• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

ik kocht een 11 jaar oude Seat toledo bij dit bedrijf. zag er netjes uit. prijs was in verhouding goed, onderhandeling was niet mogelijk => direct netto prijs. inruil viel wat tegen... maar het was ook best een oud beestje. APK aflevering kon erg snel. ik heb de auto nu een half jaar en heb nog geen problemen gehad. sfeer is gemoedelijk, geen gladde verkoop. ik ben erg te spreken over dit bedrijf.

Goed en betrouwbaar autobedrijf. Met veel plezier een mooie auto aangeschaft. Alle vijheid om de auto te bekijken, een proefrit te maken en daarna alle privacy om tot een beslissing te komen. TOP!

Denk er serieus over na om autobedrijf Ton Wilbrink te verrassen met een warme douche bij het consumenten programma RADAR!!! Service, kwaliteit,deskundigheid, klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid staan hoog in het vaandel! Loop zeker eens binnen bij deze garage en ervaar het zelf!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Jarenlang perfecte service. Zeer voorkomende klantcontacten. Dit adres aan veel bekenden aanbevolen tot hun grote tevredenheid.

Hét vertrouwde adres voor Apeldoorn en omgeving voor aankoop van nieuwe en gebruikte auto\'s en onderhoud. Kom hier al jaren. De service is top. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

De service is super en de kwaliteit is uitstekend, als je Ton nodig hebt is hij er.Ik vind dit bedrijf top!

Zeer goede ervaringen met autobedrijf Ton Wilbrink. Onlangs een gebruikte Ford Transit gekocht en we zijn perfect geholpen bij de aankoop ervan en de service achteraf. Ton bedankt!

Waar vind je nog: Kwaliteit in combinatie met deskundigheid en klantgerichte geweldige Service.? Dat alles bij elkaar voor een prijs, die je aangenaam verrast. Dat is bij Ton Wilbrink in Apeldoorn.

Vorige week onze Peugeot 307 SW bij dit bedrijf gekocht (zie vorige beoordeling.) Gisteren begon de uitlaat herrie te maken, gelijk gebeld mochten 11-09 14:00 uur langskomen. Zijn vandaag 11-09 langs gegaan 10:00 uur omdat het lawaai echt te gek werd. Is de hele midden demper vervangen zijn een uur bezig geweest en het kostte ons niets! Wat een service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Garage Ton Wilbrink is een bedrijf met top service. Vanochtend kon ik met onze bedrijfsauto direct terecht, op zaterdag! Erg prettig als klein zelfstandige. Klacht: bij de autoband rechtsvoor een schavend geluid tijdens het remmen. Binnen no time is het euvel verholpen. Kosteloos service van de zaak! En dat geeft weer aan waarom wij zowel privé als zakelijk onze auto\'s in onderhoud hebben bij garage Ton Wilbrink. Eerlijkheid, betrouwbaar, service en deskundigheid.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vorige week besloten een Peugeot 307 sw 2003 bij Ton te kopen. We gingen nog een midweek naar Centerparcs dus zouden de auto pas een week later op halen, dit was geen enkel probleem. Wegens omstandigheden eerder terug moeten komen dus ook eerder gebeld of we de auto 2 dagen eerder op konden halen. Dit wat geen enkel probleem! Met nieuwe APK, zuigers achterbak waren kapot deze zijn netjes vervangen, en nieuwe vloermatten erin. Tot nu toe doet de auto het super en kan ik dit bedrijf zeer zeker aanbevelen!

Altijd vriendelijk en behulpzaam, goede service. Ik ben rolstoelafhankelijk, en dat betekent dat als de auto een beurt moet, ze hem komen ophalen en terugbrengen, zodat ik niet onnodig zonder vervoer zit! Super!

Het bedrijf staat altijd voor je klaar, geeft goede adviezen en is heel klantvriendelijk.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

heb dit bedrijf een mail gestuurd met een vraag en nooit antwoord gehad

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

kan helaas geen oordeel geven heb op mijn mail nog steeds geen reactie gehad wel erg jammer voor mijn is maar een excuus en dat is dat het bedrijf vakantie heeft sorry.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk en kennis van zaken

hIJ ALTIJD VOOR JE KLAAR STAAT

ik inmiddels jarenlang vertrouwen heb in Ton Wilbrink en hetgeen hij met mijn auto doet. De prijs/kwaliteitverhouding is prima, ik kan altijd bij hem terecht en Ton is een goeie eerlijke vent!

ik hier prettig geholpen word.

service en vriendelijhkheid voorop staat;auto wordt ev. aan huis opgehaald.