Goed en vertrouwd bedrijf wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen

• Reden bezoek Onderhoud

Wij zijn uiterst te vreden over de onderhoud van onze caravan. Na 8 jaar bij een andere dealer te zijn geweest voor onderhoud is eindelijk alles bij ACB in orde gekomen.

• Reden bezoek Onderhoud

prima service, leuke campartikelenwinkel en nu ook nog eens Eriba dealer

• Reden bezoek Onderhoud

Na een eerste keer weg met de nieuwe caravan waren er wat probleempjes. Na even contact met ACB kon ik de volgende dag langskomen en zijn de probleempjes direct verholpen. Erg fijn om een dergelijke service te ervaren. Er kan altijd iets niet helemaal goed gaan maar dan bepaald de service de kwaliteit van het bedrijf en professionaliteit van de medewerkers. Top. Nu op naar het mooie weer:-)

• Reden bezoek Andere reden

wij komen hier al een aantal jaren kan niet anders zeggen we worden altijd heel goed geholpen ,personeel is altijd heel gezellig tijd voor een babbeltje en niet te vergeten hun heerlijke koffie die je krijgt. ze hebben echt heel veel op voorraad hebben ze het niet word het besteld dit bedrijf doet er alles aan om het de klant naar de zin te maken .

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Betrouwbaar eerlijk bedrijf,zoals een bedrijf hoort te zijn. Waar is de tijd gebleven dat we nog even geduld hadden als we even moesten wachten?? Geen overleg met de klant???, ken deze firma nu 5 jaar, heb nog nooit iets met ze gedaan zonder dat er wederzijds overleg was. Waar gewerkt wordt vallen spaanders, soms gaat er wel eens iets mis, we blijven toch mensen. Waarom moet een bedrijf dan meteen op internet worden afgebrand?? Zie de andere beoordelingen van dit bedrijf eerlijk, netjes , en bovenal deskundig in wat ze doen. Natuurlijk valt er wel eens iets tegen als ze iets moetEn herstellen, helaas is niet altijd alles te voorzien als je aan het werk bent, maar in overleg is er altijd een oplossing. Ik ben van mening dat ACB en net, betrouwbaar en deskundig bedrijf is zonder geheimen en of verrassingen, die niet gemeld zijn. Met vriendelijke groet, arend jan gielen

• Reden bezoek Andere reden

Na onze verregende vakantie besloten we om de vouwwagen te verkopen en een caravan aan te schaffen. Bij ACB geen enkel probleem: vouwwagen werd ingeruild en we kochten een nieuwe caravan. Zeer deskundig advies, vakbekwaam personeel en een prima prijsstelling deed ons enthousiasme alleen maar vergroten! We zijn blij bij ACB onze caravan te hebben gekocht en bevelen dit bedrijf van harte aan!!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Was geen klant toch met spoed mijn Kroningsmovers gerepareerd dag voor vertrek. Klasse. Nu weer gedonder met mijn movers, ze hebben het weer op tijd voor mij weten te herstellen. Dit betekent dat dit bedrijf een hele goede service verleend.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij hebben een nieuwe Burstner aangeschaft. ACB heeft de tijd genomen en ons op een vriendelijke en hele prettige manier geadviseerd. Dit heeft ons echt geholpen om een bewuste afweging te maken in de vele keuzes die gemaakt moeten worden bij de aanschaf. Wij hebben inmiddels de eerste week kamperen er op zitten en zijn buitengewoon enthousiast. We zullen zeker weer terugkomen bij ACB.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Bij ACB terecht gekomen voor een aankoopkeuring van een Marktplaatscaravan...grote teleursteling toen advies negatief was. Daarna meer dan voortreffelijk geholpen bij het uitkiezen van een goed alternatief dat ook in ons prijsbereik lag. Geweldig vriendelijk en behulpzaam personeel... Vaste klant erbij!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

We hebben onze 2e nieuwe caravan hier gekocht en zijn al jaren tevreden klant bij ACB caravans. We zijn erg tevreden met de enorme inzet en tijd die ze genomen hebben om de mankementen van onze eerste Burstner caravan te verhelpen en daarbij zelfs tot en met de dealer in Duitsland bezig geweest zijn om te zorgen dat alles verholpen werd en we weer tevreden waren. Dit heeft ons erg goed gedaan. ACB is wat mij betreft begaan met hun klanten en hebben veel kennis van zaken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

ijd gezellig als je er bent.

• Reden bezoek Onderhoud

het is een goed bedrijf en ze nemen de tijd voor de klanten we werden goed geholpen en ik ben zeer tevreden

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

prima service bij de aankoop van een bijna nieuwe caravan. we zijn al 20 jaar klant en zijn altijd goed geholpen met het onderhouden van onze camping uitrusting.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Wij zijn al 12j jaar \'bevriend\' en klant van ACB. In al die jaren hebben wij een zeer goede relatie opgebouwd. Waar we ook staan of dit nou Duitsland,Frankrijk of waar ook,altijd een advies en een oplossing Zeer aan te bevelen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

onze tweede nieuwe burstner averso 510 tk hier gekocht .zeer vriendelijke mensen. zeer goede service en tijd voor een praatje en een rondje rijden met de ford murtang met mijn verstandelijk beperkte zoon. ga zo door in deze moeilijke tijd .

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Oude caravan ingeruild tegen een nieuwe. Had echter nog geen BE-rijbewijs, wat voor de nieuwe, grotere wagen wel nodig was. \"Geen probleem\" zei Ruud, \"ik breng hem wel even thuis\". Zulke service kom je niet meer zo vaak tegen. ACB is een fijn bedrijf dat door fijne mensen met kennis van zaken gerund wordt. Altijd tijd voor je, ook nog na sluitingstijd. Wij blijven hier gewoon komen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Leuk, gezellig en servicegericht familiebedrijf!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Wij kochten 2 jaar geleden een recreatieset satelliet schotel. Erg goed geholpen. Nu kreeg ik het dit jaar niet voor elkaar om de satelliet te richten en kon dus ook niet mijn kaart van canaal digitaal activeren. Bij ACB Almere was het geen enkel probleem, daar werd mijn kaart geactiveerd en de zenderlijst ingelezen. Was hier erg blij om, voor de rest zijn het stuk voor stuk aardige mensen die altijd bereid zijn je verder te helpen en te adviseren. Prima bedrijf.

• Reden bezoek Andere reden

Al vele jaren met plezier klant bij ACB. Een echt fijn familiebedrijf met oog voor service, kwaliteit en dekundig advies. Onlangs onze nieuwe caravan opgehaald en alles was weer volgens afspraak dik in orde! Ook de voor ons speciaal bestelde artikelen uit de campingshop waren keurig voor ons apart gelegd. Ook voor onderhoud van de caravan kun je bij ACB prima terecht. Wij zijn zeer tevreden en blijven graag terugkomen als klant!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Me caravan een beurt laten geven want dat was al meer dan 10 jaar geleden. koste me best veel want buiten de normale onderhoud moesten ook 2 banden worden vervangen en nieuwe torsie veren, maar hij staat er weer mooi hoog bij. Vanaf acb direct naar de camping, stroom draad erin maar die deed het niet, denk je: ach het eerste weekend dat de camping open is, gebeld voor de stroom maar er kon pas de volgende dag iemand komen om de schakelaar om te zetten dus toch hele tent opgezet ect en naar huis. Twee dagen later bleek er kortsluiting in de caravan te zitten, stoppen bleven eruit schieten. Gezocht en gezocht maar het was zo een wirwar van draden en ingewikkeld dat het ons niet echt lukte. Terug naar ACB gegaan om foto\'\'s op mijn mobiel van het probleem te laten zien. om een lang verhaal kort te maken, de eigenaar is op een woensdag avond om half naar de camping gekomen (half uur rijden) en is daar bijna 3 uur bezig geweest en opgelost !! top dat vind ik service