Goed bedrijf; prettig geholpen.

Bedrijf oogt keurig en professioneel. Klantvriendelijke medewerkers. Op aanraden van een vriend hier naartoe gekomen. We gaan ervan uit dat de bedrijfsauto die we hebben aangeschaft ons nog een hele tijd een hoop rijplezier gaat bieden.

Uitstekende ervaring.

Uw bedrijf heeft ons goed geholpen met de aankoop van onze bestelbus. We zijn hierover erg tevreden.

100% tevreden

Heb alles vanaf verkoop tot aflevering en service als zeer positief ervaren

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig en vriendelijk medewerkers.

Bij onze eerste kennismaking met medewerkers van Veenhuizen bedrijfswagens waren we onder de indruk van de vriendelijkheid en gastvrijheid. Dat geeft vertrouwen. Dat was voor ons de reden om onze bus hier te kopen. Ook de telefonische contacten waren plezierig. Toen we binnen de garantieperiode een storing hadden is deze op een prettige en snelle manier verholpen. We hebben hele positieve ervaringen met contacten en afspraken met medewerkers van Veenhuizen Bedrijfsauto's.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima bedrijf met een zeer goede nazorg.

In oktober 2023 een Peugeot expert gezocht en gevonden bij dit bedrijf voor een nette prijs. De auto voldoet aan alle eisen en is in een perfecte staat. Na 2 maanden een klein probleem met de ad-blue. Dit probleem is uitvoerig nagekeken door Veenhuizen. en verholpen. Dit bedrijf is door mij zeer aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Geweldige service na de aankoop.

De bestelbus werd spik en span afgeleverd, met o.a. nieuwe all-season banden, een scheur in de stoel gerepareerd en het imperiaal op mijn verzoek er af gehaald. Dit overtrof mijn verwachtingen. Vlak na de aankoop bleek er twee keer iets mis te zijn, wat toevallig net toen pas stuk ging. Dit is in beide gevallen snel en zonder problemen gemaakt. Super service!

Klantgericht en vertrouwd

Na een kort bezoek een Renault Master gevonden met lichte gebruikssporen. Na overleg is de bus helemaal strak gemaakt tegen een schappelijke prijs. Vandaag is de bus bezorgd in Zuid Holland, zag er tiptop uit, wij zijn er vooralsnog blij mee!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie wagen gekocht, goed vertrouwen bij en goed geholpen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goede uitleg over als je als particulier een bedrijfsauto aanschaft,vriendelijk en bij eventuele kleine panne vlot geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke mensen en goede service

Toen ik mijn “nieuwe” bestelbus kwam ophalen was deze compleet gewassen en zelfs de zitting van de stoel was gerepareerd! Ik kom zeker terug!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend geholpen door de heren van veenhuizen bedrijfsauto's

De heren van veenhuizen bedrijfsauto's hebben mij heel goed geholpen met de aanschaf van de bedrijfsbus. Veenhuizen bedrijfsauto's gaf mij de vrijheid om geheel zelf naar de auto's te mogen kijken. Op deze manier kon ik de juiste bus uitkiezen die bij mij zou passen. Ook hebben ze de bus een nieuw apk gegeven, en wat extra's. Bij ophalen stond de bus gepoetst klaar op mij te wachten. Super tevreden met veenhuizen bedrijfsauto's!!

Super service

Van begin tot eind een super goede service en contact. Vertrouwd en eerlijk.

fantastische service

je wordt goed geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en prettig zaken doen.

Fijne bejegening.

Gewoon top!

Het contact ging uiterst vriendelijk met Henk Veenstra. Deze man verstaat zijn vak heel goed. Van begin tot eind verliep het contact via WhatsApp, dit heb ik als heel prettig ervaren. Voor mij zeker een volgende keer en zou dit bedrijf aanraden bij anderen. Tot nu toe geen problemen met de gekochte bedrijfswagen, mocht er toch wat zijn dan weet ik zeker dat dit netjes opgelost wordt.

• Service N.v.t.

Prima!

Aardig mensen en kunnen jou veel helpen om goed keuze te maken. ik zou het zeker aanraden! (Dankjewel Henk ) mvg, Amro

Tevreden

Goede ervaring zeer tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede prijs kwaliteit verhouding en uitstekende service. En niet te vergeten de koffie is ook goed

Super goede service

Hele mooie bus gekocht bij Veenhuizen, helaas wat problemen gehad gelijk na aankoop. Alles is kosteloos opgelost. De mensen zijn klantvriendelijk en leveren een hele goede service. Mijn volgende bus zou ik hier zeker weer aanschaffen.

Betrouwbaar, goede service en verwachtingen waargemaakt

We zochten een goede gebruikte bedrijfsauto voor onze stichting. Na wat zoekwerk kwamen we al snel uit bij Veenhuizen bedrijfsauto's. Vriendelijk werden we te woord gestaan en hebben een mooie bedrijfsauto bekeken. Alle uitleg gekregen en een goede inruil prijs voor onze oude auto. Afspraken gemaakt over levering en service. Bij het ophalen van de auto was e.e.a. snel geregeld en een perfecte aflevering conform de gemaakte afspraken. Al met al erg blij met onze nieuwe bedrijfsauto en de geleverde service.

Ging

Ging

• Deskundigheid/Vakmanschap

Over Veenhuizen Bedrijfsauto's B.V.

Veenhuizen Bedrijfsauto’s bestaat inmiddels al meer dan 40 jaar en is een begrip in Groningen en ver daarbuiten. Vanaf de oprichting van het bedrijf in 1978 is Veenhuizen Bedrijfsauto’s gespecialiseerd in de verkoop en reparatie van alle merken en typen Gebruikte tweedehands bedrijfswagens, personenbussen en occasions tot 3500 kg. Onze dagelijks wisselende voorraad bestaat altijd uit meer dan 200 Gebruikte tweedehands bedrijfswagens, personenbussen en occasions.