3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Rectificatie: Vandaag 1-9-2018 heeft Ten Oever auto\'s ons goed geholpen met de Opel, heren bedankt dus bij deze graag een rectificatie op mijn bericht van 31-8-2018 @klanten vertellen. Prima geregeld zo heren en dank! Tj

• Reden bezoek Andere reden

Een zeer nette Renault Megane cabrio gekocht. Na de koop kwamen we erachter dat er een scheur zat in het loopvlak van een voorband. Een kwartier later werden we gebeld door Hans die vertelde dat er morgen twee nieuwe Vredesteins klaar zouden liggen! Top service! Een dikke merci :)

Onlangs mijn derde auto bij Ten Oever aangeschaft. Ik kan het iedereen adviseren. Er word meegedacht, geadviseerd, rekening gehouden met je persoonlijke situatie, en de service is uitstekend. Vriendelijke werknemers, en ze onderhouden de auto prima met de beurten en keuringen. Ik heb weinig verstand van autotechniek, maar kan volledig vertrouwen op hun kennis en ervaring. Bij problemen met de auto staan ze altijd voor me klaar, nemen me serieus, maar is ook altijd even tijd voorn lolletje. Ik vind ze TOP !!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Top bedrijf! Een hele mooie auto gekocht en rijd als een tierelier. Er werken fijne en eerlijke mensen! Lekker zichzelf met veel humor! Meteen een goed gevoel bij het bedrijf. Ik beveel dit zeker aan!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wij John en Monique Beckers, waren afgelopen zaterdag 12 April 2018 bij de hieren in de garage. Wat een vriendelijke mannen. Je word ontvangen alsof je bij familie op bezoeken bent. Dank jullie wel mannen, dit was de eerste keer maar bes list Niet de laatste kier.

Een top bedrijf met goede service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ben verbaasd over de goede ervaringen die ik hier lees! Ben helemaal niet tevreden; na de aanschaf van mijn Suzuki Swift had ik problemen met mijn rem. Ondanks t garantiepakket van €250 wat ik erbij had gekocht is t nooit naar tevredenheid gemaakt! Ook had ik nog n vraag gesteld. Verschillende mailtjes gestuurd maar nooit n antwoord gekregen. Als ik dan belde dan hadden ze de mail niet ontvangen. Ik koop hier nooit meer n auto.

Erg goede ervaringen met deze dealer. Wij hebben vorig jaar een Opel Agila gekocht bij hen. De eerste proefrit ging wat apart, omdat de accu leeg bleek te zijn, maar later kwamen ze ons ophalen en toen zijn we samen met ze een proefritje gaan maken. Als ik remde hoorde ik een tikje onderin de motor en heb ze daar ook op gewezen. Dat zouden ze uitzoeken. Later bleek dat het een kogellager in de versnellingsbak was en ze hebben de hele versnellingsbak vervangen voor een nieuwe. Dat is toch wel erg goede service. Vanaf die tijd is het een prima auto en we zijn er erg blij mee.

Vorig jaar een Opel Meriva gekocht bij deze garage. Keurig netjes stond deze auto gereed toen ik deze ging ophalen! Onlangs nog een grote onderhoudsbeurt laten doen, gelukkig kun je bij Ten Oever hiervoor ook op zaterdag terecht en op korte termijn. Om een lang verhaal kort te maken,.. Uitstekende service, Vriendelijke en eerlijke mensen!! Helemaal TOP!!

Mitsubishi Outlander gekocht. Distributieriem werd kosteloos vervangen zoals afgesproken. Problemen met gaspomp na 10 km te hebben gereden met de auto. Deze werden netjes opgelost\" kosteloos\" Hans van Oever houdt zich aan zijn afspraken!!!!! geen gezeik maar netjes opgelost.

Wij zijn al bijna 20 jaar klant en nog jaren te gaan. Prima tevreden over Hans ten Oever Auto\'s. Service en APK top en alles betaalbaar. Vanaf de Tramsingel zijn we al klant en we vertrouwen hem met aanbeveling van onze laatste 3 autos.

Kom al jaren bij ten Oevers auto\'s. Eerst voor onderhoud, later ook een auto bij ze gekocht. Ben zeer tevreden over de service, ze proberen altijd mee te denken met de klant, wat ik erg waardeer. Al met al eerlijke mensen en een no nonsense mentaliteit. Ik zal ze zeker aanbevelen

Vandaag wilde de auto niet starten, iets met de accu. Op de fiets naar mijn werk dus. Nog even snel de autosleutel afgegeven bij mijn vaste garage sinds zeker 15 jaar. Altijd snelle en correcte service. Ook vandaag weer, vanmiddag kon ik hem al weer ophalen nadat Ten Oever even zelf mijn auto opgehaald had voor mijn huis. En dat kwam goed uit want ik moet als fysiotherapeut in Ulvenhout ook vaak in het buitengebied mensen aan huis behandelen. Niet voor niets ben ik (en ook mijn dochter) al jaren een zeer tevreden klant.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb bij Ten Oever Auto\'s een Nissan Pixo gekocht, en ben er erg tevreden over.Vriendelijke mensen en goede service, na een paar weken moet een wiellager vervangen worden en dat is gelijk goed en kosteloos geregeld!

Onlangs een mooie Toyota aygo gekocht bij Ten Oever Auto\'s in Breda. Auto had wat kleine dingetjes maar dit is perfect opgelost door het bedrijf! Top Service!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Van de zomer een fiat gekocht. Geen gladde verkooppraatjes, gewoon eerlijk. Je hebt niet het gevoel dat je geflest bent als je er een auto koopt. Na de koop wat onverwachte probleempjes aan de auto, buiten schuld van ten oever om. Ook dan behulpzaam en een goede service!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Mooie citroen gekocht met weinig kilometers. Na aankoop wat kleine mankementen, werd keurig opgelost, onder bovag garantie!

Na al bij diverse bedrijven gekeken te hebben naar een andere auto voelde het hier meteen goed. Geen gladde praatjes maar een eerlijk verhaal. Auto is netjes geleverd en nette service gehad.

een Ford Focus gekocht. zag er keurig uit. bij aflevering 4 nieuwe banden en nieuwe schijfremmen met blokjes. APK met een jaar verlengd. Tevreden over de afhandeling, kan ik aanbevelen.

pas een auto gekocht zeer tevreden storing gisteren middag volgens anwb monteur overslag cilinder een storing goed door gegeven bij aankomst stond hans al te wachten met het juiste onderdeel . u raad het al werd super op gelost kosten nul

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik ben jaren geleden door mijn ouders naar dit bedrijf gebracht, uiteraard doordat ook zij hier slechts goede ervaringen hadden opgedaan m.b.t. de aanschaf en onderhoud van hun auto\'s. Mijn ervaring met het bedrijf is prima. Als leek, zoals ik ben, is het heel belangrijk om te kunnen vertrouwen op het advies en de service die gegeven wordt. Er is geen twijfel over mogelijk dat dit een goed en eerlijk bedrijf is waar op gebouwd kan worden. En ja, wanneer ik nogmaals een andere auto zoek, omdat het \'gebruikersdoel\' aangepast wordt, dan is ten Oever zeker het bedrijf waar ik weer met vertrouwen en een gerust hart binnenstap!

Wij hebben een maand geleden een Fiat Punto gekocht bij deze garage. Helaas is de koppakking stuk gegaan, dit is zonder bijkomende kosten buiten de garantie om gerepareerd. Wij zullen onze volgende auto\'s hier ook zeker kopen en raden deze garage aan iedereen aan!

Wij komen al jaren bij dit bedrijf, heb er ook meerdere mensen naar toe gestuurd. Altijd netjes behandeld, auto\'s waren altijd oké en als er wel iets mee was werd het altijd goed en zonder mopperen opgelost, zonder bijkomende kosten.

Al jaren klant, laatste 3 auto\'s hier gekocht. Dik tevreden.