Service

Afstandbediening van de moverweigerde snel bij Eriba Touring die in juni is afgeleverd. Terug van de camping langsgekomen en reserve AB meegekregen. Gelijk nog extra uitleg gekregen bij Knott koppeling waar ik moeite mee had. Na lekker bakkie weer tevreden door naar huis. Top zaak.

• Overleg uit te voeren werkzaamheden N.v.t.

Uitmuntend bedrijf waarmee prima en prettig zaken is te doen.

2 Jaar geleden een nieuwe Eriba caravan bij ACB gekocht en eigen caravan ingeruild. Onderhoudsbeurt prima uitgevoerd. Door omstandigheden caravan in juli 2023 moeten verkopen. ACB heeft de verkoopbemiddeling zeer vlot en tegen heel redelijke kosten voor mij gedaan. Zelf niets aan verkoop hoeven doen. Team ACB veel dank hiervoor!

Super aankooptraject en aflevering

Tijdens de caravanbeurs 2022 een Eriba Touring besteld. Keurige inruilprijs hoorde hierbij. Caravan werd later door de fabriek afgeleverd maar vragen hierover werden keurig uitgezocht en beantwoord. Aflevering door Ruud was zeer goed en gezellig.

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

Goed advies en top service

Onze caravan gekocht bij Acb. Omdat wij inmiddels zijn verhuisd naar de omgeving waar wij een vaste seizoensplaats hadden was de caravan overbodig geworden.. daarom verkocht via bemiddeling van ACB. Dit is zeer goed bevallen. Caravan was snel verkocht. Goede afspraken en communicatie met ACB. Top service!

Op meerdere punten gefaald

Camper zou in februari opgehaald worden uit de stalling. Week na geplande ophaaldatum gebeld met de ACB De camper was toen nog niet opgehaald, ze hadden het te druk in februari Ik had gevraagd om de volgende werkzaamheden te doen: Kleine beurt inclusief distributieriem. Er is een grote beurt uitgevoerd en een APK. Onduidelijke omschrijving wat er gedaan is Na wat aandringen kreeg ik de specificatie, het betrof het vervangen van 1 fuseekogel, remblokken voor en een grote beurt, hier werd 1110 euro voor gefactureerd. Distributie riem kwam op 1100 euro. Aangezien de distributieriem 4 jaar geleden voor 320 euro was vervangen heb ik gevraagd om een specificatie van de rekening. Op dat verzoek kreeg ik opeens 550 euro retour omdat er een foutje was gemaakt. Droogtoilet laten plaatsen, daar ben ik tevreden over. Verder had ik een super-b accu besteld, de prijs zou 2100 zijn inclusief 200 voor een laadbooster. Accoord gegaan, nadat na 4 maanden de accu eindelijk geleverd kon worden, bleek de prijs van de accu opeens 2456 euro te zijn. Dit kreeg ik te horen toen ik de camper kwam ophalen en alles al ingebouwd was. Uiteindelijk heb ik 178 euro korting kunnen krijgen op de accu. Toen ik wegging met de camper bleek dat de 220V-lader niet functioneerde en de accu niet conform de voorschriften van de leverancier van de accu was ingebouwd, de booster was nl geplaatst tussen de 220v lader en de accu terwijl deze gemaakt is om tussen de motor-laadstroom en de accu te plaatsen. Na mijn vakantie de camper weer teruggebracht, is er een andere 220v lader geplaatst en de booster is op de juiste wijze geplaatst. Hiervan kreeg ik alsnog een factuur van 114,35 voor de werkzaamheden, nota bene voor de correctie van de verkeerd geplaatste booster. Ondanks mijn verzoek heb ik tot op heden geen uitleg hierover gekregen. Al met al vindt ik het Almeers Caravan Bedrijf ACB niet transparant, voor de garage-werkzaamheden veel te duur en uitermate tekortschieten in de communicatie.

• Showroom N.v.t.
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden

Mijn luifel was stuk dus op zoek naar een andere kwam ik terecht op de site van acb Telefonisch overlegd of het mogelijk was om de luifel binnen 3 dagen te monteren Hij moest besteld worden maar en na drie dagen een telefoontje van Ruud als het mogelijk is kan je vanmiddag komen Er heen gereden met de camper en overlegt met de monteur Ga maar koffie drinken het komt goed En het is goed gekomen Een goed bedrijf met top service ik weet waar ik mijn camper in onderhoud geef de komende tijd Acb bedankt voor de goede service

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

Nieuwe manager in geen kwaad

Voor een flink bedrag besteed bij acb. Helaas waren de stoelen niet compleet en stuk bij aankomst vakantie. Meermaals gebeld en gemaild met de problemen. Omruilen was geen probleem. Terug van vakantie te horen gekregen dat de stoelen niet meer voorradig zijn en besteld moeten worden. Evt een andere stoel ook besteld. Bij berichtgeving dat de stoelen er waren. Wij erheen met uur reistijd. Bij aankomst waren alleen de andere stoelen er en niet de nieuwe originele. Mochten de oude stoelen omruilen voor andere alleen dan niet de verlengde beensteun. Ookal was deze wel aanwezig en goedkoper. De manager? (Zou haar deze functie niet geven maar oké)was vrij resoluut en duidelijk met een antwoord: nee die mag u niet omwisselen. Omdat Berger hier de beslissing over neemt en hun het risico niet willen nemen???… mevr wou liever extra kosten maken aan het nabezorgen van de beensteun na een antwoord van Berger. En zijn wij nu dus voor niks gekomen. Praten had geen nut was net een muur waar je tegen aan praat. Hoop stampei en ontevredenheid maar dat doet acb niks. Want service klinkt leuk en goed totdat je er fysiek bent. Uiteindelijk kreeg mevr toch een antwoord van Berger, Duitsland ipv aankomende week. En konden we last minute voor vertrek de set wel omwisselen voor een andere. Het personeel op de vloer is geen kwaad woord over te zeggen. Maar diegene die de beslissingen moet maken kan beter een andere functie bekleden wat geen slechte recensies geeft aan acb.

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

Het beste advies bij het kopen van een caravan en dan ook nog eens zeer klantvriendelijk

Na vele caravan zaken bezocht te hebben zijn wij bij ACB terechtgekomen. Je voelt je gelijk thuis ze zijn super klantvriendelijk. Ruud heeft ons echt perfect geadviseerd bij de aankoop! Dit hadden wij zo niet allemaal zelf kunnen bedenken. Er komt toch een hoop bij kijken. Ruud neemt de tijd voor je en is ook nog eens erg vriendelijk. Ook het (weer) uitleggen van alle opties door zijn vader waren super fijn! We konden vol vertrouwen op pad! Ook de mannen van de werkplaats zijn super behulpzaam en alles liep op rolletjes bij de jaarlijkse controle! Kortom een geweldig bedrijf met zeer goede kennis en service.

Goede communicatie en service

ACB heeft mijn camper opgehaald bij de camperstalling en naar een garage gebracht voor de APK. Er werd duidelijk gecommuniceerd en de opdracht kreeg ik ook per mail zodat er geen misverstanden konden ontstaan. De APK puntjes en prijsopgave worden ook via ACB medegedeeld. De camper wordt ook door ACB weer naar de stalling gebracht. Kortom, ik had er geen omkijken naar en alles werd keurig in overleg geregeld voor een hele nette prijs. Ik ga zeker vaker van hun diensten gebruik maken!

• Showroom N.v.t.
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden

Goede service aflevering nieuwe caravan.

Onze ervaring is dat we al 23 jaar klant zijn. Nu een nieuwe sassino460 gekocht. Prima service, goede informatie. Ondanks de enorme drukte toch nog alle moeite gedaan om het op tijd te leveren. We zijn er ook heel erg blij mee. Frans en Edith Snoeijs.

Denken.met je mee

Na aankoop van mijn caravan bij een particulier wilde ik mijn caravan laten keuren veilig voorop. Ik kwam uit bij ACB in Almere. Naar een paar dagen belde oscar mij op met een vervelende mededeling er was best veel mis met de caravan. lekkage bij de disselbak totaal zou de factuur inc nieuwe banden schokbrekers remmen en nog veel meer op bijna 3000 euro komen. Daar gaat ons spaargeld maar je kunt niet anders. Twee weken later belde Oscar me weer op met de mededeling dat de lekkage mee viel en dat de kosten minder zouden zijn Toen ik mijn caravan ging ophalen waren de kosten de helft van wat we hadden afgesproken.super zo kan het ook. Kleine tip misschien even de caravan afspoelen bij het ophalen hij was best vies maar ja jullie hebben het ook druk. Zit nog te wachten op een belletje dat de onderdeel die ik had bestel binnen was en dan kan mijn vakantie beginnen. Met dank aan de mannen van ACB caravans. Ga zo door Ricardo

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

Vriendelijk en perfect geholpen.

Camper gekocht bij ACB, geholpen door Ruud. Prima uitleg op een rustige manier. Genoeg tijd nemend om vragen te beantwoorden. Zelfs telefonisch op een goede manier geholpen. Afspraken die gemaakt waren zijn uitstekend nagekomen. Zeker een aanbeveling waard.

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

Geweldig geholpen, snel, vakkundig en vriendelijk

Kwamen , na een slechte ervaring bij een ander caravan bedrijf, met onze camper bij ACB om kachel/boiler onderhoud te laten plegen en om naar een kleine lekkage te laten kijken. Ze contacteerden een groter lek , veroorzaakt door het slecht plaatsen van een dakluik. Ze hebben foto's gemaakt van de bestaande situatie, plan de campagne gemaakt. overleg gepleegd en het super, snel en vakkundig hersteld. Wij gaan nu ruim 9 maanden met de camper door zuid europa en turkije trekken en ik kan ten aller tijde naar ze bellen, mocht er wat gebeuren onderweg, zodat ze mee kunnen denken en advies te geven op afstand. Super en snel geholpen. Ik kan iedereen ACB aanraden. Super vriendelijke en deskundige mensen. Hartelijk dank.

Wat een service!

Mijn man en ik kochten enige tijd geleden onafhankelijk van elkaar hetzelfde merk schoenen en kregen allebei dezelfde problemen met de hakken en zolen. Omdat ik al jaren op hetzelfde merk schoenen loop zonder problemen heb ik de schoenen laten zien in de winkel van ACB. Voor de goede orde dient ook vermeld te worden dat het hier om prijzige schoenen gaat. We werden teruggebeld met de mededeling dat we beiden nieuwe schoenen mochten aanschaffen met 50 % korting. Hier had ik niet om gevraagd. Dat noem ik nog eens service want ze waren echt niet spiksplinternieuw meer. Ik kom zeker als klant weer terug. Hulde.

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

Eriba Triton ingeruild voor een nieuwe Eriba Troll 542 60 Edition. De Triton had een bed in de breedte, en de Troll 542 heeft het bed in de lengte. Dit had toch onze voorkeur, zodat je niet over elkaar heen hoeft te klimmen bij uitstappen. We hadden al gemerkt dat de 542 uitvoering erg populair is, waardoor deze moeilijk uit voorraad leverbaar zijn. Gelukkig kon ACB ons aan de gewenste uitvoering helpen, met een acceptabele levertijd. We zijn blij met het meedenken in oplossingen door de medewerkers, en ACB heeft er wat ons betreft een vaste klant bij.

vriendelijk en deskundig

goede uitleg over alles bij n kopje koffie. eerlijke informatie over de produkten. ook bij aflevering werd de tijd genomen voor goede uitleg. kortom, een goede ervaring.

• Overleg uit te voeren werkzaamheden N.v.t.

Een heel goed bedrijf met veel aandacht voor hun klanten.

We zijn heel enthousiast over dit mooie bedrijf. We zijn enorm goed geholpen door Kay, die ons in alle rust de diverse caravans heeft laten zien en ons kon adviseren. We zijn ontzettend blij met onze aankoop. We hebben een hele goede indruk en ervaring met dit bedrijf. We zijn ook na aankoop, bij al onze telefonische vragen ontzettend goed en vriendelijk te woord gestaan. Het was altijd goed als we belden en er werd meteen met ons mee gedacht. Heel fijn als je je als klant zo goed behandeld voelt. Dat schept vertrouwen, een goed gevoel en erg veel plezier bij de aanschaf van zoiets moois als een nieuwe Nova. Harry en Anita Eggenkamp.

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

Een zeer professioneel en klantgericht bedrijf.

Een splinternieuwe Eriba Touring Triton 430 met vaste Thule luifel gekocht en de Eriba Touring 310 van 3 jaar jong prima in kunnen ruilen. Erg tevreden over de wijze waarop ik zaken heb kunnen doen. Bij aflevering volgde een heldere uitleg op een zeer prettige wijze. En wat een mooie kampeershop met een uitgebreid assortiment! De caravan houd ik hier ook in onderhoud.

mover laten monteren

Wij hebben vorig jaar een caravan mover aangeschaft bij ACB keurig tekst en uitleg bij het uitzoeken van de juiste mover voor ons caravan we konden kiezen uit divers merk en type en er was ook duidelijk uitleg over de divers accu waar uit je kan kiezen bij de caravan ophalen nog uitleg gekregen hoe de mover werkt

• Overleg uit te voeren werkzaamheden N.v.t.

Prettig en goed bedrijf. Ondersteuning en meedenken is top!

De persoonlijke aanpak (no nonsense) aanpak van de fam Davids en personeel is erg goed. Verkoop van een nieuwe caravan is niet overhaast ("scoren" is niet Ruud zn ding; wel het verkopen van iets dat je past; ik ben een pietje precies maar ook dat wordt gewaardeerd) Grote keuze in types caravans en een goede prijs gekregen voor onze inruiler. Uiteindelijk een faire deal kunnen maken. Geen prijsvechter maar fair, en daardoor voor de langere termijn betrouwbaar. Bij het 1e tm laatste bezoek nemen ze de tijd voor je, ook al is het druk. Aflevering is netjes gedaan en er is bijna niets dat nog nagewerkt moet worden; dat wat nog gedaan moet worden is opgenomen en gaat opgelost worden. Vertrouwen in het team van de fam Davids is wat ze uitstralen en willen; zonder dat gaat het niet. Kortom; erg tevreden over ACB

Zeer tevreden, met advies en aankoop Thule superb short fietsendrager

Aardige en deskundige ondernemers, met hart op de juiste plaats. En liefde voor caravans en toebeho ren.

Gezellig contact en perfecte aflevering!

Aankoop van onze nieuwe caravan (Eriba Nova 445 Trend) verliep op een prettige manier! Goed advies over aankoop van mover en luifel. Dingen die net even anders waren wat betreft bevestiging werden keurig met ons gecommuniceerd! Vandaag is onze caravan superschoon afgeleverd met uitgebreide rondleiding en uitleg! Mooie verse rozen toe... en uitgezwaaid door de eigenaar! Perfect!

Heel positieve ervaring. Vakmensen

Vandaag onze Eriba Nova weer opgehaald na een Bovag onderhoudsbeurt. Wat een voorbeeld voor veel andere bedrijven. Goede informatie en communicatie vooraf over wat er moet worden vervangen. (In ons geval onderdelen van de koppeling). Bewijs van reparaties middels foto’s van oude en nieuwe situatie werden per e-mail toegestuurd en ook een digitale versie van het keuringsrapport sturen ze je toe. Onderhoud kost geld maar naar onze mening blijft alles in het redelijke en binnen onze eigen verwachtingen. Kortom: wij zijn met een gerust en tevreden gevoel weer naar huis gegaan. Nu maar hopen dat we dit jaar nog wel kunnen kamperen.

Vertrouwd, behulpzaam, duidelijk en vriendelijk

In de zomer van 2019 vonden mijn vrouw en ik dat onze Eriba Nova uit 2005 aan vervanging toe was. In het najaar gingen wij op "rooftocht". Wij wisten wat we wilden hebben: rondzit, lengte bedden, grote koelkast en ruim toilet. Weer een Eriba of nu een ander merk. Stad en land hebben we afgezocht. Vele dealers bezocht: allemaal even vriendelijk, maar "onze" caravan stond er niet bij. De nieuwe Eriba's (2020) vielen niet in onze smaak: te wit en te industrieel. We bleven doorzoeken en zagen op het internet dat het Almeers Caravan Bedrijf (ACB) een nieuwe Eriba (2019) had uit het jaar daarvoor, die ogenschijnlijk voldeed aan onze verwachting. Een vriendelijk telefoongesprek leidde ons de volgende dag naar Almere. Na aankomst werd onze verwachting overtroffen: een nieuwe, ruime zaak! Vriendelijke mensen: een echt familiebedrijf met hart voor de zaak én voor de klanten. Je voelde je er welkom en niet als iemand die even langs kwam om een nieuwe caravan te kopen. Het aanbod aan caravans was geweldig. Ruud had, ondanks de redelijke drukte, alle tijd voor ons; de winkel werd "bemand" door vader, moeder en echtgenote. Je voelde de rust. Ruud leidde ons door en langs de vele caravans. "Onze" caravan (die van het internet), stond glimmend te pronken en " glimlachte ons vriendelijk toe". Dit zou hem worden! Nu nog de prijs. Ruud was professioneel, redelijk en schappelijk. Hij begreep onze wensen en na een "nacht van overpeinzingen" werd de koop gesloten. De aflevering van onze caravan was weer een feest: in de hele zaak heerste weer een sfeer van rust. Ruud nam alle tijd voor ons. Alle onderdelen van de caravan werden rustig en vakkundig uitgelegd. Soms werd zijn vader er bij gehaald om wat technische zaken door te spreken. De extra onderdelen, zoals luifel, extra verwarming etc waren degelijk aangebracht. We sloten af met een extra kopje koffie en genoten, dankzij het Almeers Caravanbedrijf, van onze nieuwe aanwinst.

Na slechte ervaring bij onderhoud door ander caravan bedrijf doorverwezen naar ACB. Hele goede uitleg gekregen over het onderhoud dat de caravan nodig had. Ook een duidelijke offerte. Onze caravan ziet er weer tiptop uit. Wij zijn zeer tevreden.