goed,uitstekend

werken volgens afspraak en bij grote werkzaamheden die niet zijn besproken word je gebeld

Adequaat uitgevoerde onderhoudsbeurt met tussentijds overleg over nieuwe banden

Bijtijds een afspraak gemaakt, die werd nagekomen, en waarvoor ruim de tijd was zodat de vakantiefoto’s goed voorbereid kom aanvangen. Tussentijds telefonisch overleg over de omvang van de beurt en aanschaffingen. Geen verrassingen dus.

Snel klaar, goede service, komt afspraken na.

Diverse zaken zoals APK, ster in het ruit, en klein onderhoud. Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan. Denken mee en zijn bereid om mee te denken, wanneer een onderdeel nieuw erg prijzig is en kijken dan voor een tweedehands alternatief. Nieuwe onderdelen zijn vaak vlot binnen.

uitstekende ervaringen

deskundig en klantvriendelijk

goede service

altijd snel geholpen

Blij Stoebo ben je klant en geen nummer!!

Voor mij een goed adres, waar je correct wordt geholpen.

altijd prima service. helaas moest er een onderdeel besteld worden gedurende feestdagen waardoor het een week duurde voordat de C6 weer klaar was. Dat is overmacht en daar kan niemand wat aan doen. m.v.g. Bob.

Snelle hulp, zoeken altijd goedkoopste oplossing.

Vertrouwd en deskundig.

bêst genôch

zoals altijd vriendelijk en correct geholpen, ik vertrouw er op dat het ook vakkundig gebeurd is

Het was een leuke eerste ontmoeting. Vanaf de A7 had een 2CV Eend in de showroom zien staan, en ik was naarstig op zoek naar een geschikte garage om mijn Dolly's raam roest aan te pakken. Iwan heeft goed meegedacht, had een goede prijs aangeboden, en zijn team heeft buitengewoon mooi werk afgeleverd. Ben ontzettend blij. Ook omdat de taxateur de waarde van mijn 2CV6 Dolly van 1984 heeft verhoogd.

Top team

Mooi geregeld

eerlijk ,oprecht en vakkundig

Eerlijk advies , keurige kosten opgave en snel en goed gerepareerd . Anthonie

De bus was prima.

Het was een goede bus en contacten verliepen aangenaam.

altijd behulpzaam en vertrouwd.

Altijd behulpzaam en vertrouwd. overleg en klantvriendelijk

Klantvriendelijk, aandacht, vakkennis

Klantvriendelijk, aandacht, vakkennis

Goede service!

Betrouwbaar, goed advies.

Snel

Hebben ze het niet? Dan bestellen ze het! Top!

Prima service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Afspraak voor servicebeurt was snel gemaakt, leenauto stond ter beschikking en voorafgaand overleg over de noodzakelijke werkzaamheden.

prima service

reageren meteen op klachten, monteurs beschikbaar zo snel als mogelijk goed werk

zoals gewoonlijk vriendelijk vertrouwd en goede monteurs

top

zeer goed onderhoud aan mijn auto

Er wordt ook nagedacht over toekomstig onderhoud.

Ze doen wat ze beloven.

snel en accuraat

Vlotte service

Vriendelijk en direct geholpen, materiaal in orde.

Vrachtwagen gehuurd

Keurige en hele snelle afhandeling