Zodra je de zaak binnenstapt voel je je op je gemak. Ton, zijn personeel en Ton\'s vader zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en zeker niet opdringerig. Na even gekeken te hebben naar de auto die ik op het oog had en een proefrit zijn we snel tot zaken gekomen. Prima service en een open en eerlijke communicatie. En goeie koffie. Ik ben van ver gekomen om die auto te kopen, maar het was de verre rit zeker waard. Jammer dat ik niet dichterbij woon, ik zou mijn auto daar beslist in onderhoud geven.

Ton wilbrink auto,s Je komt binnen bij een bedrijf waar je correct en goed geholpen wordt. Al kom je voor een lampje of voor grote Onderhoud hier is geen verschil.Maar als klant is het toch altijd fijn als hij zegt, dat lampje is service van de zaak . Zelfs het mee denken,kijken naar een goed alternatief op onderdelen zo dat de klant kan kiezen tussen een A of B merk.het zijn toppers die het verschil maken in het onderhoud

Eeerlijk bedrijf en zeer goede service ,te goed ! Bv lampje vervangen = service ,Ton rekend hiet niets voor ,terwijl anderen hier een beste prijs voor vragen !! 20/25 euro is niets. Ton en Edwin staan altijd klaar en beide verdienen ook een pluim! Hier kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen!

Klant vriendelijk, zeer snelle service, lekkere koffie.

Ik ben al ruim 8 jaar klant van Autobedrijf Ton Wilbrink en dit naar volle maar dan ook echt volle tevredenheid. Of ik nu kom voor de APK, een onderhoudsbeurt, een reparatie of een klein lampje wat moet worden vervangen, alles wordt perfect uitgevoerd. De communicatie is super. Er wordt duidelijk verteld wat er aan de hand is, wat de oplossing is, een goede prijsindicatie gegeven en achteraf krijg je dan ook nog eens de vervangen onderdelen te zien. Wat ik zelf ook erg fijn vind is de omgang met de klant, vrolijk, klantgericht, netjes en ze nemen alle tijd voor je (geen vraag is te gek). Dus kortom, een TOP bedrijf !!

Via internet vonden we een oudere maar erg mooie occasion met weinig kilometers. Afspraak gemaakt en bij aankomst kreeg ik de sleutels in handen gedrukt en mocht rustig en alleen de auto helemaal gaan bekijken. Geen opdringerige verkoper. Daarna meteen een proefrit gemaakt en tot overeenstemming gekomen. Bij aflevering stond de auto klaar zoals beloofd. Een dealer...recht door zee, betrouwbaar, een eigenaar die ook letterlijk de handen uit de mouwen steekt. Goede en gezellige omgang met de klant en een bedrijf dat gewoon waar maakt wat het belooft. Een aanrader !!

Gewoon een no-nonsense bedrijf waar gebeurd wat er nodig is. Recht is recht en krom is krom. Achteraf worden ook altijd even de onderdelen laten zien wat er vervangen moest worden! Super Ton en medewerkers!

Voor het eerst een auto gekocht bij Ton, Leuk in omgan en dat geld ook voor Edwin, je voeld je op je gemak , ben ik zeer tevreden dat we weer eens een goede garage hebben gevonden,zou er zeker vaker naar toe gaan, kan het een ieder aanbevelen.

Heb al jaren mijn auto in onderhoud bij Ton Wilbrink. Inmiddels al de 3e auto in onderhoud. Superservice (ook in nood na werktijd), vriendelijk personeel en altijd tijd voor je. Niet voor niets een bedrijf dat altijd hoogt scoort in de Bovaglijst! Aanrader!!

Op 8 maart 2014 bij Ton Wilbrink een Volvo V70 aangeschaft. Ton was niet de opdringerige verkoper die we elders hebben getroffen maar liet ons eerst rustig kijken. Dit was een fijne eerste indruk en gaf direct een goed gevoel. Na een testrit rustig wat zaken besproken en de verkoop rond gemaakt. Op eigen verzoek geen garantie, wel een nieuwe apk en een onderhoudsbeurt erbij. Na een eerste week rijden toch iets vreemds gehoord, voor de zekerheid maar even terug naar de garage gegaan. Hier serieus geholpen door Ton en de aanwezige monteur. Voorkomend probleem is netjes opgelost zonder bijkomende kosten! Echt een uitstekende ervaring, zeker een aanrader om hier een auto te kopen en onderhouden. Aan Ton en zijn medewerkers; dank voor de service, onze complimenten!

ik kocht een 11 jaar oude Seat toledo bij dit bedrijf. zag er netjes uit. prijs was in verhouding goed, onderhandeling was niet mogelijk => direct netto prijs. inruil viel wat tegen... maar het was ook best een oud beestje. APK aflevering kon erg snel. ik heb de auto nu een half jaar en heb nog geen problemen gehad. sfeer is gemoedelijk, geen gladde verkoop. ik ben erg te spreken over dit bedrijf.

Goed en betrouwbaar autobedrijf. Met veel plezier een mooie auto aangeschaft. Alle vijheid om de auto te bekijken, een proefrit te maken en daarna alle privacy om tot een beslissing te komen. TOP!

Denk er serieus over na om autobedrijf Ton Wilbrink te verrassen met een warme douche bij het consumenten programma RADAR!!! Service, kwaliteit,deskundigheid, klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid staan hoog in het vaandel! Loop zeker eens binnen bij deze garage en ervaar het zelf!!

Jarenlang perfecte service. Zeer voorkomende klantcontacten. Dit adres aan veel bekenden aanbevolen tot hun grote tevredenheid.

Hét vertrouwde adres voor Apeldoorn en omgeving voor aankoop van nieuwe en gebruikte auto\'s en onderhoud. Kom hier al jaren. De service is top. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

De service is super en de kwaliteit is uitstekend, als je Ton nodig hebt is hij er.Ik vind dit bedrijf top!

Zeer goede ervaringen met autobedrijf Ton Wilbrink. Onlangs een gebruikte Ford Transit gekocht en we zijn perfect geholpen bij de aankoop ervan en de service achteraf. Ton bedankt!

Waar vind je nog: Kwaliteit in combinatie met deskundigheid en klantgerichte geweldige Service.? Dat alles bij elkaar voor een prijs, die je aangenaam verrast. Dat is bij Ton Wilbrink in Apeldoorn.

Vorige week onze Peugeot 307 SW bij dit bedrijf gekocht (zie vorige beoordeling.) Gisteren begon de uitlaat herrie te maken, gelijk gebeld mochten 11-09 14:00 uur langskomen. Zijn vandaag 11-09 langs gegaan 10:00 uur omdat het lawaai echt te gek werd. Is de hele midden demper vervangen zijn een uur bezig geweest en het kostte ons niets! Wat een service!

Garage Ton Wilbrink is een bedrijf met top service. Vanochtend kon ik met onze bedrijfsauto direct terecht, op zaterdag! Erg prettig als klein zelfstandige. Klacht: bij de autoband rechtsvoor een schavend geluid tijdens het remmen. Binnen no time is het euvel verholpen. Kosteloos service van de zaak! En dat geeft weer aan waarom wij zowel privé als zakelijk onze auto\'s in onderhoud hebben bij garage Ton Wilbrink. Eerlijkheid, betrouwbaar, service en deskundigheid.

Vorige week besloten een Peugeot 307 sw 2003 bij Ton te kopen. We gingen nog een midweek naar Centerparcs dus zouden de auto pas een week later op halen, dit was geen enkel probleem. Wegens omstandigheden eerder terug moeten komen dus ook eerder gebeld of we de auto 2 dagen eerder op konden halen. Dit wat geen enkel probleem! Met nieuwe APK, zuigers achterbak waren kapot deze zijn netjes vervangen, en nieuwe vloermatten erin. Tot nu toe doet de auto het super en kan ik dit bedrijf zeer zeker aanbevelen!

Altijd vriendelijk en behulpzaam, goede service. Ik ben rolstoelafhankelijk, en dat betekent dat als de auto een beurt moet, ze hem komen ophalen en terugbrengen, zodat ik niet onnodig zonder vervoer zit! Super!