Een hele ruime en gezellige zaak en ruime keus en niet in huis wordt de moeite genomen om te bestellen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Je wordt vriendelijk begroet fijn geholpen en de koffie staat klaar. Fijn hoor

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mede door het hoge Bovag-waarderingscijfer hebben wij bij ACB een nieuwe caravan gekocht. Achteraf hebben wij hier spijt van, en begrijpen niet hoe ze aan deze waardering komen! De banden van onze nieuwe caravan waren niet gebalanceerd (en we zagen later nog een nieuwe caravan met ongebalanceerde banden wegrijden), bij navraag werd er lang omheen gedraaid, en uiteindelijk werd ons verteld dat dit bij deze caravan nooit nodig was. Wij bleven aandringen: toen bleek er geen monteur beschikbaar.Wij zijn hiervoor later teruggeweest, en toen bleek er zoveel onbalans te zijn dat de banden opnieuw gemonteerd moesten worden! Ook viel ons op dat de Bovag-checklist gewoon (op kantoor) was afgevinkt: banden gebalanceerd stond afgevinkt en er ook de datum van de banden klopte niet. Ca. 3 weken later bleek de wc maar half door te spoelen, volgens ACB een bekend probleem bij deze caravan. Op onze vraag waarom ze dit dan niet gecontroleerd hadden, zei men direct dat de wc het bij de afleverbeurt goed deed... (alsof ze dat zo nog uit hun hoofd weten, 3 weken na aflevering). Wij konden 4 weken later hiervoor terugkomen, maar een tijd afspreken (dus er even op wachten) was niet mogelijk, dus zouden we weer 2x heen en weer moeten rijden! Hierna hebben we met Emmeloord gebeld, waar de problemen gelukkig ook goed verholpen konden worden, zonder gezeur. Meteen alle ACB stickers eraf gehaald, en wij gaan er NOOIT meer heen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Het is goed te lezen dat de service veel beter is als een aantal jaren geleden (3 a 4 jaar). Werden de winkel uitgekeken omdat we een klein hondje bij ons hadden. Toen zijn wij naar een Burstner dealer in Emmeloord gegaan, alwaar we inmiddels 2 nieuwe caravans (type Belcanto) hebben aangeschaft. De service en klantvriendelijkheid aldaar is in 1 woord fantastisch en daarom blijven we daar klant ondanks dat het 60 kilometer verderop ligt. Daarnaast valt het mij op dat van de huidige beoordelingen de teksten wel erg veel op elkaar lijken?

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Het is nooit de bedoeling u de winkel uit te kijken ! We zijn altijd blij met klanten ! waarom u naar u keken is dat wij zelf een hond hebben lopen die niet zo lief is naar andere honden toe we willen niet dat onze hond u hond iets aandoet ! en bang dat dit de verkeerde in druk heeft gegeven sorry hier voor ik ben wel blij dat u nog wel voor een burstner heeft gekozen veel plezier er mee

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zeer vriendelijke mensen.leuk familie bedrijf. Zeer goede service. Wij hebben er al 2 caravans gekocht.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Altijd een geĂ¯nteresseerd luisterend oor, meedenkend personeel en oplossingsgericht. Een bedrijf dat vriendelijkheid, enthousiasme en gedegen oplossingen uitdraagt en hoog in het vaandel heeft!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer klantvriendelijk familie bedrijf. Perfecte service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Onlangs onze nieuwe caravan opgehaald. Voor ons is dit de eerste caravan. Heel vaak in de shop geweest en steeds weer werden we heel prettig geholpen. Nooit het gevoel gehad dat iets teveel was. ACB is een bedrijf waar je geen nummer bent, maar waar je je als klant gewaardeerd voelt. Toen we voor de eerste keer met de caravan weg wilde gaan, kreeg ik met geen mogelijkheid de stekker in de contactdoos. Naar de shop gegaan om te vragen wat er aan de hand kon zijn. Het was op dat moment druk, maar toch stapte er meteen iemand in de auto en ging met me mee naar huis om het probleem te verhelpen. Dit noem ik nou topservice.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

De familie is zeer deskundig. Houden zich aan de afspraak en......waarschuwen als er wat aan de caravan mankeert en de kosten van eventuele reparatie.

• Reden bezoek Onderhoud

In een zeer vriendelijke en een gemoedelijke sfeer pas een nieuwe LMC 490e caravan gekocht bij ACB. Wat een aardige mensen en zeer behulpzaam want voor ons was alles nieuw (de eerste keer ooit).

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Een fijn en betrouwbaar bedrijf. Wij komen hier al jaren met onze camper en worden altijd keurig geholpen. Waar je ook voor komt, deze mensen is niets teveel. Altijd wordt je met veel enthousiasme zeer vriendelijk geholpen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede ervaring. Netjes geholpen en goede tips. Een prima adres.

• Reden bezoek Onderhoud

Al langer klant bij ACB en vandaag onze nieuwe Burstner in ontvangst mogen nemen. Service, deskundigheid en goed en eerlijk advies zijn kenmerkend voor de eigenaren van ACB. Er werd ruim voldoende de tijd genomen om de caravan af te leveren en al het afgesprokene is keurig uitgevoerd. De ruim gesorteerd winkel met kampeerartikelen mag ook niet onvermeld blijven. Prima bedrijf dus !

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Een ECHT kundig familie bedrijf met hart voor de klant.

• Reden bezoek Onderhoud

Nieuwe caravan bij ACB aangeschaft. Zeer prettig geholpen bij zowel de aankoop als de aflevering. Alle bestelde accessoires waren piekfijn aangebracht. Voor de aflevering werd voldoende tijd genomen en waar nodig deskundig advies gegeven. Een eigen fietsenrek en kriksteunen werden er gratis opgezet. We hebben nog geen ervaring met servicebeurten, maar hebben er een goed gevoel over. Overigens een zeer ruim voorziene shop. Wat ons betreft een aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Donderdag een onderhoudsbeurt aan de caravan laten doen. Bij een twaalf jaar oude caravan is altijd wel iets. Bij ons waren de remschoenen aan het loslaten. Door de werkplaats werd netjes gebeld om dit te melden en gelijk een nette prijsopgave. Ook bij het ophalen een duidelijke uitleg over de staat van de caravan en de aandachtspunten naar de toekomst.

• Reden bezoek Onderhoud

prima, snelle reactie en een foutje van mij mbt toezenden razendsnel opgelost. Klasse!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

De ervaring met ACB-Caravans is zeer positief. Zij bieden een fantastische service en ben dan ook zeer te spreken over het aanbod in de winkel. Zij geven een helder en duidelijk advies op maat.