Vertrouwbaar Garagebedrijf. Aan te bevelen.

Heb onlangs een tweedehands Brommobiel gekocht en ben zeer tevreden. Niet alleen over de garage maar zeker ook over de eigenaar/verkoper Ton. Komt over als een eerlijk-betrouwbaar iemand met kennis van zaken. Ton is een klantvriendelijke gezellige man. Auto kopen/vervangen autobedrijf Wilbrink echt aan te bevelen.

fijne man

werd eerste klas geholpen door Ton,belde mij vroeg of het rond was belde eind maart en vertelde dat de auto 8-6-2023 binnen kwam,maar dat werd een week eerder hij zorgde dat ik zaterdag 3-6-2023 kon rijden fijn dat hij zich zo inzette voor mij volgende auto koop ik weer bij Ton wilbrink.

Top service, top garage

Onlangs werd mijn oudere Opel Corsa aangereden. De motorkap was ernstig beschadigd en de auto werd total loss verklaard. Ton regelde een motorkap in precies dezelfde kleur en heeft de auto weer opgeknapt. Ik ben nu weer mobiel en dit alles voor een mooie prijs!

Helemaal super de luxe

Mijn vriend en ik hebben bij deze auto/aixam dealer een hele mooie aixam crossine gekocht De service is prima heel erg goed Vriendelijk personeel Ton zelf helpt je geweldig Super dealer

Zeer snelle en goede service!

Olie lekkage aan mijn auto snel verholpen.

Super!!!

Eerlijk betrouwbaar, helder, humor, vriendelijk enz. enz. Ik ben super tevreden. Ik kan deze garage zeker aanbevelen.

Zeer betrouwbare garage.

Ik koop als particulier al jaren auto's van Ton Wilbrink. Ton is uiterst betrouwbaar en weet precies te adviseren welk merk en type goed voor mij is. Goede reparatie garage met achteraf nette facturen! Blijf zeker klant!

GRANDIOOS AUTOBRIJF

Garage is ZEER ZEKER een aanrader voor als U in de buurt van Apeldoorn woont of zoals wij (alkmaar) ver daar buiten. de plus punten die het bedrijf tot onze score bracht volgen hier onder: 1 betouwbaar/eerlijk 2 kennis van zaken 3 afspraken na komen 4 vertrouwen 5 service en hier laten wij het bij maar zouden nog meer kunnen toevoegen maar wordt dan een beetje ongeloofwaardig. Eigenlijk is onze score 10+ Ton ga zo door dan houdt je plezier in je werk. Fam. Giltjes alkmaar.

Heb een mooi aixam gti

Ton is iemand die echt meedenkt met de klant en zoekt de beste oplossing.

Ze staan altijd voor je klaar!

Op het moment dat ik de auto wilde inpakken om op vakantie te gaan startte die niet. Ton gebeld en die heeft er met zijn team voor gezorgd dat ik 2 uur later met een nieuwe accu alsnog op vakantie kon. Toppers zijn het!!

Trouwe meedenkende accurate betrouwbare service

Vanaf het begin heeft deze garage het onderhoud van mijn auto's gedaan. Ook advies bij de aankoop van een nieuwe auto. Goede service en flexibel. Prijstechnisch aan te bevelen. Vriendelijke persoonlijke benadering.

snelle en fijne service

Helaas mijn spiegel van de bus er afgereden maar binnen 24 uur weer prima geregeld door de mannen van Ton Wilbrink garage, TOP

Prima!!!!

Dikke duim omhoog voor Ton!

2 jaar gelden een bmw 3 serie gekocht! Super auto nog nooit problemen mee gehad! Koop er graag nog is een auto

Meer dan 15 jaar ben ik een hele tevreden klant geweest van AutoBedrijf Ton Wilbrink. Ik krijg nu een lease auto van mijn werkgever vandaar dat ik geen klant meer zal zijn. Ik ben heel erg tevreden over de deskundigheid en de service van het bedrijf. Ze denken actief mee en komen met alternatieven als dat mogelijk is bij het onderhoud.Een echte aanrader dus!

mijn auto is weer voor de apk bij ton en ed geweest, netjes en eerlijk op de hoogte gesteld van alles en prijs was ook keurig , alle bij zijn ze zeer prettig gestoord ,al met al weer zeer tevreden!!!! Kan ze echt aanraden en apeldoorn staat bekend als het gaat om corrupte autohandelaren , maar Ton Wilbrink echt niet. Hoop er nog jaren te komen.

Zeer klantgericht, vriendelijk, meedenkend, duidelijk, kan er altijd terecht, prettig etc.etc.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Vandaag mijn nieuwe (tweedehands) auto opgehaald. Prettige service en goede prijs/kwaliteits verhouding. Absoluut een aanrader

Super fijn bedrijf om een auto te kopen! Eerlijke mensen Eerlijke auto

Ik vind het een eerlijk en integer bedrijf. Ze brengen alleen de kosten in rekening als ze wat gemaakt hebben.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed, deskundig bedrijf waar Service met een hoofdletter geschreven is.

Schade aan mij Renault Clio hersteld. Ziet er zeer netjes uit!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Nu mijn eerste 1000 kilometer er op zit even een ervaring delen. Renault twingo gekocht op 12 mei 2017. Ervaring met dit bedrijf; afspraakbetrouwbaar en eerlijk met n goeie dosis humor! Het was t ritje vanuit Brabant meer dan waard !