Augustus 2017 een bezoek gebracht aan de showroom om te kijken naar een nieuwe caravan. Geholpen door Ruud. Geduldig en met kundig uitleg gegeven over de mogelijkheden en de voor- en nadelen. Adviseerde ons een bezoek te brengen aan de caravanbeurs in Düsseldorf. Daar weer een afspraak gemaakt met Ruud. Wederom fantastisch geholpen en gelijk maar een nieuwe Bürstner caravan gekocht. Deze is in tussen afgeleverd aan het begin van februari 2018 (met een mooie bos rozen!). Ook dit verliep weer uitstekend. Goede uitleg (in alle rust) door medewerker Kai. We zijn zeer tevreden over de hele gang van zaken en hebben het volste vertrouwen voor de toekomst.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Crespo tafel gekocht in Twente. Bleek na opening doos stuk. Via Twente werd een nieuwe tafel geleverd bij ACB, De service van dit bedrijf is uitstekend. Zeer vriendelijke medewerkenden. Enorm geduld bij uitleg verstellen poten. Bedankt dames.

Ik kwam kijken voor een rugtas en schoenen hoewel ik er al vanuit ging dat ze mijn maat (48) niet zouden hebben. Rugtas was snel geregeld maar de schoenen waren er idd niet in het model wat ik wilde hebben. Een ander model gepast voor de pasvorm en er werd met de leverancier gebeld of er ook schoenen in mijn maat en gewenst model verkrijgbaar waren en dit was zo. Na 2 dagen kreeg ik al een belletje dat de schoenen opgehaald konden worden. Dit is dus meedenken en klantgericht verkopen.

Eerlijke service! Zelfs als het ACB omzet kost.

• Reden bezoek Onderhoud

Al een paar jaar klant bij ACB en zeer tevreden altijd gezellig als er tijd is een praatje met een bakkie ff snel iets kopen duurt al gauw een uurtje. Vanaf de camping advies gevraagd zoals gewoonlijk het juiste advies probleem opgelost Wij komen er graag een zaak waar je het huiskamer gevoel bij hebt net of je op viesite bent. Wij raden ACB met een dikke 10 aan als betrouwbaar vriendelijk BELEEFD klantgericht.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tot 2 keer aan toe geholpen door een oudere Dame, kort blond haar, waarschijnlijk de bazin. In contact erg onbeschoft en totaal niet klantvriendelijk. Wij komen niet meer terug.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ik kan niet anders zeggen dan een heel erg servicegericht, klantgericht, oplossingsgericht bedrijf waar de menselijke factor en de kennis hoog is. We hadden een keer een tafeltje wat kapot was gegaan en dat is meteen vervangen. En we zochten een speciale koelbox voor een Holtkamper en dat hebben ze voor mij gevonden door doorzettingsvermogen en klantgerichtheid. En het technisch onderhoud is altijd heel goed en er wordt service/oplossingsgericht gedacht. Als het gerepareed kan worden, wordt het gewoon goed gerepareed. Niet van: we vervangen het totaal wel, maar gewoon Heel prettig en zonder \'poeha\', gewoon: oplossen en afspraken nakomen. En dat meedenken is ontzettend prettig. Nooit een probleem, altijd een oplossing!!!! Ik kom ook wel eens andere bedrijven tegen... En daarom kan ik ACB ook met een gerust hart van harte aanbevelen. Topbedrijf!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

In 2003 kocht ik mijn eerste nieuwe caravan bij ACB. Het is een familiebedrijf en dat merkte je gelijk. Deze mensen zijn echt superlief, ze denken heel graag met je mee maar dwingen je tot niets. In 2015 heb ik mijn caravan weer ingeruild bij ACB en dat was een Burstner Ventana 500 TS. Wilden graag naar een bredere en iets grotere caravan, en het is geworden de LMC MAESTRO 570D, een pracht van een caravan we waren er direct verliefd op. In het begin waren er paar kleine dingen die verholpen moesten worden, ik heb het zelf gedaan omdat hij nu voor vast in Duitsland staat. En ik moet zeggen dat wij heel goed tegemoet zijn gekomen door de lieve mensen van ACB. Kortom dit is het fijnste bedrijf wat ik persoonlijk heb meegemaakt. Henk van der meer uit Lelystad

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Een bedrijf waar service hoog in het vaandel staat. Zijn wederom fantastisch geholpen, zowel met verzekeringskwesties als met de aanschaf en wijzigingen bij de nieuwe caravan.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Goed en vertrouwd bedrijf wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen

• Reden bezoek Onderhoud

Wij zijn uiterst te vreden over de onderhoud van onze caravan. Na 8 jaar bij een andere dealer te zijn geweest voor onderhoud is eindelijk alles bij ACB in orde gekomen.

• Reden bezoek Onderhoud

prima service, leuke campartikelenwinkel en nu ook nog eens Eriba dealer

• Reden bezoek Onderhoud

Na een eerste keer weg met de nieuwe caravan waren er wat probleempjes. Na even contact met ACB kon ik de volgende dag langskomen en zijn de probleempjes direct verholpen. Erg fijn om een dergelijke service te ervaren. Er kan altijd iets niet helemaal goed gaan maar dan bepaald de service de kwaliteit van het bedrijf en professionaliteit van de medewerkers. Top. Nu op naar het mooie weer:-)

wij komen hier al een aantal jaren kan niet anders zeggen we worden altijd heel goed geholpen ,personeel is altijd heel gezellig tijd voor een babbeltje en niet te vergeten hun heerlijke koffie die je krijgt. ze hebben echt heel veel op voorraad hebben ze het niet word het besteld dit bedrijf doet er alles aan om het de klant naar de zin te maken .

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Betrouwbaar eerlijk bedrijf,zoals een bedrijf hoort te zijn. Waar is de tijd gebleven dat we nog even geduld hadden als we even moesten wachten?? Geen overleg met de klant???, ken deze firma nu 5 jaar, heb nog nooit iets met ze gedaan zonder dat er wederzijds overleg was. Waar gewerkt wordt vallen spaanders, soms gaat er wel eens iets mis, we blijven toch mensen. Waarom moet een bedrijf dan meteen op internet worden afgebrand?? Zie de andere beoordelingen van dit bedrijf eerlijk, netjes , en bovenal deskundig in wat ze doen. Natuurlijk valt er wel eens iets tegen als ze iets moetEn herstellen, helaas is niet altijd alles te voorzien als je aan het werk bent, maar in overleg is er altijd een oplossing. Ik ben van mening dat ACB en net, betrouwbaar en deskundig bedrijf is zonder geheimen en of verrassingen, die niet gemeld zijn. Met vriendelijke groet, arend jan gielen

Na onze verregende vakantie besloten we om de vouwwagen te verkopen en een caravan aan te schaffen. Bij ACB geen enkel probleem: vouwwagen werd ingeruild en we kochten een nieuwe caravan. Zeer deskundig advies, vakbekwaam personeel en een prima prijsstelling deed ons enthousiasme alleen maar vergroten! We zijn blij bij ACB onze caravan te hebben gekocht en bevelen dit bedrijf van harte aan!!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Was geen klant toch met spoed mijn Kroningsmovers gerepareerd dag voor vertrek. Klasse. Nu weer gedonder met mijn movers, ze hebben het weer op tijd voor mij weten te herstellen. Dit betekent dat dit bedrijf een hele goede service verleend.

Wij hebben een nieuwe Burstner aangeschaft. ACB heeft de tijd genomen en ons op een vriendelijke en hele prettige manier geadviseerd. Dit heeft ons echt geholpen om een bewuste afweging te maken in de vele keuzes die gemaakt moeten worden bij de aanschaf. Wij hebben inmiddels de eerste week kamperen er op zitten en zijn buitengewoon enthousiast. We zullen zeker weer terugkomen bij ACB.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Bij ACB terecht gekomen voor een aankoopkeuring van een Marktplaatscaravan...grote teleursteling toen advies negatief was. Daarna meer dan voortreffelijk geholpen bij het uitkiezen van een goed alternatief dat ook in ons prijsbereik lag. Geweldig vriendelijk en behulpzaam personeel... Vaste klant erbij!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

We hebben onze 2e nieuwe caravan hier gekocht en zijn al jaren tevreden klant bij ACB caravans. We zijn erg tevreden met de enorme inzet en tijd die ze genomen hebben om de mankementen van onze eerste Burstner caravan te verhelpen en daarbij zelfs tot en met de dealer in Duitsland bezig geweest zijn om te zorgen dat alles verholpen werd en we weer tevreden waren. Dit heeft ons erg goed gedaan. ACB is wat mij betreft begaan met hun klanten en hebben veel kennis van zaken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

ijd gezellig als je er bent.

• Reden bezoek Onderhoud

het is een goed bedrijf en ze nemen de tijd voor de klanten we werden goed geholpen en ik ben zeer tevreden

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

prima service bij de aankoop van een bijna nieuwe caravan. we zijn al 20 jaar klant en zijn altijd goed geholpen met het onderhouden van onze camping uitrusting.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Wij zijn al 12j jaar \'bevriend\' en klant van ACB. In al die jaren hebben wij een zeer goede relatie opgebouwd. Waar we ook staan of dit nou Duitsland,Frankrijk of waar ook,altijd een advies en een oplossing Zeer aan te bevelen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Over Almeers Caravan Bedrijf B.V.

Almeers Caravan Bedrijf Trotse dealer: Burstner, Eriba & LMC caravans LMC campers. Al ons werk gaat onder Bovag voorwaarden ! gasvulstation betaal per KG gas eigen flessen worden gevuld fabriek flessen worden omgeruild