Al vele jaren heeft Autobedrijf van Rootselaar twee auto’s van ons en twee van mijn familie in onderhoud gehad. Ronald en Alex zijn twee doorgewinterde experts en hebben tot nu toe de meest ingewikkelde storingen snel en goed kunnen oplossen. Toppertjes die twee. Het is een heel goede garage en het is een betrouwbaar adres. Goed en snel geholpen en ze hebben altijd tijd voor je. Ik raad je aan hier heen te gaan voor onderhoud en reparatie. Hij heeft klanten tot buiten de regio. Met Citroën kunnen de lezen en schijven.

Een overwachte teleurstellende ervaring

Wat een onverwachte en tegenvallende ervaring. Na een vreemde manier van communiceren toch mijn auto voor de apk hierheen gebracht. Afspraak is tenslotte afspraak. Mede ook omdat men bovag erkend zijn. In de essentie aardige mensen denk ik alleen niet op hun juiste moment (lees: dag) getroffen en tja het was maandag. Auto afgekeurd op 2 punten die ik beide vooraf had aangegeven om hier extra op te letten. Toch graag eerlijk beoordelen want het geld groeit me niet op mijn rug. Met de mededeling dat hij verplicht was de auto direct af te melden en ik er geen meter meer mee mocht rijden, terwijl auto nog zeker een maand gekeurd was, kon ik het doen en uiteraard dat we de hoofdprijs moesten betalen. Door de afkeuring en mijn af en toe helaas messcherpe gevoel voor intuïtie besloten wij ervoor naar een andere bovag erkende garage te gaan met veel ervaring, goede betrouwbare recensies en een dosis goede communicatievaardigheden voor een second opinion. Conclusie: niet afgekeurd wel een advies op het keurrapport over een punt dat was afgekeurd was eerder. En op een stabilisatiestang mag de auto niet afgekeurd worden (zelfs niet als er in 1 van de opties van het keuringssysteem het woord voorkomt) uiteraard dit laten vervangen omdat het een rotgehoor is en beter voor de auto. Vandaag geprobeerd dit toch even netjes bij deze garage te melden (waar mensen werken worden fouten gemaakt) en tot onze verbijstering viel er geen gesprek te voeren. Zeer agressieve houding en er meteen van uit gegaan dat wij de auto naar een prutser zou hebben gebracht voor 15 euro en de voor hem onbekende andere apk meester (BOVAG) helemaal heeft afgebrand, terwijl deze apk meester het nog voor ze probeerde op te nemen. Aangezien er gekozen wordt ons meteen te behandelen alsof hij wordt aangevallen kunnen wij niet anders dan dit melden bij de BOVAG. Gelukkig hebben we handige snufjes op onze telefoon en mag dit beoordeeld gaan worden door hen.

Ik heb in 2012 een gebruikte Ciroen c3 gekocht bij dit bedrijf. Geen druk om te kopen ! Eerlijk en betrouwbaar en van Rootselaar en zijn medewerkers ontvangen je als een vorst met eerlijke reparatie\'s en onderhoud. Als het moet staan zij altijd voor je klaar !! Nooit geen ander bedrijf meer.!

Heel fijn dat de firma van Rootselaar altijd voor je klaar staat! Top garage!

Garage ziet er keurig, overzichtelijk en netjes uit. Informatievoorziening is uitgebreid en kwam op mij goed en deskundig over.

vanaf de eerste auto hebben we een super klantvriendelijk service gekregen. ze staan altijd klaar om dienst te verlenen snelheid in tijd is altijd afhankelijk van de hoeveelheid werk die voor ons al aanwezig is.

Al jarenlang goede ervaringen, servicegericht en niets is te veel

altijd een correcte behandeling met een luisterend oor voor de klachten van de auto, zeer vriendelijk personeel ,een garage waar niet wordt gerommeld,een zeer tevreden klant.

Deskundig, klantvriendelijk en zeer behulpzaam.

Goed duidelijk eerlijk en betrouwbaar. Geen verassingen achteraf.

Superbedrijf, grote deskundigheid. Ik kom al vele jaren in dit bedrijf en ken de eigenaar al vanaf 16 jarige leeftijd toen hij nog stage liep bij z\'n broer. Een aanrader voor eenieder.

Fantastisch bedrijf met zeer kundige medewerkers die je geweldig helpen. Het aanbevelen meer dan waard.

Reparatie en/of schadeherstel Beschrijving: Fantastische mensen die weten wat er verwacht word bij de reparatie van een auto.niks geen verhalen, Ronald, Alex en Gijs vertellen wat er aan de hand is en wat er gedaan moet worden. Altijd fantastisch goed geholpen, ook als je onverwacht langs komt.Hier werken mensen die echt verstand hebben van auto\'s.

Mijn ervaring met het bedrijf autoclening Ronald van Rootselaar Zaandam staat heel hoog. Ik ben in bezit van een golf 4 van 16 jaar , na een onderhoud en APK gekeurd ,rijd mijn golf 4 weer als nieuw! De schade aan de achterbumper is hersteld en de bumper als nieuw. Het team wat in de garage werkt is; jong ,sterk ,dynamisch , spontaan en enthousiast!

Je weet niet wat je overkomt; Ronald en zijn team ; vakkundig, servic gericht, klantvriendelijk, redelijke prijzen, koffie altijd klaar en haalt je waar dan ook vandaan bij pech. Dit is een nog ECHT servicegerichte garage, hier blijf je klant!

Trefwoorden zijn; Vakmanschap, service, klantvriendelijk, betrouwbaar en snel.

je word heel erg goed geholpen , ze zijn heel vriendelijk . goede kwaliteit .

Zelfs als je in Haarlem met pech staat rijdt Ronald er met je heen, en regelt dat je auto weer in Zaandam komt. De service reikt dus ook tot Haarlem, een dikke tien daarvoor!

Top service, denkt met je mee. Weet wat ie verkoopt, en gaat voor kwaliteit!

De drie garage HEREN verlenen uitstekende service en kwaliteit ! In noodgevallen zijn ze altijd bereikbaar en hulpvaardig, dit ervaren we al ruim 20 jaar als zeer tevreden klant.

Prettige ontvangst en goede uitleg over de kosten!

prima en snelle service gemoedelijke sfeer goede deskundigheid koffie staat altijd klaar

Vriendelijke en zeer goede service, zelfs op een zaterdag werd ik binnen een kwartier thuis(!) geholpen.

Ze goed en vriendelijk zijn, altijd een helpende hand bieden en meewerken aan een oplossing