eerste keer kapotte koppeling, tweede keer gerommel in de motor

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een zeer goede ervaring met vriendelijke mensen die je te woord staan . Het werk is ook heel netjes gedaan en ik ben er heel erg tevreden over.

• Reden bezoek Andere reden

bedankt voor het plaatsen van u review

Inmiddels al ruim 15 jaar klant bij dit bedrijf en na drie keer een Renault Scenic in april overgestapt naar een Golf plus. Daar al weer 10.000 km probleemloos en na volle tevredenheid mee gereden. Prima service al die jaren gehad. Het is bellen en komen nog dezelfde dag. Bij aanschaf van de laatste auto een mondelinge afspraak gemaakt over de winterbanden. Vandaag maar even langs geweest om hier nog eens naar te informeren. Wat bleek, de banden op mooie velgen stonden al voor mij klaar en konden op afroep gemonteerd worden. Waar vind je nog zo\'n service?

• Reden bezoek Andere reden

nieuwe gebruikte bmw 5 serie bij auto maikel gekocht we zijn de zeer tevreden komt afspraken goed na klantvriendelijk personeel

Zeer klantvriendelijk en goede service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Onderhoud en/of APK Beschrijving: Bij Auto Maikel terecht gekomen via Serviceright.nl voor grote onderhoudsbeurt en APK. Aardige eigenaar, eerlijk en helder over verrichte werkzaamheden, keurig opgehaald en weer thuisgebracht. Prima prijs (voorafgesproken) en geen extra kosten voor \'kleine onderdelen\' zoals bougies, ruitenwisser, etc. Bij navraag kreeg ik checklist mee van monteur.

Via serviceright-autos.nl ben ik hier terecht gekomen. Goede service\\\'s snel en makkelijk online afspraak kunnen inplannen. Auto Maikel heeft ervoor gezorgd dat de auto er weer als nieuw uitziet! Goed werk een echte aanrader.

Dit is mijn tweede auto van Maikel. Eerste auto probleemloos,4 jaar in gereden. Bij de tweede auto bleek na drie weken airco kapot. Na contact met Maikel nieuwe condensator gratis en zeer snel ge monteerd. Zonder gezeur.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Betrouwbaar ,goede prijs kwaliteit verhouding ,super service

Ondanks dat ik hier geen auto heb gekocht heb ik toch een erg goede ervaring met dit bedrijf. De communicatie hier is erg open en eerlijk en ik kan dit bedrijf dan ook bij een ieder aanraden.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Is inmiddels een langere tijd geleden, maar niet vergeten. Koop nooit een auto zonder hem op een brug te bekijken, ook al koop je bij een garage. Nog maand na aanschaf begon mijn auto, BMW e46 323i sedan meer uitlaat geluid te maken. Nu bleek dat op nagenoeg alle lasnaden de uitlaat gescheurd was. Hiermee terug gegaan. Het zou opgelost worden, de uitlaat zou dichtgelast worden. Echter was hij helemaal ingesmeerd met een soort uitlaatpasta, waar volgens maikel wel onder gelast zou zijn. Ook terug geweest voor een lekkende differintieel kering. Dit is wel zonder problemen opgelost Na 3 maand was alle pasta eraf gevallen en weer een hoop lawaai. Garantie was toen ook verlopen. Had 3 maand in overleg. Bij een andere garage de uitlaat vervangen. Toen ze iets tegen de achterbumper kwamen, viel er een stuk ter grote van ongeveer 3x40cm plamuur uit de bumper! Toen werd het duidelijk, deze auto heeft fikse achterschade gehad, waardoor de uitlaat zo gescheurd was, de bumper plamuur, diff problemen, en alle beschadigingen onder de auto, voornamelijk aan de achterkant. Ik beveel ze zeker niet aan~!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Prima service - persoonlijk, klantgericht en netjes. Ze doen er alles aan om de klant te helpen, te adviseren en van goede service te voorzien. Hier kunnen de grote dealers in Twente nog wat van leren!

Goede indruk, prima service bij aankoop van mijn toch al 21 jarige auto Mercedes. Ik vind de zaak op zich erg net en vriendelijk. De eigenaar is correct en duidelijk. Wel een \'baasje,\' maar daar is niks mis mee op zich en heeft ook zijn voordelen. Als de auto waar maakt wat wat me is verteld vertrouw ik aan hem ook mijn regulier onderhoud toe.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

3 jaar geleden hier een ingevoerde e46 touring gekocht welke dealeronderhouden was met bovag garantie. Nu 40000km verder nog steeds uitermate tevreden over de auto. Niet het goedkoopste adres maar kreeg wel een goede inruilprijs voor de oude. Auto is bij een kennis in onderhoud dus voor de rest geen ervaring met Auto Maikel.

Ik heb inmiddels mijn 4e auto bij Auto bedrijf Maikel gekocht en ben tot op heden bijzonder tevreden, ik durf dus ook gerust Auto Maikel bij andere mensen aan te bevelen. En ja er zal altijd wil eens iemand on tevreden zijn, maar die vindt je overal.

meerdere auto s gekocht bij auto maikel in de loop der jaren nooit problemen gehad ik heb goede ervaringen met automaikel. en dat kun je tegenwoordig niet van elke garage/dealer zeggen. dus van mij krijgt automaikel een dikke10. en wat betreft de prijs mischien niet de goedkoopste maar betaal liever iets meer dan dat ik een slechte auto ergens anders koop voor een paar hondert euro minder.m.v.g g.baggerman

tweemaal een auto gekocht bij auto Maikel. prima deskundigheid en goede samenwerking. ik heb bij problemen van mijn auto\'s nog geen problemen gehad met het oplossen hiervan. ook bij de APK keuringen is alles prima verlopen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

slecht kan niet tegen kritiek van zijn auto.s gebeld over audi a4 zilver grijs netjes gesproken en gevraagt of zijn audi schade vrij was en netjes .ja kom maar uit amersfoort de audi is in top conditie , eenmaal aangekomen zag ik de auto staan en hoopte dat dit hem niet was toen ik maikel vroeg of dit hem was en hij zij ja .zij ik dit is een schade auto waarop hij direct uit zijn vel sprong .als je zo praat drink je maar koffie en ga zoals jullie gekomen zijn . later kwam hij terug en was weer kalm .maar ging al snel weer mis toen wij de audi bekeken water in koplampen water in kofferbak slecht gespoten eigenlijk klopt er niks van en zijn weggegaan inderdaad hoe wij gekomen zijn met ons nette mooie ongespoten vw polo......en uh renate met je wielen je heb zeker gelijk wat je referentie betreft

Goede service Deskundig personeel Zeer klantvriendelijk

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super klantvriendelijk, service is top als er iets is wordt er naar een oplossing gezocht. Wij brengen altijd onze auto naar Auto Maikel voor onderhoud Top

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

helaas heb ik slechte ervaringen met de service van auto maikel. Toen ik de3 kopovereenkomst getekent had veranderde de vriendelijkheid in vijandigheid als ik met klachten kwam. tevens ben ik er financieel op achteruit gegaan met mijn wielen, er zaten wielen onder met metalen velgen maar omdat deze ineens te groot waren kreeg ik notabene gebruikte banden met simpele wieldoppen en geen geld retour. nee voor mij nooit meer auto maikel helaas ik vind de service zeer slecht.

Schietbaanweg 18 7521DB Enschede