelijk doorgegeven, nu moet systeem ontlucht worden door plaatselijke garage. Ook bleek olievuldop te ontbreken, zat een spuitbusdop op. Olie er meest uit en blok verontreinigd. Ruilde dezelfde type auto in, had overgezet kunnen worden. Desnoods met bijbetaling van een tientje of zo, nu meer schade. Wel een jonge vent een auto verkopen en betaald gekregen, maar gebreken van kleine aard \"vergeten\" te melden bij navraag. Jammer dat je bedrijf staande moet houden met dit soort misstanden.

Het is natuurlijk erg vervelend dat uw zoon met pech langs de weg is komen te staan. We hebben uw zoon tijdens het verkoop gesprek echter aangegeven dat het een oude auto betreft van 650,- euro en dat wij de auto niet technisch hebben nagekeken. Het is natuurlijk nooit onze bedoeling om bewust defecten te verzwijgen als deze bij ons bekend zijn. Voor wat betref de olievuldop, bent u of u zoon van harte welkom om deze te laten vervangen.

Zeer klantvriendelijk, kundig personeel en snelle service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer positief, transparant en helder. Gehandeld volgens afspraak.

• Service N.v.t.

Prima bedrijf. Vriendelijk, persoonlijk, snel, kundig, afspraak is afspraak, en betaalbaar. Ik ben al bijna 20 jaar een zeer tevreden klant!

Al bijna 20 jaar een tevreden klant.Afspraak is afspraak Betaalbaar, zeer goede service , kundig en vrien delijk . Kortom wat wil je nog meer.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Transporter van 2013 met 140.000 km gevonden via Marktplaats, gebeld en gevraagd of dit een nette bus was. Volgens Marcel een nette bus, natuurlijk wel wat gebruikerssporen want het is een gebruikte auto. Dat lijkt me logisch, ik koop geen nieuwe. Aangekomen blijkt de bus een opgelapte schadebus, rondom bijgespoten, accu leeg, en bovendien zeer slordig gespoten. Sommige delen (achterdeuren) half gespoten, wat duidelijk te zien is. Op een aantal plaatsen zelfs alweer blaasjes onder de verse lak. Ik weet niet wat bij Veenhuizen een \'nette bus\' is, maar bij een bus van 5 jaar oud met 140.000km heb ik een andere definitie van netjes. Waarom dit niet even vooral vermeld? Wees gewoon eerlijk, dat kost niets. Nu reis ik voor niets 2x70 km, en waarschijnlijk was dit de eerste en laatste reis naar Boerakker.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

wij hebben een goede ervaring met de aanschaf en de garantie van onze auto bij dit bedrijf. alleen was de deskundigheid van de auto verkoper niet al te best maar dit werd goedgemaakt door Jeroen.

We hebben inmiddels meerdere auto\'s bij Veenhuizen gekocht, en ervaren altijd weer dat we op een goede en prettige manier geholpen worden. Ook erg lastige problemen (bv een computerstoring) worden vakkundig opgelost. We komen hier graag weer terug.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Hanna en collega`s, Technisch zijn we heel goed voorgelicht door Hanna zij is een vakvrouw en we vonden het heel verfrissend hele goede aanwinst voor het mooie bedrijf van jullie. We zochten een zeer goedkope auto en zijn heel tevreden over jullie klantvriendelijkheid. groet.

Broekakkerweg 1

9361 TK Boerakker

Over Veenhuizen Bedrijfsauto's B.V.

Veenhuizen Bedrijfsauto’s bestaat inmiddels al meer dan 40 jaar en is een begrip in Groningen en ver daarbuiten. Vanaf de oprichting van het bedrijf in 1978 is Veenhuizen Bedrijfsauto’s gespecialiseerd in de verkoop en reparatie van alle merken en typen Gebruikte tweedehands bedrijfswagens, personenbussen en occasions tot 3500 kg. Onze dagelijks wisselende voorraad bestaat altijd uit meer dan 200 Gebruikte tweedehands bedrijfswagens, personenbussen en occasions.