Afspraak telefonisch gemaakt en was zeer tevreden met de bestelauto

Afspraak was perfect geregeld, administratieve afhandeling was zeer correct gedaan. Vriendelijk geholpen.

tevreden en persoonlijke service

tevreden en persoonlijke service

Busje gehuurd, prima geholpen. Snelle afhandeling

Gezellige mensen

Vlotte en goede dienstverlening.

Online afspraak gemaakt. Goede dingen bij brengen van de auto besproken. Er werd vlot gewerkt en de dingen, die hersteld werden, werden goed toegelicht.

Snelle en goede service

Ik kon snel terecht voor een Apk en kleine beurt. Er werd keurig gebeld wat er gerepareerd moest worden en de auto was dezelfde dag nog klaar.

snel en vakkunding

Garage is specialist in Renault. Afspraak kon snel ingepland worden. Vakkundig geholpen en men heeft ook de juiste apparatuur. Goed alternatief voor de dealer.

Vlot, vakkundig

Vlot, vakkundig

Wederom een perfecte service.

Prima garagebedrijf

Garagebedrijf met kennis van zaken en correct advies.

Niet goed

Omdat ik gebeld ben door een medewerker van u dat er geen rare mankementen geconstateerd waren ben ik behoorlijk geschrokken van de rekening , ik zal nog nadenken of ik de volgende keuring bij U laat uitvoeren . Gr PJ van der Werf .

Goedendag mijnheer van der Werf, wij hebben u inderdaad gebeld met de melding dat er voor de APK geen grote reparaties nodig waren. Maar twee kleine dingen. Daarop is er gezamenlijk besproken dit te repareren een kleine/jaarlijkse beurt uit te voeren. Uit uw reactie maak ik op dat u verwacht had dat minder zou kosten. Onze excuses voor het feit dat we hierover kennelijk niet duidelijk genoeg zijn geweest.

Vertrouwenwekkend, eerlijk, straightforward

Een bedrijf waar je op kunt bouwen. Die er staan als je ze nodig hebt en waar het woord service ook nog wat betekent.

Bijstand die verder gaat dan enkel kennis & dienstverlening

Een helpende hand gereikt in een technisch probleem waar een zgn. Official Citroën Dealer al twee-jaar-plus(!!) mee omprutst...

Altijd vriendelijk en klantgericht. Alle vragen worden opgelost.

gewoon goed

perfect

Zeer vriendelijk

Ik heb een hele fijne ervaring met stoebo gehad. Snelle levering en super service.

Top, alles volgens afspraak met als extra een gewassen auto :)

Top, alles volgens afspraak met als extra een gewassen auto en dat was hard nodig :)

Wat een service!!!!!!

Perfect geholpen en goed geadviseerd

Snel, voordelig, goede adviezen.

Korte lijnen en betrouwbaar

Direct de monteur aan de lijn. Reparatie keurig uitgevoerd.

Zoals altijd

zeer accuraat en vriendelijk

kan niet beter en vlotter.

Zoals het hoort.

Nette, goed rijdende bus gehuurd. Prettig geholpen en restbedrag borg nog dezelfde dag teruggeboekt gekregen.

Eerste ervaring was goed

Prima werk, niet te duur en denkt mee. (Klant)vriendelijke mensen.

Plezierige en heldere service

Keurige, schone bus, 24 uur kunnen gebruiken, verbruik (volle bus) aangename 1 op 13 bij 90 km/u. Bijzonder goed bevallen!

Postbus 65 8700AB Bolsward