Kom al jaren bij ten Oevers auto\'s. Eerst voor onderhoud, later ook een auto bij ze gekocht. Ben zeer tevreden over de service, ze proberen altijd mee te denken met de klant, wat ik erg waardeer. Al met al eerlijke mensen en een no nonsense mentaliteit. Ik zal ze zeker aanbevelen

Vandaag wilde de auto niet starten, iets met de accu. Op de fiets naar mijn werk dus. Nog even snel de autosleutel afgegeven bij mijn vaste garage sinds zeker 15 jaar. Altijd snelle en correcte service. Ook vandaag weer, vanmiddag kon ik hem al weer ophalen nadat Ten Oever even zelf mijn auto opgehaald had voor mijn huis. En dat kwam goed uit want ik moet als fysiotherapeut in Ulvenhout ook vaak in het buitengebied mensen aan huis behandelen. Niet voor niets ben ik (en ook mijn dochter) al jaren een zeer tevreden klant.

Ik heb bij Ten Oever Auto\'s een Nissan Pixo gekocht, en ben er erg tevreden over.Vriendelijke mensen en goede service, na een paar weken moet een wiellager vervangen worden en dat is gelijk goed en kosteloos geregeld!

Onlangs een mooie Toyota aygo gekocht bij Ten Oever Auto\'s in Breda. Auto had wat kleine dingetjes maar dit is perfect opgelost door het bedrijf! Top Service!

Van de zomer een fiat gekocht. Geen gladde verkooppraatjes, gewoon eerlijk. Je hebt niet het gevoel dat je geflest bent als je er een auto koopt. Na de koop wat onverwachte probleempjes aan de auto, buiten schuld van ten oever om. Ook dan behulpzaam en een goede service!

Mooie citroen gekocht met weinig kilometers. Na aankoop wat kleine mankementen, werd keurig opgelost, onder bovag garantie!

Na al bij diverse bedrijven gekeken te hebben naar een andere auto voelde het hier meteen goed. Geen gladde praatjes maar een eerlijk verhaal. Auto is netjes geleverd en nette service gehad.

een Ford Focus gekocht. zag er keurig uit. bij aflevering 4 nieuwe banden en nieuwe schijfremmen met blokjes. APK met een jaar verlengd. Tevreden over de afhandeling, kan ik aanbevelen.

pas een auto gekocht zeer tevreden storing gisteren middag volgens anwb monteur overslag cilinder een storing goed door gegeven bij aankomst stond hans al te wachten met het juiste onderdeel . u raad het al werd super op gelost kosten nul

Ik ben jaren geleden door mijn ouders naar dit bedrijf gebracht, uiteraard doordat ook zij hier slechts goede ervaringen hadden opgedaan m.b.t. de aanschaf en onderhoud van hun auto\'s. Mijn ervaring met het bedrijf is prima. Als leek, zoals ik ben, is het heel belangrijk om te kunnen vertrouwen op het advies en de service die gegeven wordt. Er is geen twijfel over mogelijk dat dit een goed en eerlijk bedrijf is waar op gebouwd kan worden. En ja, wanneer ik nogmaals een andere auto zoek, omdat het \'gebruikersdoel\' aangepast wordt, dan is ten Oever zeker het bedrijf waar ik weer met vertrouwen en een gerust hart binnenstap!

Wij hebben een maand geleden een Fiat Punto gekocht bij deze garage. Helaas is de koppakking stuk gegaan, dit is zonder bijkomende kosten buiten de garantie om gerepareerd. Wij zullen onze volgende auto\'s hier ook zeker kopen en raden deze garage aan iedereen aan!

Wij komen al jaren bij dit bedrijf, heb er ook meerdere mensen naar toe gestuurd. Altijd netjes behandeld, auto\'s waren altijd oké en als er wel iets mee was werd het altijd goed en zonder mopperen opgelost, zonder bijkomende kosten.

Al jaren klant, laatste 3 auto\'s hier gekocht. Dik tevreden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pas in Breda komen wonen en zocht een betrouwbaar adres voor onderhoud kwam ik via de BOVAG in contact met dit bedrijf .Wordt gerund door vader en zoon,auto gebracht voor onderhoud en APK en keurig vervangende vervoer mee overigens gratis.

Zijn heel deskundig en vriendelijke ontvangst, werd snel geholpen en goede prijs voor aanschaf van een gebruikte auto. Onderhoud van auto wordt ook snel en professioneel uitgevoerd. Prijs en kwaliteit staat hier hoog in het vaandel.