zeer goed en adequaat

goede service, goede offerte en zeer goede reparaties. perfect.

Slechte ervaring, met kopen van onderdeel skotelbraai.

Ik moest een nieuwe grillplaat hebben voor mijn skotelbraai,er werd mij verteld dat,nieuwe plaat waarschijnlijk niet pasten ,toch meegenomen,paste inderdaad niet dus terug naar Almere. U krijgt uw geld niet terug wel een tegoedbon ,maar dat is niet tegen mij gezegd, staat onderop de bon was het antwoord , ja maar dan heb ik al betaald ,dan moet u , goed zichtbaar een bordje hebben hangen geen geld terug, ja was het antwoord wij zitten hier net nog geen tijd gehad, dat was begin juli, nu hangt het bordje er nu nog niet, antwoord, is niet wettelijk verplicht, ja zeker wel .

Altijd goed geholpen

Wij komen al ruim 12 jaar bij ACB Al vaf dat ze nog in Almere Haven zaten En als je dan ziet hoe de fam.Davids zich nu heeft gemanifesteerd in een mooi nieuw pand kan ik alleen maar zeggen : Respect en bewondering voor dit succes. Altijd goed en vakkundig geholpen Ook met afhandelen van schade zaken ivm de verzekering. Klanten zeggen vaak : klant is koning, maar volgens mij is de verkoper nog steeds keizer. Want zo hoort het ook. Klanten vragen vaak het onmogelijke of willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. En als ACB dan aan een wens niet kan voldoen dan is het opeens een slecht bedrijf . En worden er slechte recencies geschreven,wat o zo makkelijk is op de social media. Ik heb nooit problemen met ACB gehad. Er word met je meegedacht en ze zullen je aanraden om niet iets kopen wat eigenlijk niet nodig is en helpen je om een goedkopere oplossing te vinden. Wij hebben onze caravan via bemiddeling van ACB kunnen verkopen, was binnen enkele uren geregeld. Wij wensen de Familie Davids nog vele goede en vooral gezonde jaren. Afz Fam Valk Almere

TELEURSTELLEND

Eind juni een luifel besteld voor onze Eriba, 2e week juli gingen wij op vakantie. Verkeerde spullen besteld, kan gebeuren, maar daarna caravan ophalen en dat de spullen er niet waren, teleurstellend. Maar gelijk voor na onze 3 weekse vakantie een nieuwe afspraak gemaakt. Ruim een week voor brengen nog gebeld of de spullen er waren..... In de avond voor ophalen, belletje, luifel nog niet gearriveerd, wordt een paar dagen later. Vertrouwen opgezegd en de caravan teruggehaald. Geen enkele keer excuses, (ja , een week later) en we kwamen niet van om de hoek. Tegemoetkoming in de reiskosten? Daar doen we niet aan was het antwoord. De luifel, geplaatst, kostte ons ruim €500 meer dan indien zelf aangekocht en geplaatst. Daarboven op de winstmarge voor ACB uiteraard. Voor ons laatste keer ACB.

Zeer slecht en onbeschoft

Heb een nieuwe caravan van eriba die geleverd is door acb caravans. Nu zijn er onderdelen nodig voor schade lamp en deel van bumper. Ben nu al sinds mei 2019 bezig en krijg als antwoordt dat hun hier geen haast mee hebben want verdienen we niet op. Zo ga je niet met mensen om acb caravans.

Normaalgesproken zeer goed

Al jaren tot grote tevredenheid klant. Kleine maar ook grote reparaties werden adequaat en vakkundig uitgevoerd. Heden wilden wij caravans gaan bekijken. Normaalgesproken zou dat met onze dwergteckel geen probleem zijn. Eerst even naar binnen lopen en melden dat je met een hondje de zaak wilt betreden. Geen probleem. Maar vandaag dezelfde procedure gevolgd; eerst gemeld dat ik met een teckeltje de winkel zou willen bezoeken. Op niet mis te verstane wijze werd mij te kennen gegeven dat honden niet welkom zijn en dat ik geen toegang krijg met hond. De dame in kwestie kwam zelfs een ietwat geirriteerd en gestressed op mij over. OK geen probleem. Mijn vrouw en ik dropen teleurgesteld af. Wat mij echter enorm verbijsterde was dat een echtpaar met een best wel grote hond, vervolgens wel toegang kreeg. Ongelooflijk dit.

Wij wilden met spoed een andere fietsendrager op onze hobby. Alle caravan dealers hadden geen tijd. ACB hád wél tijd. In eerste instantie zou onze huidige drager verplaatst worden. ACB toonde ons een kantelbare en liet ons de keus. Uiteindelijk toch besloten voor de kantelbare. Dezelfde dag is deze gemonteerd. Ook hebben ze nog de remmen gesteld. De volgende dag zijn we met plezier op vakantie gegaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ACB caravan benaderd ivm onderhoud LMC 2003 die wij particulier hadden aangeschaft. Om een goed beeld krijgen van de staat van de caravan een bovag onderhoudsbeurt laten uitvoeren via ACB. Bovag onderhoudsbeurt werd uitgevoerd en ook werden wij telefonisch op de hoogte gebracht wat er moest gebeuren. Na overleg zijn de belangrijkste zaken door ACB verholpen en werd caravan keurig naar onze stalling gebracht. Tijdens onze 1e (proef) vakantie kwamen we er achter dat alles prima werkte behalve dat ons alko dissel slot niet meer paste op de koppeling. Contact gelegd met ACB via mail en hoop dat dit probleem wordt opgelost

• Reden bezoek Onderhoud

Goed bedrijf kundig en vriendelijk personeel

Aanschaf Eriba touring Troll 540 occasion Zeer vriendelijk en deskundig

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

onderhoud camper zeer professioneel uitgevoerd en altijd meedenken bij problemen zeer goerd

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Eriba nova sl gekocht op de caravanbeurs in Utrecht. Geadviseerd door Ruud op een prettige en meedenkende wijze. Begin mei is caravan aan ons geleverd. Uitleg was rustig, prettig en duidelijk. Ook fraaie rozen gekregen. Na 2 weken hebben we tekortkomingen en aanbevelingen doorgegeven. Hier werd door Ruud uitstekend en snel op gereageerd. We hebben het volste vertrouwen in dit bedrijf en we bevelen het ten zeerste aan.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Na dat onze mover het had begeven in Luxemburg en geen reparatie binnen een paar weken mogelijk was, toch maar even met ACB gebeld. uiteraard is dan net iedereen op vakantie en heeft de eerste monteur zijn pols gebroken, maar we moesten de caravan neer zetten en zouden kijken wat ze konden doen. twee dagen later. inde avond om 22.00 uur werden wij gebeld dat onze caravan opgehaald kon worden op Hemelvaartsdag, ondanks dat ze eigenlijk gesloten waren. Klasse of niet?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We zijn teleurgesteld in acb m.b.t. levering van een nieuwe caravan LMC vivo 493. Reeds in februari ontvingen we bericht dat de caravan al klaar stond, terwijl begin april levering zou plaats vinden. Na betaling bleek dat aanpassingen aan de caravan zoals plaatsing van een achterraam en het laten vervallen van een dakluik, zoals afgesproken met Ruud niet waren uitgevoerd. Ook hierna zijn een paar aanpassingen niet naar wens uitgevoerd.

• Reden bezoek Onderhoud

Augustus 2017 een bezoek gebracht aan de showroom om te kijken naar een nieuwe caravan. Geholpen door Ruud. Geduldig en met kundig uitleg gegeven over de mogelijkheden en de voor- en nadelen. Adviseerde ons een bezoek te brengen aan de caravanbeurs in Düsseldorf. Daar weer een afspraak gemaakt met Ruud. Wederom fantastisch geholpen en gelijk maar een nieuwe Bürstner caravan gekocht. Deze is in tussen afgeleverd aan het begin van februari 2018 (met een mooie bos rozen!). Ook dit verliep weer uitstekend. Goede uitleg (in alle rust) door medewerker Kai. We zijn zeer tevreden over de hele gang van zaken en hebben het volste vertrouwen voor de toekomst.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Crespo tafel gekocht in Twente. Bleek na opening doos stuk. Via Twente werd een nieuwe tafel geleverd bij ACB, De service van dit bedrijf is uitstekend. Zeer vriendelijke medewerkenden. Enorm geduld bij uitleg verstellen poten. Bedankt dames.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Ik kwam kijken voor een rugtas en schoenen hoewel ik er al vanuit ging dat ze mijn maat (48) niet zouden hebben. Rugtas was snel geregeld maar de schoenen waren er idd niet in het model wat ik wilde hebben. Een ander model gepast voor de pasvorm en er werd met de leverancier gebeld of er ook schoenen in mijn maat en gewenst model verkrijgbaar waren en dit was zo. Na 2 dagen kreeg ik al een belletje dat de schoenen opgehaald konden worden. Dit is dus meedenken en klantgericht verkopen.

• Reden bezoek Andere reden

Eerlijke service! Zelfs als het ACB omzet kost.

• Reden bezoek Onderhoud

Al een paar jaar klant bij ACB en zeer tevreden altijd gezellig als er tijd is een praatje met een bakkie ff snel iets kopen duurt al gauw een uurtje. Vanaf de camping advies gevraagd zoals gewoonlijk het juiste advies probleem opgelost Wij komen er graag een zaak waar je het huiskamer gevoel bij hebt net of je op viesite bent. Wij raden ACB met een dikke 10 aan als betrouwbaar vriendelijk BELEEFD klantgericht.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tot 2 keer aan toe geholpen door een oudere Dame, kort blond haar, waarschijnlijk de bazin. In contact erg onbeschoft en totaal niet klantvriendelijk. Wij komen niet meer terug.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ik kan niet anders zeggen dan een heel erg servicegericht, klantgericht, oplossingsgericht bedrijf waar de menselijke factor en de kennis hoog is. We hadden een keer een tafeltje wat kapot was gegaan en dat is meteen vervangen. En we zochten een speciale koelbox voor een Holtkamper en dat hebben ze voor mij gevonden door doorzettingsvermogen en klantgerichtheid. En het technisch onderhoud is altijd heel goed en er wordt service/oplossingsgericht gedacht. Als het gerepareed kan worden, wordt het gewoon goed gerepareed. Niet van: we vervangen het totaal wel, maar gewoon Heel prettig en zonder \'poeha\', gewoon: oplossen en afspraken nakomen. En dat meedenken is ontzettend prettig. Nooit een probleem, altijd een oplossing!!!! Ik kom ook wel eens andere bedrijven tegen... En daarom kan ik ACB ook met een gerust hart van harte aanbevelen. Topbedrijf!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

In 2003 kocht ik mijn eerste nieuwe caravan bij ACB. Het is een familiebedrijf en dat merkte je gelijk. Deze mensen zijn echt superlief, ze denken heel graag met je mee maar dwingen je tot niets. In 2015 heb ik mijn caravan weer ingeruild bij ACB en dat was een Burstner Ventana 500 TS. Wilden graag naar een bredere en iets grotere caravan, en het is geworden de LMC MAESTRO 570D, een pracht van een caravan we waren er direct verliefd op. In het begin waren er paar kleine dingen die verholpen moesten worden, ik heb het zelf gedaan omdat hij nu voor vast in Duitsland staat. En ik moet zeggen dat wij heel goed tegemoet zijn gekomen door de lieve mensen van ACB. Kortom dit is het fijnste bedrijf wat ik persoonlijk heb meegemaakt. Henk van der meer uit Lelystad

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Een bedrijf waar service hoog in het vaandel staat. Zijn wederom fantastisch geholpen, zowel met verzekeringskwesties als met de aanschaf en wijzigingen bij de nieuwe caravan.